Τιμή: 4.800 ευρώ
Το CRF 250L της Honda κάνει πολύ περισσότερα πράγματα από ένα μοτοσικλετάκι σε όλα τα τερέν. Είναι ένα μέσο απόδρασης που ευνοεί τη διασκέδαση, όχι μόνο στον ελεύθερο χρόνο, αλλά και στην καθημερινή αστική μετακίνηση.
Αυτή η διασκέδαση είναι ένα από τα βασικά χαρακτηριστικά του CRF 250L, αλλά όχι το μοναδικό. Το μοτοσικλετάκι της Honda είναι επίσης οικονομικό, χρηστικό και ποιοτικό. Επιπλέον, είναι εξαιρετικά φιλικό και κατάλληλο για άπειρους αναβάτες, τους οποίους θα… οδηγήσει από το χεράκι στον κόσμο της εμπειρίας στους δύο τροχούς.
Aνεση / Εργονομία: Στόχος του η ευκολία
Το γεγονός ότι το CRF 250L ζυγίζει μόλις 144 κιλά γεμάτο μεταφράζεται σε μέγιστη ευκολία ελιγμών, τόσο σταματημένο, όσο και εν κινήσει, αλλά και φιλικότητα για όλα τα ύψη και τα βάρη αναβατών. Ο αναβάτης θα καθίσει πάνω στη σέλα του με όρθιο τον κορμό του και φυσικές γωνίες σε πόδια και χέρια. Δυστυχώς, το ίδιο δεν συμβαίνει με το συνεπιβάτη, αφού τα μαρσπιέ του βρίσκονται τοποθετημένα αρκετά ψηλά. Η σέλα είναι πολύ καλή για τον αναβάτη, αλλά σχετικά σκληρή και χωρίς πολύ αφρώδες για το συνεπιβάτη.
Οδηγώντας: Καλύπτει πρακτικότητα και διασκέδαση
Το μεγάλο ατού του CRF 250L στην αστική μετακίνηση είναι φυσικά ο παράγοντας διασκέδαση. Σε αυτό τον τομέα, το CRF 250L αριστεύει, ανεβάζοντας κατακόρυφα τη διάθεση του αναβάτη του. Τα όρια θα έρθουν στην άσφαλτο απ’ τα ελαστικά με τα τακούνια, πάντα όμως προειδοποιώντας τον αναβάτη. Στο χώμα, το όριο θα έρθει απ’ τις μαλακές αναρτήσεις, οι οποίες όμως θα σε βγάλουν ασπροπρόσωπο σε οτιδήποτε άλλο εκτός από αγωνιστική χρήση.
Στον πρακτικό τομέα, τώρα, το CRF θα διαπρέψει εξίσου. Τρομερό πλεονέκτημα είναι ο ελαστικός του κινητήρας, ο οποίος θα επιτρέψει στον αναβάτη του να κινείται ακόμη και με την έκτη σχέση όλη μέρα μέσα στην κίνηση! Όσον αφορά, τέλος, στη συμπεριφορά του μέσα στο μποτιλιάρισμα, το μοτοσικλετάκι της Honda θα κινηθεί με πολύ γρήγορους ρυθμούς, αφού μέχρι και οι καθρέφτες βρίσκονται λίγο πιο ψηλά από αυτούς των αυτοκινήτων – όχι όμως και των τζιπ.
Κινητήρας 4T, 1K, Υ/Ψ
Κυβισμός (κ.εκ.) 249.6
Ισχύς (ίπποι/σ.αλ.) 23/8.500
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) 2,25/7.000
Τροφοδοσία Ηλ. ψεκασμός
Κατανάλωση (λίτρα/100χλμ.) 4.1
Βάρος (κιλά, πλήρες) 144
Τελική Ταχύτητα (χλμ./ώρα) 150
Τα πιο ισχυρά Adventure της αγοράς
Royal Enfield Scram 440: Περισσότερα κυβικά, 6ατάχυτο κιβώτιο και απενεργοποιούμενο ABS
Husqvarna Svartpilen 801 – Test
Μπαταρίες Στερεού Ηλεκτρολύτη από τη Honda: Μεγαλύτερη αυτονομία, ταχύτερη φόρτιση
Black Friday Moto Morini: Σε έκπτωση η X-Cape 650
Suzuki SuperBusa Kevin Schwantz Edition: 385 ίπποι με κομπρέσορα και τελική 350 χλμ/ώρα
Μarc Marquez: Η προκλητική χειρονομία που δίχασε
Διαθέσιμη όλη η γκάμα μοτοσυκλετών της QJMOTOR στη HARITOS MOTO
Πρωταθλήτρια η Yamaha στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα BMU 2024
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - mototriti.gr