Το 2011 ήταν για την ΚΤΜ μια φοβερά επιτυχημένη χρονιά. Το 2012, συνεχίζοντας με την ίδια ένταση και σοβαρότητα, παρουσίασε τα νέα της μοντέλα, κάνοντας ριζικές αλλαγές, όπως είναι το μοχλικό στην πίσω ανάρτηση και το νέο πλαίσιο για τα δίχρονα SX, ενώ όλη η τετράχρονη γκάμα διαθέτει πλέον, νέα μίζα και νέο σετάρισμα αναρτήσεων.
Σε μια τεχνική πίστα motocross με σκληρό χώμα, λίγο έξω απ΄ το Μόναχο, έγινε η παρουσίαση των νέων Motocross μοντέλων. Η οργάνωση σημείωσε υψηλά στάνταρ, όπως άλλωστε μας έχει συνηθίσει η ΚΤΜ, ενώ ο καιρός στη Γερμανία έκανε ένα διάλειμμα απ΄ τις βροχές, για να ευχαριστηθούμε στεγνοί την οδήγηση στην πίστα.
Η περσινή χρονιά, ήταν ιδιαίτερα σημαντική και εποικοδομητική για την ΚΤΜ. Η παρουσίαση των νέων Motocross μοντέλων SX-F, ήρθε παράλληλα με την κατάκτηση δύο παγκόσμιων τίτλων στην κατηγορία ΜΧ1 και ΜΧ2 (για το 2010). Το R&D της Αυστριακής εταιρείας, δεν επαναπαύτηκε στις δάφνες του, αλλά προσπάθησε να εξελίξει κι άλλο τις μοτοσικλέτες. Στόχος τους: να γίνουν ακόμα πιο ανταγωνιστικές και αρεστές σε μια ευρεία γκάμα αναβατών, καλύπτοντας από τους ερασιτέχνες μέχρι τους επαγγελματίες αγωνιζόμενους αναβάτες. Για να συνειδητοποιήσει κανείς το πόσο ανταγωνιστικές είναι, αρκεί να ρίξει μια ματιά στα αποτελέσματα του αγώνα του παγκόσμιου πρωταθλήματος motocross στη Βραζιλία. Ο Antonio Cairoli ανέβηκε στο βάθρο της ΜΧ1, κι ο Max Nagl τερμάτισε στην έκτη θέση, ενώ ο Jeffrey Herlings κι ο Ken Rokzen μονοπώλησαν το ενδιαφέρον στην ΜΧ2 βάφοντας το βάθρο στα πορτοκαλί, καθώς τερμάτισαν πρώτος και δεύτερος αντίστοιχα.
Οι εργοστασιακοί αναβάτες, εκτός από καλούς τερματισμούς σε αγώνες, συμβάλλουν και στην εξέλιξη των μοτοσικλετών, με τον τελευταίο λόγο να τον έχει πάντα ο δέκα φορές παγκόσμιος πρωταθλητής motocross, Stefan Everts. Έτσι, όλη η τετράχρονη γκάμα SX-F, χρησιμοποιεί πλέον μίζα για την εκκίνηση, ενώ αναβαθμίστηκαν οι αναρτήσεις με νέο σετάρισμα. Οι τροχοί είναι πιο ανθεκτικοί, κατασκευασμένοι από αλουμίνιο, με τη μέθοδο CNC, ενώ οι ζάντες είναι της EXCEL. Η τρόμπα του πίσω φρένου απέκτησε διαφορετική σχεδίαση για καλύτερη αίσθηση στο φρενάρισμα και μεγαλύτερη αξιοπιστία.
Όμως για την ΚΤΜ, δεν έχουν μόνο τα τετράχρονα τον πρώτο λόγο στην εξέλιξη καθώς και τα δίχρονα δέχτηκαν σημαντικές αλλαγές. Η αγορά των δίχρονων μοτοσικλετών είναι συνεχώς αυξανόμενη και αρκετοί ερασιτέχνες αναβάτες τα προτιμούν για το εύκολο Service τους και τις μειωμένες απαιτήσεις συντήρησης. Η βασικότερη αλλαγή, αφορά στην τοποθέτηση μοχλισμού στην πίσω ανάρτηση. Ακολουθώντας την πετυχημένη πορεία των τετράχρονων, τώρα και τα δίχρονα εγκατέλειψαν το PDS. Πλέον, το κάτω μέρος του αμορτισέρ εδράζεται σε μοχλικό και όχι κατευθείαν στο ψαλίδι. Παράλληλα, απέκτησαν διαφορετικό σετάρισμα στις αναρτήσεις, και επιμέρους βελτιώσεις στους κινητήρες ούτως ώστε να είναι ακόμα πιο ανταγωνιστικά.