Η σειρά Vespa αποτελεί αναμφίβολα ένα από τα βαριά χαρτιά της Piaggio, καθώς κατέχει περισσότερο από το 1/3 των συνολικών πωλήσεων του γκρουπ-στα δίκυκλα, τόσο σε μονάδες, όσο και σε τζίρο. Η ιταλική εταιρεία έχει δώσει ιδιαίτερο βάρος στον εμπλουτισμό της σειράς διαθέτοντας σχεδόν ένα μοντέλο για κάθε γούστο και ηλικία, από τα 50 μέχρι και τα 300 κ.εκ. Η συγκεκριμένη στρατηγική αποδίδει μάλιστα πλούσιους καρπούς καθώς τα τελευταία επτά χρόνια, οι Vespa έχουν καταφέρει να τριπλασιάσουν τις πωλήσεις τους και να φτάσουν από τις 58.000 μονάδες του 2004 στις 152.000 της περσινής χρονιάς, με αύξηση μεριδίου σε όλες τις κατηγορίες και κυβισμούς. Στην κατηγορία των κλασικών scooter η ιταλική εταιρεία δείχνει να παίζει ουσιαστικά χωρίς αντίπαλο με τις Vespa να κατέχουν σχεδόν το 50% της αγοράς, μέχρι τα 50 κ.εκ. και το ακόμη πιο εντυπωσιακό 71,1% για τους μεγαλύτερους κυβισμούς. Από αυτά και μόνο στοιχεία εύκολα καταλαβαίνει κανείς πόσο σημαντικές είναι οι Vespa για την ιταλική εταιρεία και την ίδια στιγμή πόσο ποθητά είναι τα συγκεκριμένα scooter από το δίτροχο κοινό. Το τελευταίο παρουσιάζει μία σαφή προτίμηση, τα τελευταία χρόνια σε μοντέλα που έχουν έντονο και διαχρονικό στιλ αλλά δεν κάνουν θυσίες στους νευραλγικούς τομείς της ποιότητας, της τεχνολογίας και του χαμηλού κόστους χρήσης. Η Piaggio, όπως συνηθίζει, άκουσε πολύ προσεκτικά τις απαιτήσεις του κοινού και προχώρησε στην ανανέωση των μικρών Vespa LX με την τοποθέτηση του νέου τριβάλβιδου κινητήρα των 125 και 150 κ.εκ. Χωρίς να επέμβει στο μοναδικό στιλ των μικρών Vespa τα αναβάθμισε σημαντικά στο τεχνολογικό τομέα κάνοντας τα ακόμη πιο ολοκληρωμένα. Πάμε να τα γνωρίσουμε από κοντά.



Benda P51 hybrid boxer: Αποκαλύφθηκαν τα τεχνικά χαρακτηριστικά – 62 ίπποι και 0-100χλμ σε 3,7 sec!
Kawasaki υβριδικό maxi scooter: Πατέντα δείχνει τη νέα κατεύθυνση της εταιρείας
ΚΤΕΟ στις μοτοσυκλέτες: Η FIM λέει «όχι», αλλά ποιος θα αναλάβει την ευθύνη;
Kymco Dink X 125: Το νέο ADV scooter που τα έχει… όλα με τιμή 2.895 ευρώ
Test Scorpion-Exo 930 Evo: Κομψό ανοιγόμενο κράνος με πολυκαρβονικό κέλυφος
Ιταλία: Μόνο 3.700 από τις 11.000 κάμερες ταχύτητας είναι ενεργές
Η Ευρώπη προς άρση των υποχρεωτικών τεχνικών ελέγχων στα δίτροχα
Ιταλία: Αποζημίωση οδηγών για καθυστερήσεις – Τι συμβαίνει στην Ελλάδα
Δημοτικοί υπάλληλοι έκαναν road trip με e-pass απορριμματοφόρων – Χρεώσεις μέχρι τη νότια Ελλάδα
Kawasaki Square Four 750: Το δίχρονο τετρακύλινδρο τέρας που η νομοθεσία δεν άφησε να γεννηθεί
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.