Γιατί, μπορεί τα δύο scooter να έχουν ελάχιστες διαφορές μεταξύ τους, αλλά το Xenter (το οποίο με ικανοποίησε και με το παραπάνω στη δοκιμή των 125 κ.εκ.) είναι ικανό να σου δώσει άφθονο υλικό για να γράψεις στη δοκιμή του. Γιατί, πρώτα απ’ όλα, σου φτιάχνει το κέφι και σε… καθίζει στη σέλα του γραφείου σου ήρεμο, αναπόσπαστο απ’ όλη την ταλαιπωρία του κυκλοφοριακού που αναγκάζονται ακόμη να ξεπεράσουν οι συνάδελφοί σου στα διπλανά γραφεία. Εκεί, λοιπόν, που όλοι οι υπόλοιποι καταριούνται τη Δευτέρα και το «φούσκωμα» του μποτιλιαρίσματος που είναι πιστό στο ραντεβού του κάθε πρωί και τους καθυστερεί, κάνοντας τα νεύρα τους τσατάλια, εγώ κάθομαι χαλαρός και με ηρεμία πνεύματος μπροστά στον υπολογιστή μου, αφήνοντας το Xenter 150 να κάνει όλη τη δουλειά για εμένα – φέρνοντάς με στη δουλειά και γράφοντας αυτό το κομμάτι για εμένα. Και, κατά τη διάρκεια του… εξορισμού για το κάπνισμα, όταν όλοι ανταλλάσσουν ιστορίες καθημερινής τρέλας, εγώ θυμάμαι την ευκολία με την οποία έφτασα στη δουλειά και απλά κοιτάω ανέμελα έξω, σίγουρος και για το αποτέλεσμα κατά την επιστροφή στο σπίτι. Πώς είμαι τόσο σίγουρος; Χάρη στο Xenter 150! Ξέρω καλά πλέον ότι, παρά την κίνηση που περιμένει όλους τους άλλους (οδηγούς αυτοκινήτων, αλλά και μεγαλόσωμων μοτοσικλετών ή scooter), θα φτάσω σπίτι μου σύντομα και λίγο θα με απασχολήσουν οι συνθήκες στους πηγμένους δρόμους, όταν το Xenter μπορεί να χωθεί παντού και να επιταχύνει άμεσα σε κάθε εντολή μου. Και όταν φτάσω σπίτι, θα πιω κι ένα καφεδάκι στην υγειά του – όταν οι υπόλοιποι φτάσουν σπίτι τους, θα είναι αργά μάλλον για καφέ – χαζεύοντας από μακριά τη φρέσκια αισθητική του που εξακολουθεί να μου αρέσει, ακόμη και στο πιο ουδέτερο λευκό του μοντέλου αυτής της δοκιμής.
Yamaha Tracer 9: Κι αυτή με «αυτόματο» κιβώτιο
Τα Α1 παπιά της ελληνικής αγοράς με ημιαυτόματο κιβώτιο
Souo S 2000: Boxer 8-κύλινδρη από Κίνα ―τι άλλο θα δούμε;
Bimota KB998: Μία Ιταλίδα από Ιαπωνία
Το Triumph TF 250-X μέσα στο πεδίο μάχης του Call of Duty: Warzone
Bear 650: Παρουσιάστηκε η νέα scrambler της Royal Enfield
Μοτοσυκλέτα, αυτοκίνητο ή και τα δύο;
Test FSD FS-910: Από τα πιο προσιτά Full Face της αγοράς, με σπορ εμφάνιση
Τι έκανε Best Seller το Voge DS525X
Honda CB1000 Hornet: Γιατί επιλέχθηκε ο κινητήρας της FireBlade.
Τα μοντέλα της Peugeot σε περιμένουν στην Γιάννης Χαλκιάς ΑΕΒΕ
H Suzuki στην EICMA: Έμφαση στα «πράσινα» μοντέλα και στους αγώνες
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - mototriti.gr