Οι επιρροές από την αγωνιστική CRF 450 με την οποία η Honda συμμετέχει τα τελευταία χρόνια στο Rally Dakar είναι ξεκάθαρες σε κάθε σημείο. Σε σχέση με την CRF250L οι διαφορές που τραβούν αρχικά το βλέμμα σου είναι η ζελατίνα, οι ασύμμετροι εμπρόσθιοι Led προβολείς και τα πλαστικά fairing που φθάνουν χαμηλά καλύπτοντας την εξάτμιση και προσδίδουν όγκο, κάνοντας την μοτοσυκλέτα να δείχνει αρκετά μεγαλύτερη (σε κυβισμό) από ότι είναι στην πραγματικότητα. Έτσι σε συνδυασμό με τα έντονα χρώματα και τα γραφικά που φωνάζουν HRC, τραβά τα βλέμματα στο δρόμο και δεν ήταν λίγες οι φορές που απαντούσαμε σε διάφορες ερωτήσεις, με συνηθέστερη απορία τον κυβισμό. Λογικό, καθώς δεν είναι ό,τι πιο συνηθισμένο να βλέπεις μια Rally μοτοσυκλέτα δίπλα σου στο φανάρι. Οι αλλαγές σε σχέση με το L δεν σταματούν εδώ, καθώς μεγαλύτερος είναι ο αποθηκευτικός χώρος στο αριστερό number plate, αλλά και το ρεζερβουάρ που από τα 7,7 λίτρα έχει πλέον χωρητικότητα 10,1 λίτρα. Την περιπετειώδη εμφάνιση συμπληρώνουν το μοτοκροσάδικο φτερό, οι χούφτες και τα τρακτερωτά λάστιχα, ενισχύοντας την χωμάτινη εικόνα του συνόλου που ποιοτικά κινείται στα πρότυπα της Ιαπωνικής εταιρίας, τόσο στα μηχανικά μέρη όσο και στα πλαστικά, τα οποία φαίνεται να αντέχουν ακόμα και σε σκληρή χρήση εκτός δρόμου.
Παιδιά το χάπι δεν χρυσώνεται. Η τιμή του είναι τουλ. αστεία για τα περιφερειακά του και cc του.
Μούρη πληρώνεις μόνο (ντακάρ και καλά) και όνομα (χόντα).
Με 6,5Κ έχεις άπειρες επιλογές είτε σε καινούριο είτε σε μτχ.
Παιδιά το χάπι δεν χρυσώνεται. Η τιμή του είναι τουλ. αστεία για τα περιφερειακά του και cc του. Μούρη πληρώνεις μόνο (ντακάρ και καλά) και όνομα (χόντα). Με 6,5Κ έχεις άπειρες επιλογές είτε σε καινούριο είτε σε μτχ.