net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος
Share

Scoop

Scoop
Οι δύο όψεις της επιτυχίας
Οδηγώντας: Γεωργικές εργασίες με 4.5 &...
Το πρώτο στοιχείο που αντιλαμβάνεσαι μόλις οδηγήσεις του RXV 4.5 είναι το άκαμπτο πλαίσιο το οποίο μαρτυράει τις ρίζες του. ¶λλωστε για τον συγκεκριμένο λόγο οι αναρτήσεις του ήταν ρυθμισμένες με διαφορετικό τρόπο, προς το μαλακό τους για να εξισορροπηθεί η ισορροπία του συνόλου. Στο κακοτράχαλο τερέν της λίμνης το RXV κατάπινε κάθε ανωμαλία στο πέρασμά του καθώς το ισχυρό μοτέρ, όργωνε κυριολεκτικά στο πέρασμά του. Η διαφορετική χαρτογράφηση της ηλεκτρονικής έχει αλλάξει την κλίμακα της ισχύος, γεγονός που το κάνει πιο γραμμικό και η δύναμη έρχεται στον πίσω τροχό από το ρελαντί, σε τέτοιο βαθμό που ξεχνάς σχεδόν πλήρως την πρώτη σχέση στο κιβώτιο. Οι δύο σχετικά μεγάλες ανηφόρες του ειδικά διαμορφωμένου τερέν, εξαφανιζόταν μονομιάς πριν καλά-καλά το καταλάβεις. Γέμιζες τη δευτέρα, κούμπωνες την τρίτη και πλασαριζόσουν στην αριστερή στροφή των 90μοιρών, ντριφτάροντας προοδευτικά. Αναμφισβήτητα, απαιτείται να αλλάξεις ελαφρώς τον τρόπο εισόδου και εξόδου στην στροφή για να μπεις στο ρυθμό που αρμόζει για να κινηθείς γρήγορα. Η διάρκεια που δίνει το μοτέρ σε κάθε σχέση δεν απαιτεί το άμεσο ψάξιμο την επόμενη σχέση στο κιβώτιο. Δεν ήταν λίγες οι στιγμές, όπου μπορούσες να κινηθείς σε σεβαστό τμήμα της πίστας χωρίς να αλλάξεις ταχύτητα. Η δύναμή του μοτέρ δίνει το παρόν σε όλο το φάσμα των στροφών ωστόσο είναι γραμμικό χωρίς να ξεσπάει απότομα σε κάποια συγκεκριμένο σημείο της κλίμακας. Ωστόσο, θα πρέπει να βρεις το κουμπί του για να κινηθείς στον επιθυμητό ρυθμό χωρίς να έχεις στο μυαλό ότι κάτω από τα πόδια σου βρίσκεται ένα συμβατικό μονοκύλινδρο της κατηγορίας. Τα φρένα του είναι ισχυρά, περισσότερο από όσο θα τα περίμενες αλλά με πολύ καλή αίσθηση και προοδευτικότητα. Μόνο από λάθος χειρισμό θα καταφέρεις να τα μπλοκάρεις. Ο συμπλέκτης είναι σαφής, χωρίς να ιδιαίτερα σκληρός και συνεργάζεται πλήρως με το καλοστημένο κιβώτιο το οποίο κουμπώνει άψογα τις σχέσεις. Δεν θα μπορούσα να φανταστώ πως λειτουργεί το μοτέρ του Paseri (αγωνιστικός οδηγός της Aprilia) , το οποίο διαθέτει διαφορετική εξάτμιση κι άλλο χάρτη στην ηλεκτρονική ανάφλεξη! Στα ανοιχτά κομμάτια θα χρειαστεί να φορτίσεις περισσότερο τον εμπρός τροχό για να σιγουρέψεις τη γραμμή σου και να μην ανοίξει την τροχιά του. Στις φλαταδούρες επιβεβαιώνεται η στιβαρότητα του συνόλου καθώς το RXV είναι βράχος σταθερότητας.

 
 Aprilia RXV/SXV 4.5/5.5
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Οδηγώντας: Γεωργικές εργασίες με 4.5 &...
5.5!
Οδηγώντας: Με το τιμόνι κάτω!
Κινητήρας
Πλαίσιο Αναρτήσεις
Φρένα


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ