Είναι ψηλές, ισχυρές, ταξιδιάρες. Μιλάμε για την κατηγορία
που έγινε δημοφιλής με το που εμφανίστηκε - τότε, πίσω στις αρχές της δεκαετίας
του 80. Τότε που η BMW έφτιαξε το R80
G/S και μετά Honda και
Yamaha
έσπευσαν να απαντήσουν με Africa Twin και Super Tenere. Τότε που για να
πουλήσει μια τέτοια μοτοσικλέτα έπρεπε τουλάχιστον να έχει τρέξει σε ένα Ράλι Dakar - αν όχι να έχει
κερδίσει κιόλας, όπως επανειλημμένα έπραξαν οι τρεις προαναφερθείσες κυρίες.
Σήμερα δε συμμετέχουν σε Ράλι, δεν έχουν την παραμικρή σχέση
με αγώνες και οι χωμάτινες ικανότητές τους τίθενται εν αμφιβόλω από τις
εκατοντάδες κιλά που κουβαλούν πριν καν τις φορτώσεις. Ναι, κάποιες εξ αυτών
ίσως και να πηγαίνουν αξιοπρεπώς στο χώμα στα κατάλληλα χέρια, αλλά εν γένει η
δουλειά τους έχει μεταστραφεί πρωτίστως σε ασφάλτινο τουρισμό.
Στην πορεία η ειλικρινής συνειδητοποίηση πως ελάχιστοι
άνθρωποι στον πλανήτη θα τις πάρουν για να διασχίσουν τα Άγραφα από τις
απάτητες πλαγιές, ώθησε τους κατασκευαστές σταδιακά με δημιουργήσουν μια
υποκατηγορία μέσα στην κατηγορία. Σήμερα οι περισσότερες από τις μοτοσικλέτες
που θα δείτε στις επόμενες σελίδες φορούν 17άρες χυτές ζάντες, ασφάλτινα
λάστιχα και στο Adventure
προσθέτουν το Touring.
Και είναι καλές στη δουλειά τους, πολύ καλές, τόσο που μπορεί και να ξεχάσεις
να σταματήσεις ενόσω ταξιδεύεις μαζί τους.
Πάμε να τις γνωρίσουμε με αλφαβητική σειρά.
Νίκη του Bagnaia μετά από μάχες με Marquez στη Jerez
Apido νέα εξάτμιση High Up για Yamaha Crypton
Pro-Race εμπρόσθια δισκόπλακα με αισθητήρα ABS για Sym VF 185
Auvray σετ αλυσίδα 1700X13.5 και πέταλο Xtreme Mini
Ducati Multistrada V4 Rally: Test
Χαοτικός αγώνας Sprint στη Jerez, με ανατροπές μέχρι τέλους!
Pole Position για τον Marc Marquez στη Jerez!
JT Chain αλυσίδα κίνησης για παπιά 428 HPOGB O-Ring
Νέες εφαρμογές Hagon για Honda Forza 350 & Honda X-ADV 350
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr