KTM: Το νέο SuperMotard 390 SMC R είναι γεγονός
KTM: Το νέο SuperMotard 390 SMC R είναι γεγονός
  • KTM: Το νέο SuperMotard 390 SMC R είναι γεγονός
  • KTM: Το νέο SuperMotard 390 SMC R είναι γεγονός

KTM: Το νέο SuperMotard 390 SMC R είναι γεγονός

Το νέο SuperMoto της ΚΤΜ ήρθε για να βάλει φωτιά στην Α2 κατηγορία
"Aγρια" εξωτερική εμφάνιση και κινητήρας όπου αποδίδει 45 hp
Πλήρες ρυθμιζόμενες αναρτήσεις μπρος – πίσω, Cornering ABS και Traction Control
Θα υπάρχει και έκδοση 125 cc για το μοντέλο SMC R

KTM: 390 DUKE 2024 Αποκτήστε το στο δίκτυο ΚΤΜ

Το νέο SuperMoto της ΚΤΜ ήρθε για να βάλει φωτιά στην Α2 κατηγορία

H Αυστριακή εταιρεία ετοιμάζεται για την πρώτη της εμφάνιση στην έκθεση της EICMA μετά από πέντε χρόνια. H KTM πρόκειται να παρουσιάσει μια πληθώρα νέων τεχνολογικών επιτευγμάτων αλλά και μοτοσυκλετών.  Μέχρι τώρα γνωρίζαμε για το  1390 Super Adventure, το 1390 Super Duke GT, όμως δεν γνωρίζαμε για το νέο SuperMotard SMC R 390 και για το αντίστοιχο 390 Enduro της ΚΤΜ. Το 390 SMC R δεν θα είναι ακόμα ένα 390 μοντέλο της ΚΤΜ, το οποίο ΅ΆδανείζεταιΆΆ το μοτέρ του 390 Duke. Σε αυτή την περίπτωση, έχουμε να κάνουμε με μια μοτοσυκλέτα, η οποία έχει το δικό της χαρακτήρα και απευθύνεται και σε κατόχους διπλώματος της Α2 κατηγορίας όπου ΅ΆβράζειΆΆ το αίμα τους.
 

Πιο αναλυτικά, χρησιμοποιεί τον υδρόψυκτο κινητήρα 399 cc και  45 hp, γνωστό ως LC4c, ο οποίος έκανε ντεμπούτο στο μοντέλο 390 Duke. Το πλαίσιο του Duke και του Adventure μπορεί επίσης να βρεθεί στο 390 SMC R. Διαφορές παρατηρούνται στη σχεδίαση της ανάρτησης και του υποπλαισίου. Επιπλέον, βλέπουμε ότι το νέο SuperMoto έχει μια ενιαία σέλα και μία κοφτερή ουρά όπου θα αρέσει σε πολλούς από τους εν δυνάμη αγοραστές του συγκεκριμένου μοντέλου. Ακόμη,  φαίνεται ότι χρησιμοποιεί ένα πιο ισχυρό σύστημα πέδησης με δύο δίσκους ( τουλάχιστον αυτό υποδηλώνουν τα πρωτότυπα μοντέλα που βλέπουμε στις  φωτογραφίες). Επιπρόσθετα, η θέση των μαρσπιέ του συνεπιβάτη είναι χαμηλά τοποθετημένες και εξασφαλίζουν την τυπική εργονομία ενός Supermoto μοντέλου.
 

Πλήρες ρυθμιζόμενες αναρτήσεις μπρος – πίσω, Cornering ABS και Traction Control

Δεδομένου ότι το  390 SMC R, σε αντίθεση με το Adventure και το Enduro, έχει σχεδιαστεί αποκλειστικά για οδήγηση σε άσφαλτο, πιθανότατα θα αναπτύσσει τη δύναμή της με λίγο πιο επιθετικό τρόπο σε όλα τα mode οδήγησης. Το cornering ABS και το Traction Control  λειτουργούν έτσι ώστε να συνδυάζουν την ασφάλεια και το fun κομμάτι της μοτοσυκλέτας.  Όσον αναφορά το θέμα των αναρτήσεων, το μπροστινό αμορτισέρ θα είναι πλήρως ρυθμιζόμενο, όπως και το πίσω αμορτισέρ όπου θα έχει ρυθμίσεις προφόρτισης αλλά και απόσβεσης του ελατηρίου.
 

Θα υπάρχει και έκδοση 125 cc για το μοντέλο SMC R

Οπτικά, ο σχεδιαστής Kiska παραμένει πιστός στη δοκιμασμένη συνταγή του 690 SMC, το οποίο θα επανακυκλοφορήσει σύντομα. Η 390 Supermoto δανείζεται πολλά στυλιστικά στοιχεία από αυτό. Σε αντίθεση,  με το πρωτότυπο που παρουσιάζεται εδώ, αναμένουμε πλήρη LED φωτισμό, κάτι που υποδηλώνει ότι ο σχεδιασμός θα βελτιωθεί στην πορεία προς την παραγωγή. Για να ολοκληρωθεί η γκάμα, θα κυκλοφορήσουν ταυτόχρονα εκδόσεις 125 cc τόσο της SMC R όσο και του Enduro, οι οποίες θα ανταγωνιστούν τις ανανεωμένες Aprilia SX 125 και RX 125.