net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος
Share

Παρουσίαση

Παρουσίαση
Βόμβα μεγαTuonoν
Αναρτήσεις
Σπορ και άνετες
aprilia, aprilia, piaggio - Pegaso Strada, Pegaso Trail, RXV, SXV. Μοτοσικλέτες που σχεδιάστηκαν, εξελίχθηκαν και κατασκευάστηκαν από ένα εργοστάσιο πέρυσι αντιμετώπισε περιπέτειες αλλά τελικά στάθηκε ξανά γερά στα πόδια της, χάρη στην εγχώρια αλληλεγγύη. Η Piaggio προσέφερε τη δύναμή της και η Aprilia εξυγιάνθηκε, ορθοπόδησε και στη συνέχεια πήρε τα πάνω της. Και σίγουρα, το νέο Tuono 1000R δεν είναι η τελευταία της κουβέντα.
Κάτι λείπει έτσι; Από το νέο αμορτισέρ της Sachs απουσιάζει και η απόσβεση συμπίεσης.
Το πιρούνι της Showa, του νέου Tuono R, είναι παρόμοιο με του προηγούμενου μοντέλου και διαθέτει τις ίδιες ρυθμίσεις, δηλαδή όλες. Ίδια είναι και η διάμετρος (43χιλ.), αλλά και η διαδρομή του τροχού. Πίσω όμως τα πράγματα έχουν αλλάξει, και όχι απαραίτητα προς το καλύτερο. Το νέο αμορτισέρ της Sachs δε διαθέτει εξωτερικό δοχείο, ενώ από τις ρυθμίσεις του αμορτισέρ, απουσιάζει και η απόσβεση συμπίεσης. Ο λόγος, άγνωστος. Παράλληλα με το νέο σχεδιασμό του μοχλικού μηχανισμού APS (Aprilia Progressive System), έχει μικρύνει και η διαδρομή του πίσω τροχού κατά 2χιλ., στα 133χιλ. Με standard ρυθμίσεις αναρτήσεων και με πάνω από 90 κιλά στη σέλα του, το νέο Tuono είναι εξαιρετικά σταθερό και στιβαρό σε μεγάλες ταχύτητες και το σημαντικότερο, δεν είναι "κούτσουρο" σε χαμηλές. Τα λεγόμενα στο press kit της Aprilia, πριν καν οδηγήσουμε το νέο Tuono, ήταν πραγματικά.

 
 Aποστολή στη Βενετία-Áprilia Tuono 1000R
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Οδηγώντας
Κινητήρας
Εξοπλισμός
Φρένα
Αναρτήσεις


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ