CFMOTO 800MT Explore: Ψηφίστηκε ως η πιο Value for Money μοτοσυκλέτα 2024
CFMOTO 800MT Explore: Ψηφίστηκε ως η πιο Value for Money μοτοσυκλέτα 2024
CFMOTO 800MT Explore: Ψηφίστηκε ως η πιο Value for Money μοτοσυκλέτα 2024
CFMOTO 800MT Explore: Ψηφίστηκε ως η πιο Value for Money μοτοσυκλέτα 2024
CFMOTO 800MT Explore: Ψηφίστηκε ως η πιο Value for Money μοτοσυκλέτα 2024
CFMOTO 800MT Explore: Ψηφίστηκε ως η πιο Value for Money μοτοσυκλέτα 2024
CFMOTO 800MT Explore: Ψηφίστηκε ως η πιο Value for Money μοτοσυκλέτα 2024
  • CFMOTO 800MT Explore: Ψηφίστηκε ως η πιο Value for Money μοτοσυκλέτα 2024
  • CFMOTO 800MT Explore: Ψηφίστηκε ως η πιο Value for Money μοτοσυκλέτα 2024
  • CFMOTO 800MT Explore: Ψηφίστηκε ως η πιο Value for Money μοτοσυκλέτα 2024
  • CFMOTO 800MT Explore: Ψηφίστηκε ως η πιο Value for Money μοτοσυκλέτα 2024
  • CFMOTO 800MT Explore: Ψηφίστηκε ως η πιο Value for Money μοτοσυκλέτα 2024
  • CFMOTO 800MT Explore: Ψηφίστηκε ως η πιο Value for Money μοτοσυκλέτα 2024
  • CFMOTO 800MT Explore: Ψηφίστηκε ως η πιο Value for Money μοτοσυκλέτα 2024

CFMOTO 800MT Explore: Ψηφίστηκε ως η πιο Value for Money μοτοσυκλέτα 2024

- Με 95 ίππους & κατανάλωση 5,7λτ/100χλμ.
- Full ρυθμιζόμενες αναρτήσεις της KYB.
- Έγχρωμη IP67 οθονάρα TFT 8 ιντσών.
- Σύστημα ασφαλείας A.R.A.S. & ποδιά αλουμινίου.

Με 95 ίππους & κατανάλωση 5,7λτ/100χλμ

Η πολυτάλαντη CFMOTO 800MT Explore Edition, ψηφίστηκε ως η πιο Value for money για το 2024. Πάμε να δούμε κάποια στοιχεία που της έδωσαν αυτό τον τίτλο. Πρώτα από όλα είναι εξοπλισμένη με έναν από τους πιο ζωηρούς και συνάμα οικονομικό δικύλινδρο, υγρόψυκτο, τετράχρονο, 8-βάλβιδο κινητήρα με δύο εκκεντροφόρους επικεφαλής, προερχόμενος από την KTM 790 Adventure, Euro5 προδιαγραφών των 799κ.εκ.. Η απόδοση αυτού είναι στους 95 ίππους στις 9.000 στροφές ανά λεπτό και με ροπή που ανέρχεται στα 75Nm στις 7.500σ.α.λ., τροφοδοτούμενος με ηλεκτρονικό ψεκασμό της Bosch και σχέση συμπίεσης 12,7:1, είναι εδώ για να προσφέρει ατελείωτες δόσεις χαράς. Με κατανάλωση ταξιδίου των 5,7λτ/100χλμ και μεικτής στα 6,1λτ/100 χιλιόμετρα, το ρεζερβουάρ των 19 λίτρων θα αγγίξει μία αυτονομία της τάξεως των 320 χιλιομέτρων. Σε μετρήσεις επιδόσεων που πραγματοποιήσαμε είδαμε ότι τα 0 - 100χλμ/ώρα τα φέρνει σε  4,5 δευτερολέπτα και οι ρεπρίζ από τα 60χλμ/ώρα έως τα 120 χιλιόμετρα ανά ώρα, έρχονται σε 4,8 δευτερόλεπτα. Το 6-τάχυτο κιβώτιο έχει ανάλαφρη αίσθηση σε κάθε αλλαγή προσφέροντας πολύ καλό έλεγχο στα ανεβοκατεβάσματα των σχέσεων, με την βοήθεια του συμπλέκτη ολίσθησης και του Quickshifter για γρήγορες αλλαγές χωρίς την χρήση συμπλέκτη.

Full ρυθμιζόμενες αναρτήσεις της KYB

Η βάση σε μία μοτοσικλέτα είναι πάντα το πλαίσιο, μιας και κουβαλάει στις πλάτες του όλα τα καλά και τα «κακά» επί του συνόλου της, για αυτό και η 800MT είναι εξοπλισμένη με ένα ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο, στρόγγυλης διατομής, φέροντας ξεχωριστό. Οι πλήρως ρυθμιζόμενες αναρτήσεις είναι της KAYABA, όπου εμπρός έχει τοποθετηθεί ένα ανεστραμμένο πιρούνι διαδρομής 160 χιλιοστών και πίσω συναντάμε μία ανάρτηση διαδρομής 150 χιλιοστών, που φέρει προφόρτιση ελατηρίου και απόσβεση επαναφοράς. Υπεύθυνες για το αποτελεσματικό φρενάρισμα, είναι οι 2 μπροστινές δισκόπλακες των 320 χιλιοστών με τετραπίστονες δαγκάνες J.Juan και πίσω μια δισκόπλακα των 260 χιλιοστών με διπίστονη δαγκάνα, επίσης της J.Juan. Η CFMOTO φοράει ακτινωτούς τροχούς των 19-17 ιντσών διατηρώντας το συνολικό της βάρος, στα 231 κιλά, πλήρες υγρών. Το παιχνίδι γίνεται ξεκάθαρο στον τομέα των ελαστικών, με τα Michelin Anakee Adventure 2ct, δείχνοντας αμέσως σε τι τερέν προσανατολίζεται να κινηθεί. Μία μοτοσικλέτα που έχει έντονες διαθέσεις σε γρήγορες μετακινήσεις, μας  προδιαθέτει να μετρήσουμε πόσο άμεσα θα σταματήσουμε από τα 100 στα 0 χιλιόμετρα, φέρνοντας το αποτέλεσμα των 41,84 μέτρων. Εξοπλισμένη με ένα πλήθος συστημάτων ασφαλείας, το κερασάκι βάζει το Cornering ABS, όπου επιτρέπει τα φρενάρισμα μέσα στη στροφή να γίνει χωρίς άγχος.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Έγχρωμη IP67 οθονάρα TFT 8 ιντσών

Είναι μία από τις μεγαλύτερες οθόνες που έχει εξοπλιστεί μια δίκυκλη μοτοσικλέτα, ο λόγος γίνεται για την έγχρωμη TFT των 8 ιντσών. Βαριέσαι εύκολα και θέλεις να βλέπεις κάποιες φορές άλλο background; Και που είναι το πρόβλημα; Πουθενά, μιας και διαθέτει πλήθος λειτουργιών, δίνοντάς μας την επιλογή να επιλέξουμε εμείς όποτε θελήσουμε το ανάλογο background. Η ταμπλέτα των 8 ιντσών με IP67 προστασία σε βροχή και σκόνη, προσφέρει πλήθος ενδείξεων και λειτουργικών διευκολύνσεων που δεν θα μας αφήσουν σε ησυχία! Η χρήση του ενσωματωμένου χάρτη πλοήγησης, των Bluetooth διασυνδέσεων για μουσική-τηλέφωνο-Wi-Fi, απεικόνιση πίεσης και θερμοκρασίας ελαστικών, τάση μπαταρίας, μέση-στιγμιαία κατανάλωση, ταχύμετρο, στροφόμετρο, θερμοκρασία κινητήρα, επιλεγμένης σχέσης ταχύτητας, μετρητής υπολειπόμενων χιλιομέτρων, θέση 12V παροχής ρεύματος, 2 θύρες USB και με σημαντική απουσία την ένδειξη της εξωτερικής θερμοκρασίας θα μας πληροφορούν κάθε ώρα και στιγμή. Επίσης, κάθε φορά που θα θέτουμε σε λειτουργία την 800MT θα χρειάζεται να πατάμε το εικονίδιο της πινέζας για να βλέπουμε τις μετρήσεις του υπολογιστή ταξιδίου.

Σύστημα ασφαλείας A.R.A.S. & ποδιά αλουμινίου

Μια μοτοσικλέτα που είναι φτιαγμένη για καθημερινές μετακινήσεις μέχρι και για μακρινά ταξίδια. Οπότε για να αυξηθούν οι πτυχές των ταξιδιάρικων «ψυχών», έχει εξοπλιστεί με αλουμινένια σχάρα, βοηθώντας τον συνεπιβάτη να έχει καλύτερες λαβές συγκράτησης αλλά και τον αναβάτη να φορτώσει έναν σάκο μέχρι και την τοποθέτηση ενός top case. Για τους ψηλούς αναβάτες θα αποδειχθεί χρήσιμη η ψηλή ρυθμιζόμενη ζελατίνα, καθιστώντας εύκολη την αυξομείωση ύψους, σταματώντας στιγμιαία τοποθετώντας τη στο επιθυμητό σημείο. Η αλουμινένια ποδιά θα προστατεύσει από διάφορα πετραδάκια και τα πλαϊνά κάγκελα από ανεπιθύμητες καταστάσεις. Η απόσταση που χωρίζει την σέλα από το έδαφος είναι στα 825χλστ πατώντας με σιγουριά κάτω στο έδαφος. Η θέση του τιμονιού είναι σε τέτοια θέση που θυμίζει λίγο Cruiser στυλ επιτυγχάνοντας έτσι πιο ξεκούραστες γωνίες χεριών για να μην επέλθει γρήγορα η κούραση στις ωμοπλάτες. Η διάθεση των θερμαινόμενων γκρίπ και σέλας συμπληρώνει τον ταξιδιωτικό εξοπλισμό. Για το τέλος αφήσαμε το σύστημα ασφαλείας A.R.A.S που την περιβάλει, καθώς θα μας επιστήσει την προσοχή, αν κάποιο όχημα πλησιάζει πολύ κοντά στο πίσω μέρος, προειδοποιώντας για τυφλό σημείο κάποιου οχήματος που βρίσκεται στα πλαϊνά και της υποβοήθησης αλλαγής λωρίδας.
   
Η τιμή της είναι στα 10.990 ευρώ.