|
Με τον κόφτη να επεμβαίνει μόλις στις 6.500 σ.α.λ. και την απόδοση να βρίσκεται λίγο πάνω από τους 50 ίππους τα νούμερά που ανακοινώνει η ιαπωνική εταιρία για το νέο μοτέρ σίγουρα δεν θα ενθουσιάσουν εκείνους που έχουν συνηθίσει να βλέπουν δικύλινδρους κινητήρες με αντίστοιχο κυβισμό να αποδίδουν καμιά 20αριά άλογα παραπάνω. Η Honda εξέλιξε το νέο δικύλινδρο κινητήρα της έχοντας στο νου όχι τις απόλυτες επιδόσεις, σε ισχύ και ροπή αλλά εκείνες που έχουν να κάνουν με τη μέγιστη δυνατή οικονομία σε καύσιμο, αξιοπιστία, χρήση και συντήρηση. Τομείς που στις μέρες μας έχουν ακόμη πιο βαρύνουσα σημασία από την απόλυτη ισχύ ενός κινητήρα. Είμαι σίγουρος ότι ο ιαπωνικός κολοσσός θα μπορούσε να βγάλει στην παραγωγή μία μοτοσικλέτα αντίστοιχου κυβισμού με εξαιρετικά χαμηλή κατανάλωση και 20 ίππους περισσότερους. Είμαι όμως επίσης σίγουρος ότι αυτή η μοτοσικλέτα θα κόστιζε μερικά χιλιάδες ευρώ περισσότερο από ό,τι το NC700 χάνοντας έτσι έναν από τους βασικούς στόχους αυτού του πρότζεκτ που είναι και η προσιτή τιμή απόκτησης. Σύμφωνα μάλιστα με την έρευνα της Honda, πάνω στην οποία βασίστηκε και η σχεδίαση του νέου της κινητήρα, την ίδια άποψη συμμερίζεται και το 90% των αναβατών που χρησιμοποιεί τη μοτοσικλέτα του σε καθημερινή βάση. Τι άλλο ήθελε αυτή η συντριπτική πλειοψηφία του δίτροχου κοινού; Ροπή στις χαμηλές και μεσαίες στροφές και ζωντανή απόδοση σε αυτό το φάσμα αφού εκεί είναι που πραγματοποιεί και τις περισσότερες αλλαγές ταχυτήτων. Αυτό έπραξε και η Honda δίνοντας στους κυλίνδρους υποτετράγωνες διαστάσεις ενώ βελτιστοποίησε ταυτόχρονα τα χαρακτηριστικά λειτουργίας του ψεκασμού με το μονό σώμα ακριβώς σε αυτό το φάσμα λειτουργίας. Παράλληλα προχώρησε στη μείωση των τριβών. Οι άξονες περιορίστηκαν στους απολύτους απαραίτητους και απέκτησαν διπλό ρόλο ( ο εκκεντροφόρος κινεί την αντλία νερού ενώ ο αντικραδασμικός αυτή του λαδιού), πέρασε τα χιτώνια με ειδική επίστρωση και τοποθέτησε ρουλεμάν στα κοκοράκια των βαλβίδων.
Λακκούβες στο δρόμο, μπορώ να αποζημιωθώ;
Test LS2 Stream II: Κέλυφος ενισχυμένο με αραμίδιο
Υπογράφει στη Honda o Romano Albesiano, ενώ ο Fabiano Sterlacchini φεύγει από την ΚΤΜ
Μια ματιά στο νέο QJMOTOR SQ16 125 TCS/ABS
KTM: Το νέο SuperMotard 390 SMC R είναι γεγονός
Επίσημη παρουσίαση του χωμάτινου Triumph TF450-RC
Οδηγήστε τα Ολοκαίνουργια Μοντέλα της QJMOTOR
Mitas Touring Force SC για Sym Sympony 150
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - mototriti.gr