LIVE: κίνηση στους δρόμους
Share

Test μεταχειρισμένων

Test μεταχειρισμένων
Νέα σοδειά
Οδηγώντας
Διαβάστηκε από 30379 αναγνώστες
Το πρώτο πράγμα που θα σου κάνει εντύπωση επάνω στο GSX-R είναι οι…διαστάσεις, οι οποίες φέρνουν σε κάτι από…600άρι, με το βάρος της μοτοσικλέτας φυσικά να κυμαίνεται στα ίδια…χαμηλά επίπεδα! Μόλις 166 κιλά ζυγίζει το κατά τα άλλα 178 ίππων τέρας! Διαβάζοντας λοιπόν έστω και λίγα από τα τεχνικά χαρακτηριστικά, καταλαβαίνεις τι πρόκειται να ακολουθήσει. Κουμπώνεις την πρώτη και ξεκινάς, αλλάζοντας σε δευτέρα από χαμηλά αν θέλεις, χωρίς κανένα πρόβλημα (προσοχή με το γκάζι και στις δύο αυτές σχέσεις!). Πανάλαφρη η αίσθηση, ενώ αν ξεφύγεις λίγο με το δεξί σου καρπό, νιώθεις την επιτάχυνση να σου κλωτσάει το στομάχι. Απίστευτα στιβαρή μοτοσικλέτα, με μεγάλη προθυμία στις στροφές, τόσο μάλιστα, που σε κάνει να δοκιμάζεις τα δικά σου όρια σε κάθε πέρασμα ακόμα πιο πολύ, μέχρι να καταφέρεις να πλησιάσεις (όχι να αγγίξεις) εκείνα της μοτοσικλέτας. Τα φρένα έχουν διατηρήσει (δυστυχώς) την αίσθηση της Suzuki, σε πολύ καλύτερο βαθμό όμως, με την ακτινική μανέτα να "πιάνει" λίγο μετά την αρχή της. Από εκεί και πέρα η δύναμη είναι πανταχού παρούσα και η αίσθηση έχει ακρίβεια χιλιοστού. Το μοναδικό που θα προβληματίσει πάντως και μάλιστα ιδιαίτερα τους ψηλότερους αναβάτες, είναι τα κάπως ψηλά τοποθετημένα μαρσπιέ.

 
 Suzuki GSX-R 1000 K6
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Οδηγώντας
Κινητήρας
Συμπέρασμα


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ