Yamaha MT-09 – Test
Yamaha MT-09 – Test
Yamaha MT-09 – Test
  • Yamaha MT-09 – Test
  • Yamaha MT-09 – Test
  • Yamaha MT-09 – Test

Yamaha MT-09 – Test

- CP3 κινητήρας 890cc που αποδίδει 119 ίππους.
- Nέα εργονομία, με το τιμόνι χαμηλότερα και τα μαρπσιέ ψηλότερα.
- Στον στάνταρ εξοπλισμό το Cruise Control και TFT οθόνη 5".
- Μονάδα IMU 6 αξόνων που προέρχεται από την R1.

YAMAHA: NΜΑΧ με δώρο 200 ευρώ Αξεσουάρ

Τιμή: 11.190 ευρώ
+: Κινητήρας, Πλαίσιο, Quickshifter, Θέση Οδήγησης
-: Θέση συνεπιβάτη
Όταν αναζητάμε την ευκολία σε καθημερινό επίπεδο, αλλά και τις «γυμνές» σπορ αποδράσεις, οι Naked μοτοσυκλέτες είναι μονόδρομος. Η πρόταση της Yamaha είναι η MT-09, μια μοτοσυκλέτα που θα προκαλέσει «σεισμό» στον εσωτερικό μας κόσμο, μιας και ο τρικύλινδρος κινητήρας τρελαίνεται σε όλο το φάσμα των στροφών. Η καλή κατανομή του κέντρου βάρους, σε συνδυασμό με τις μαζεμένες διαστάσεις της, δίνει στην MT-09 μια γρήγορη γεωμετρία για απολαυστική οδήγηση σε περιβάλλον πίστας και μη.
Η πρώτη εμφάνιση της MT-09 πραγματοποιήθηκε το 2014, με έναν κινητήρα 847cc και την κωδική ονομασία MT-09 (FZ-09 στη Βόρεια Αμερική)., ενώ το  2020 έγινε η τελευταία μεγάλη αλλαγή, που τον είδε τη χωρητικότητα να ανεβαίνει στα 890cc. Η πρόθεση της Yamaha με αυτή τη σειρά των Hyper Naked ήταν να προκαλεί έντονα οδηγικά σκιρτήματα, ενώ η «σπέσιαλ» έκδοση SP, ερχόταν να συμπληρώσει το πακέτο, με αναβαθμισμένες αναρτήσεις και φρένα.

Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα Κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά