net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος
Share

Παρουσίαση

Παρουσίαση
Φωτιά στην Strada του...
Οδηγώντας
Με στόχο την απόλαυση
aprilia, aprilia, aprilia pegaso strada - Η νέα μοτοσικλέτα της Aprilia σηματοδοτεί μια καινούργια εποχή. Ο θρυλικός
Απόλαυση είναι να οδηγείς το Strada στην άσφαλτο της Σαρδηνίας.
Προς όσους λοιπόν περίμεναν μια εξωτική ιταλική supermoto με ότι αυτό συνεπάγεται, η αλήθεια βάζει ένα τέλος στα όνειρά τους. Το Strada είναι μια στιλάτη και πανέμορφη μοτοσικλέτα, αλλά εν τέλει μια καθημερινή μοτοσικλέτα. Η σέλα βρίσκεται αρκετά χαμηλά (780χιλ.) και είναι εύκολα προσιτή, η στάση του σώματος είναι όρθια, άνετη και φυσιολογική, το τιμόνι βρίσκεται ψηλά και στηρίζει τα χέρια σε ξεκούραστη γωνία και τα μαρσπιέ βρίσκονται χαμηλά και κοντά στο έδαφος, χωρίς να εξαναγκάζουν τα γόνατα να κάνουν μικρή γωνία. Είναι γεγονός ότι η θέση οδήγησης του νέου Strada δεν ξεφεύγει πολύ από αυτή μιας χαμηλής on-off μοτοσικλέτας. Αντίθετη όμως κατεύθυνση ακολουθούν τα υπόλοιπα περιφερειακά της μοτοσικλέτας. Π.χ. οι ζάντες των 17ιντσών, η πλευστή δισκοφρενάρα 320χιλ. της Brembo η τετραέμβολη δαγκάνα με αντικριστά έμβολα επίσης της Brembo, και οι μικρές διαδρομές των αναρτήσεων. Το πάνω μέρος του Πήγασου είναι άνετο, φιλικό και ξεκούραστο. Το κάτω έχει πιο άγριες διαθέσεις… Στο δρόμο όλα τα προηγούμενα συνδυάζονται αρμονικά, και δημιουργούν ένα φιλικό πακέτο, που μπορεί ανά πάσα στιγμή να μεταμορφωθεί… Έχετε υπ' όψη σας για του δρόμους της Σαρδηνίας; Το λαμπίρισμα του γρανίτη στο φως του ήλιου, μοιάζει σαν κάποιος να άδειασε μια τεράστια ποσότητα χρυσόσκονης μέχρι και το τέλος της κάθε μικρής ευθείας. Η ποιότητα και πυκνότητα του ασφαλτοτάπητα είναι κάτι ονειρεμένο για τα ελληνικά δεδομένα. Είναι ένα μέρος όπου το Strada μπορούσε εύκολα να αποδείξει τις ικανότητές του. Η τοποθέτηση των μαρσπιέ χαμηλά έχει κάνει τη θέση οδήγησης πιο άνετη, και παράλληλα την επαφή τους με το δρόμο εφικτή. Ακόμη και σε μεγάλες κλίσεις, η ευστάθεια του Strada παραμένει υποδειγματική, γεγονός που οφείλεται και στο καλό στήσιμο της μοτοσικλέτας, αλλά και στα πολύ καλά ελαστικά Diablo της Pirelli. Το κέντρο βάρους της μοτοσικλέτας βρίσκεται χαμηλά, και διατηρείται χαμηλά και με τον αναβάτη, λόγω του μικρού ύψους της σέλας. Η αλλαγές κατεύθυνσης γίνονται εύκολα, αλλά το σώμα δεν μπορεί να πλησιάσει προς το τιμόνι γιατί το ρεζερβουάρ το απαγορεύει. Η πληροφόρηση από το μπροστινό σύστημα είναι πολύ καλή και το φαρδύ τιμόνι παρέχει καλούς μοχλούς και εύκολο χειρισμό. Ένα από τα πιο "απολαυστικά" όμως προσόντα του νέου Strada είναι το μπροστινό του φρένο. Η αίσθηση στην άκρη της μανέτας (δε ρυθμίζεται ως προς τη θέση της - ρυθμιζόμενη μανέτα διατίθεται στον προαιρετικό εξοπλισμό) παρότι δεν υπάρχει σωληνάκι υψηλής πίεσης, είναι καταπληκτική και τα αποθέματα δύναμης απλώς ανεξάντλητα. Ο συνδυασμός του φρένου με το σχετικά σφιχτό μπροστινό είναι πολύ καλός. Το πίσω αμορτισέρ είναι της Sachs, ρυθμίζεται ως προς την προφόρτιση του ελατηρίου και την απόσβεση επαναφοράς, και ακολουθεί το σύνολο της μοτοσικλέτας. Το πίσω φρένο έχει ένα δίσκο 240χιλ. και μονοέμβολη δαγκάνα. Η διαδρομή στο πεντάλ είναι σχετικά μεγάλη, και η τελική αίσθηση αρκετά καλή.

 
 Αποστολή στη Σαρδηνία: Aprilia Pegaso Strada 650
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Συμπέρασμα
Οδηγώντας
Κινητήρας


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ