Το Panther 125 διαθέτει σπορτίφ αισθητική κι ένα σύγχρονο δυνατό κινητήρα που αποδίδει μέγιστη ισχύ 12 ίππων στις 8.000 στροφές και μέγιστη ροπή 1,1 kgm στις 6.500 στροφές. Πρόκειται για έναν μονοκύλινδρο, τετράχρονο, αερόψυκτο κινητήρα με σασμάν 5 ταχυτήτων, που επιτυγχάνει μέγιστα επίπεδα αυτονομίας χάρη στη μεγάλη χωρητικότητα του ρεζερβουάρ (15 λίτρα) αλλά και τη χαμηλή κατανάλωση που (σύμφωνα με την εταιρεία) φτάνει τα 2,1 λίτρα ανά 100 χλμ. με οικονομική οδήγηση.
Ο «πάνθηρας» της Daytona είναι ευέλικτος, χάρη στις μικρές διαστάσεις και το χαμηλό βάρος. Επιπλέον, διαθέτει μεγάλη και αναπαυτική σέλα, διπλά αμορτισέρ πολλαπλών ρυθμίσεων και μεγάλους τροχούς (18” εμπρός και 17” πίσω) που θα μετατρέψουν την καθημερινή μετακίνηση σε παιχνίδι. Το στιβαρό πλαίσιο είναι ατσάλινο και σωληνωτό, ενώ στα φρένα συναντάμε δίσκο εμπρός και πίσω.
Δελεαστικότατη, τέλος, είναι και η τιμή του, η οποία δεν ξεπερνά τα 1.795 ευρώ, φέρνοντάς το σε αντιδιαστολή με τα δημοφιλέστερα παπιά στην αγορά. Για το λόφο αυτό, η Daytona μας ρωτά: Τι είναι καλύτερο; Ο πάνθηρας ή το παπί;
Το Daytona Panther μπορείτε να το βρείτε στο δίκτυο της εταιρείας Γκοργκόλης Α.Ε. (τηλ. Αθήνα: 210-9403880, υπόλ. Ελλάδα: 24310-56101).
Τεχνικά Χαρακτηριστικά | |
Μήκος | 1980 χλστ. |
Πλάτος | 730 χλστ. |
Ύψος | 1070 χλστ. |
Μεταξόνιο | 1280 χλστ. |
Ελάχιστη απόσταση εδάφους | 180 χλστ. |
Βάρος (κενό) | 115 κιλά |
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ | 15 λίτρα |
Τύπος κινητήρα | 4Τ, μονοκύλινδρος, αερόψυκτος |
Διάμετρος x Διαδρομή | 56.5mm x 49.8mm |
Χωρητικότητα | 124,8 cc |
Σχέση συμπίεσης | 9.8 :1 |
Μέγιστη ιπποδύναμη | 12 ίπποι / 8.000 σ.α.λ. |
Μέγιστη ροπή | 1,1 kgm / 6.500 σ.α.λ. |
Τελική ταχύτητα | 95 χλμ./ώρα |
Εκκίνηση | Μίζα / Μανιβέλα |
Τροφοδοσία | Καρμπιρατέρ |
Κατανάλωση με οικονομική οδήγηση | ≤ 2.1 λίτρα/100 χλμ. |
Μετάδοση | Σασμάν 5 ταχυτήτων με αλυσίδα |
Τύπος πλαισίου | Ατσάλινο σωληνωτό |
Εμπρόσθια αμορτισέρ | Τηλεσκοπικό πιρούνι |
Οπίσθια αμορτισέρ | Διπλά αμορτισέρ πολλαπλών ρυθμίσεων |
Εμπρόσθιο φρένο | Δίσκος (240 χλστ.) |
Οπίσθιο φρένο | Δίσκος (220 χλστ.) |
Γιατί πουλάνε μόνο τα ηλεκτρικά με τελική 25-45 χλμ. στην Ελλάδα;
5 μικρά Adventure με κάτω από 5.000 ευρώ
KTM ADVENTURE 390 Spoke Wheels – Test
Σε νοιάζει πραγματικά από που είναι η μοτοσυκλέτα σου;
Test Airoh Matryx: Ελαφρύ και αεροδυναμικό
Yamaha MT-09: Νέα σχεδίαση και σύστημα εκτάκτου φρεναρίσματος
Σύστημα απενεργοποίησης κυλίνδρων: Πώς λειτουργεί
Καλοκαιρινό μπουφάν Revit Torque 2 H2O
Michelin Power GP2 120/70-17 & 190/55-17
Ηλεκτρικό για την πόλη ή όχι ακόμα;
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr