Η σέλα είναι ελαφρώς ψηλή για τους πιο κοντούς αναβάτες, αλλά αναστήματα άνω του 1.65 δεν θα έχουν κανένα πρόβλημα να πατήσουν γερά ολόκληρο το πέλμα κάτω. Η σέλα είναι τεράστια, ιδιαίτερα για τον αναβάτη, όσο και για το συνεπιβάτη, αν και στο τέλος του μεριδίου του δεύτερου προς τα πίσω, εκείνη σκληραίνει αισθητά -λίγο ακόμα αφρώδες στο τελείωμα της θα την έκανε ιδανική.
Το αφρώδες τώρα του αναβάτη είναι ελαφρώς πιο μαλακό από το ιδανικό, με συνέπεια εκείνος να βουλιάζει μέσα του. Όμως όπως θα δείτε και στη συνέχεια, αυτό δε συνεπάγεται με πιάσιμο, αφού η λειτουργία πλαισίου, αναρτήσεων, αλλά και χάρη στο μπόλικο αφρώδες της σέλας, το S3 Advance είναι από τα πιο άνετα scooter όσον αφορά σε κίνηση στο κακό ελληνικό οδόστρωμα.
Η στάση που τοποθετείται ο αναβάτης είναι όρθια και φυσική, όπως βλέπετε και στις φωτογραφίες. Ένσταση έχουμε στην κάλυψη των ποδιών του αναβάτη, αν εκείνος επιλέξει την ξαπλωτή στάση με τα πόδια τοποθετημένα μπροστά, αφού εκεί, η ποδιά δεν τα καλύπτει πλήρως. Αν όμως βρέχει, απλώς κρατήστε τα πόδια στο επίπεδο πάτωμα, και δεν θα έχετε πρόβλημα. Ο συνεπιβάτης έχει στη διάθεση του δυο εργονομικές χειρολαβές, και μια πλάτη που καταφέρνει να τον κρατάει άνετο, χωρίς να του μεταφέρει χτυπήματα από τις λακκούβες -σπάνιο προσόν, όσον αφορά στις πλάτες συνεπιβάτη. Συνεχίζουμε με το συνεπιβάτη, τα μαρσπιέ του οποίου είναι αναδιπλούμενα, και ανοίγουν με ένα χτύπημα του παπουτσιού του.
Περνώντας στους χώρους, κάτω από τη (φωτιζόμενη και στηριζόμενη με αμορτισέρ) σέλα θα χωρέσει ένα full-face κράνος κι ένα jet. Μπροστά, δεν υπάρχει επίπεδο πάτωμα, όμως θα βρείτε ένα γάντζο για τσάντες, και δύο ντουλαπάκια, το ένα εκ των οποίων κλειδώνει. Μέσα στο τελευταίο υπάρχει έξοδος ρεύματος για φόρτιση ηλεκτρικών συσκευών, αλλά και μηχανικό άνοιγμα της σέλας -για την περίπτωση βλάβης στο ηλεκτρικό σύστημα. Στο ντουλαπάκι που δεν κλειδώνει μπορείτε με έξυπνο τρόπο να δείτε και το επίπεδο του παραφλού.
Περνάμε και στην εκκίνηση, όπου το S3 διαθέτει ένα τεχνολογικό υπέρ-ατού που εκπλήσσει ευχάριστα, αφού διαθέτει σύστημα keyless, και δεν χρειάζεται να βάλετε κλειδί σε κάποιο διακόπτη για να εκκινήσετε το scooter! Πρόκειται για ένα εύχρηστο σύστημα, όπου ο αναβάτης έχει πάνω του ένα μικρό πομπό, σε κάποια τσέπη. Όταν πλησιάσετε το scooter, εκείνο σας αναγνωρίζει ως τον… ιδιοκτήτη του, επιτρέποντας σας να ξεκλειδώσετε τον κεντρικό διακόπτη και να το βάλετε μπροστά με τη μίζα, χωρίς να βάζετε-βγάζετε κλειδιά από τσέπες σε διακόπτες, κλπ. Παρόμοιο σύστημα σπάνια συναντάται σε δίκυκλα, ενώ το έχουμε δει μόνο στα ακριβά Harley-Davidson, στα Ducati Multistrada και Diavel, αλλά και σε ένα ακόμη scooter, στο Honda Forza. Έξυπνο και διασκεδαστικό gadget, αρκεί να μην ξεχνάτε να κουβαλάτε τον πομπό, όταν αλλάζετε ρούχα και μπουφάν.
Adventure 125άρια scooter για τους κακοτράχαλους δρόμους της πόλης
ZT 703 F: Τα χαρακτηριστικά του τρικύλινδρου Adventure της Zontes
ATR 125: Το νέο A1, adventure scooter της QJMOTOR
H μοτοσυκλέτα γίνεται mainstream. Μας αρέσει αυτό;
Seventy Degrees SD-JT81 - Test
Ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες: Είναι αναγκαίες για το μέλλον της συγκοινωνίας της Ευρώπης;
ESF E-Ride ΖΧ45: Με δίπλωμα ΑΜ και βάρος 55 κιλών
Vespa Primavera και Sprint με όφελος 500 ευρώ από την Piaggio Λυμπερόπουλος
Royal Enfield Bullet – Η μακροβιότερη μοτοσυκλέτα της ιστορίας
Sym Symphony ST: Πουλάει σαν ζεστό ψωμί, αλλά γιατί;
5 πράγματα για να μην καταστρέψεις τα ελαστικά σου
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr