LIVE: κίνηση στους δρόμους
Share

Aποστολή

Aποστολή
FZ6 σε απλή και GTI έκδοση
Φρένα: Μονομπλόκ δαγκάνες για κάθε μέρα!
Διαβάστηκε από 58557 αναγνώστες
Φρένα: Μονομπλόκ δαγκάνες για κάθε μέρα!
Οι μοναδικές αλλαγές στο σύστημα πέδησης, μεταξύ των δύο μοντέλων εντοπίζονται στο S2 που διαθέτει τετραέμβολές, μονομπλόκ δαγκάνες εμπρός.
Τα φρένα του απλού FZ6 / Fazer παρέμειναν ίδια. Οι δύο δίσκοι εμπρός είναι στα 298 χιλ. και συνεργάζονται με δαγκάνα 2 εμβόλων και γλιστρά. Το S2 διατηρώντας την ίδια διάμετρο στους δίσκους έχουν διαφορά στις εμπρός δαγκάνες που είναι τετραέμβολες. Μάλιστα η Yamaha επίκαιρη, εξόπλισε το S2 με μονομπλόκ δαγκάνες! Στο πίσω σύστημα πέδησης και στα δύο μοντέλα υπάρχει ταύτιση, με δίσκο 245 χιλ. και δαγκάνα 2 εμβόλων. Το σύστημα πέδησης του απλού FZ6 διαθέτει άριστη αίσθηση και ο οδηγός γρήγορα θα το εμπιστευτεί. Στην εθνική και με το κοντέρ ‘’φορτωμένο’’ χιλιόμετρα υπάρχει μια μικρή αδυναμία όπως και μια μικρή πτώση της απόδοσης στην συνεχή χρήση τους. Τα φρένα του S2 αν και όπως ήδη αναφέραμε δεν είχαμε την ευκαιρία να τα πιέσουμε αν και σε μια πρώτη επαφή μαζί τους υστερούσανε σε σχέση με το παλιό μοντέλο στο τομέα της αίσθησης.

 
 Aποστολή Ισπανία
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Αισθητική: Ευνοούμενο το S2
Κινητήρας: 78 ή 98 χμ… 78 και 98!
Πλαίσιο - ψαλίδι: Το εξάγωνο στο ‘’πλευρό’’ του S2
Αναρτήσεις: Sport 2 προσανατολισμοί
Φρένα: Μονομπλόκ δαγκάνες για κάθε μέρα!
Εργονομία: Αντίφαση
Οδηγώντας: Δαβίδ και Γολιάθ
Συμπέρασμα: Κράμερ εναντίον κράμερ


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ