Yamaha XSR900 GP - Test
Yamaha XSR900 GP - Test
Yamaha XSR900 GP - Test
Yamaha XSR900 GP - Test
Yamaha XSR900 GP - Test
  • Yamaha XSR900 GP - Test
  • Yamaha XSR900 GP - Test
  • Yamaha XSR900 GP - Test
  • Yamaha XSR900 GP - Test
  • Yamaha XSR900 GP - Test

Yamaha XSR900 GP - Test

- Εμφάνιση που μαγνητίζει τα βλέμματα
- Ροπάτος τρικύλινδρος CP3 κινητήρας 119 ίππων
- Traction Control, Slide Control και σύστημα ελέγχου ανύψωσης εμπρός τροχού
- Στα 13.900 ευρώ είναι μοναδική στη κατηγορία Sport Heritage

Τιμή: 13.900 ευρώ
Μοτοσυκλέτα δοκιμής: 16.195 ευρώ

+: Εμφάνιση, κινητήρας, συμπεριφορά
-: Μικρό κόψιμο τιμονιού, χωρητικότητα ρεζερβουάρ

Με εμφάνιση βγαλμένη από τις αγωνιστικές μοτοσυκλέτες της δεκαετίας του `80, αλλά φορτωμένο με μια πλήρη πλατφόρμα ηλεκτρονικών βοηθημάτων και έναν κινητήρα – διαμάντι, το XSR900 GP ήρθε για να αφήσει το δικό του ξεχωριστό αποτύπωμα στη ρετρό κατηγορία.

Η κατηγορία των σύγχρονων μοτοσυκλετών με εμφάνιση που παραπέμπει στο παρελθόν εξελίσσεται ραγδαία και φαίνεται ότι οι κατασκευαστές όχι μόνο επενδύουν στην εξέλιξη νέων ρετρό μοντέλων, αλλά πειραματίζονται ώστε να ξεχωρίσουν και να προσφέρουν κάτι διαφορετικό. Μια τέτοια περίπτωση είναι και το Yamaha XSR900 GP, αφού μπορεί να έχουμε δει κατά καιρούς μοτοσυκλέτες βαμμένες στα χρώματα των αγωνιστικών ομάδων, όμως το να είναι εξολοκλήρου μια μοτοσυκλέτα σχεδιασμένη σύμφωνα με τις GP500 της δεκαετίας του `80, είναι κάτι πρωτόγνωρο. Βασισμένη στην πλατφόρμα του XSR900 και εφοδιασμένη με τον καταξιωμένο CP3 κινητήρα, αποτίνει φόρο τιμής στην αγωνιστική ιστορία του Ιάπωνα κατασκευαστή και δίνει την ευκαιρία στους παλαιότερους να νοσταλγήσουν το μεγαλείο του παρελθόντος και στους νεότερους να πάρουν μια καλή γεύση από τα σχεδιαστικά πρότυπα περασμένων δεκαετιών.   

 

Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Συμπέρασμα
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά