• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Η νέα BMW K 100

Η νέα BMW K 100

BMW K 100

Η σειρά K της BMW χρησιμοποιείται ως βάση τροποποιήσεων εδώ και χρόνια. Είναι διαθέσιμη στην αγορά, έχει χαμηλότερο κόστος από τις υπόλοιπες BMW και γενικά φημίζεται για την αξιοπιστία της. Αυτοί είναι οι λόγοι για τους οποίους ο Mauro Gessi τη μεταμόρφωσε σε «Straßenbauer» funbike μοτοσυκλέτα.

 
Στα γερμανικά «Straßenbauer» σημαίνει κατασκευαστής δρόμων, κάτι που «χαρακτηρίζει» το νέο μοντέλο. Η BMW K 100  αντλεί έμπνευση από μοτοσυκλέτες, που χρησιμοποιήθηκαν στις ΗΠΑ για το «Road Race» και ακόμα και το MotoGP. Ο Gessi μεταμόρφωσε το βαυαρικό τέρας σε μια εντελώς διαφορετική μοτοσυκλέτα. Αναμφισβήτητα, είναι καλά εξοπλισμένο με μπροστινά πιρούνια Kayaba, ρυθμιζόμενη πίσω αναρτήση Öhlins κι ακτινικές τρόμπες φρένων Brembo. Ο κινητήρας έχει πλήρως ανακατασκευαστεί με ελαφρώς βελτιωμένη αναλογία συμπίεσης, ενώ η τελική μετάδοση αντικαταστάθηκε με μια από τη BMW K 75, προσφέροντας μικρότερη αναλογία (ιδανική για off-road οδήγηση).

Στο πλαίσιο έχει προστεθεί ένα εσωτερικό υποπλαίσιο, για να αυξήσει την ακαμψία της κατασκευής - και το ψαλίδι έχει ενισχυθεί τόσο για την αποτελεσματικότητα όσο και για την εμφάνιση. Το ντεπόζιτο έχει τροποποιηθεί πλήρως, αυτή τη φορά είναι κατασκευασμένο από αλουμίνιο - ενώ η χειροποίητη εξάτμιση περιλαμβάνει ένα κωνικό σιγαστήρα, εμπνευσμένο από το Moto GP.

Ανθρακονήματα έχουν χρησιμοποιηθεί για το φέρινγκ και πάλι, βοηθώντας να μειωθεί το βάρος της μοτοσυκλέτας. Προκειμένου να αντέχει στην πρόσκρουση και τη τριβή, το κάλυμμα του ρεζερβουάρ και του κινητήρα είναι κατασκευασμένα από άνθρακα και kevlar.

Το μπροστινό φως προέρχεται από ένα μοντέλο KTM, ενσωματώνοντας δύο πλευρικούς προβολείς τύπου LED. Το πίσω φωτιστικό enduro τοποθετήθηκε κάτω από το φτερό, ενώ το τιμόνι προέρχεται κι αυτό από τον κόσμο των off-road. Όλες οι τροποποιήσεις βοήθησαν το K 100 να φτάσει στα 176 κιλά (χωρίς καύσιμο) μειώνοντας 60 κιλά από την αρχική μοτοσυκλέτα της δεκαετίας του `80, η οποία ζύγιζε στα 230 κιλά.

Τα γραφικά σχεδιάστηκαν από την Pro Line της Imola - αντλώντας έμπνευση από τα χρώματα και τα γραφικά του πανέμορφου αγωνιστικού αυτοκινήτου BMW CSL 3.0.

 

SPECIAL - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

BMW - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ