• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Πολύ προσεγμένο εμφανίζεται το scooter της SYM και στον τομέα της ποιότητας κατασκευής.

Γεγονός ότι, έχουμε μπροστά μας ένα από τα πιο καλοφτιαγμένα scooter της μεσαίας κατηγορίας.

Όμορφη και πληθωρική ουρά, με γωνίες και πλάτη συνοδήγού

Κινούμενη στο σωστό δρόμο η SYM έχει κάνει άλματα τα τελευταία χρόνια και κάθε νέο μοντέλο που παρουσιάζει είναι μια κλάση πάνω αυτό που αντικαθιστά.

Κανένα παράπονο από το χώρο κάτω από τη σέλα. Δύο κράνη κλειστού τύπου και κάποια ακόμη πράγματα θα χωρέσουν με άνεση.

α αναλογικά όργανα με την κομψή γραμματοσειρά «κάθονται» βαθιά μέσα στα «δακτυλίδια» τους και θυμίζουν αντίστοιχα σπορ αυτοκινήτου. Ένδειξη για ανοιχτό σταντ και σέλα, αλλά όχι θερμοκρασία περιβάλλοντος στην ψηφιακή οθόνη.

Το πολύ καλό ABS της Bosch κάνει εύκολη τη ζωή του αναβάτη σε καταστάσεις πανικού και τον αφήνει να εκμεταλλευτεί τα δυνατά και με καλή αίσθηση

Το νέο μοτέρ της SYM είναι απλά εξαιρετικό στον τρόπο που λειτουργεί καταναλώνοντας παράλληλα απόλυτα λογικές ποσότητες βενζίνης.

Ένα από τα highlights του GTS είναι τα πανίσχυρα φώτα του. Ακόμη και την ημέρα γίνεστε άμεσα αντιληπτός από τα αυτοκίνητα τα οποία σπεύδουν να σας ανοίξουν δρόμο.

SYM GTS 300i F4 ABS

Το νέο GTS 300i F4 αποτελούσε μια από τις καλύτερες προτάσεις στην κατηγορία των μεσαίων scooter και με την προσθήκη του ABS ολοκλήρωσε τον χαρακτήρα του πλησιάζοντας ακόμη περισσότερο την κορυφή.

 
Τιμή: 4.895 ευρώ
 
+: Ποιότητα, άνεση κινητήρας
-:  Η τάπα του ρεζερβουάρ δεν έχει μεντεσέ

Στο δρόμο
 
Ένα χάπι…μυοχαλαρωτικό σε μορφή scooter, που το παίρνεις και κινείσαι ξεκούραστα για ώρες στους δρόμους της πόλης! Αυτό είναι με λίγα λόγια το νέο GTS που δείχνει τα χαρίσματά του από τα πρώτα κιόλας μέτρα. Η ποιότητα κύλισης είναι εξαιρετική και σου δίνει την εντύπωση ότι ο δρόμος είναι περασμένος με ένα λεπτό στρώμα gel. Κραδασμοί δεν υπάρχουν, ο ήχος του μοτέρ βρίσκεται σε πολύ χαμηλά επίπεδα και οι αναρτήσεις «σιδερώνουν» ιδανικά τις μικρές και μεσαίες ανωμαλίες του οδοστρώματος. Επιτυχημένα φιλτράρονται και οι μεγαλύτερες, κάτι που θα εκτιμήσει δεόντως και ο συνεπιβάτης και θα…ευχαριστήσει τη SYM για την προσοχή που έδωσε στις ρυθμίσεις των αμορτισέρ.

Ο αρχοντικός τρόπος με τον οποίο κινείται το GTS δεν χάνεται ούτε στο μποτιλιάρισμα. Σου δείχνει, βέβαια, αμέσως, τον όγκο του, αλλά δίνει παράλληλα και όλα τα εφόδια για να αντιμετωπίσεις το χάος της κίνησης. Το πλαίσιο του είναι καλοζυγισμένο και μπορείτε να κινείστε με ταχύτητες βαδίσματος-και ακόμη μικρότερες- για…ώρες ολόκληρες χωρίς να χρειαστεί να βάλετε κάτω τα πόδια σας. Πολύ καλά τα καταφέρνει και στους συνεχόμενους ελιγμούς με μικρές ταχύτητες και το μόνο πράγμα που θα χρειαστεί να συνηθίσετε είναι η τάση που έχει να “βουτάει” λίγο περισσότερο προς το εσωτερικό της στροφής από όσο έχετε υπολογίσει αρχικά. Μια μεγάλη βόλτα αρκεί για να προσαρμοστείτε σε αυτό το στοιχείο της συμπεριφοράς του και τίποτα περισσότερο. 
Με το δρόμο να ανοίγει μπροστά σου, ανακαλύπτεις ότι το GTS φέρει και όλα εκείνα τα στοιχεία που χαρακτηρίζουν τα καλύτερα παραδείγματα της κατηγορίας του.

Ο άνετος και χαλαρωτικός τρόπος που κινείται στην πόλη συνεχίζεται και στον αυτοκινητόδρομο με τον ισχυρό κινητήρα να αναλαμβάνει δράση και να διατηρεί με ευκολία ταχύτητες κοντά στα 130 χλμ./ώρα ακόμη και με δεύτερο άτομο στη σέλα. 

Οι αναβάτες που δεν ξεπερνούν τα 1,80 μ. θα “κρυφτούν” σχεδόν ιδανικά πίσω από τη ζελατίνα με τον αέρα να εκτρέπεται σωστά μακριά από αυτούς και από τα υπόλοιπα πλαστικά του ρύγχους. Στην προστασία του αναβάτη, ρόλο παίζουν και οι…μεγάλοι καθρέπτες “αποζημιώνοντας” έτσι ως ένα σημείο για το γεγονός ότι το 1/3 τους περίπου καταλαμβάνεται από τα…γάντια σας και το τιμόνι του GTS. Μόνο οι ψηλότεροι θα νιώσουν την κορυφή του κράνους τους να αναταράσσεται κοφτά, πάνω από τα 130 χλμ./ώρα και ίσως αναζητήσουν μια ψηλότερη ζελατίνα. Αυτό όμως δεν αλλάζει το γεγονός ότι, το μοντέλο της SYM, παρά το «μικρό» του κυβισμό, θα εξυπηρετήσει ακόμη και σε ταξίδι, ενώ για βόλτες των 200 χλμ. είναι απλά ιδανικό σε αυτή την κατηγορία.
 


 
 

 
Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Κινητήρας 4T, 1Κ, Υ/Ψ,4Β
Κυβισμός (κ.εκ.) 278
Διάμετρος x Διαδρομή (χλστ). 75x63
Συμπίεση (:1) 10,5
Ισχύς (ίπποι/σ.αλ.) 29,1/8.500
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) 2,6/6.500
Τροφοδοσία Ψεκασμός 
Χωρητ. Ρεζερβουάρ / ρεζέρβας (λίτρα) 12
Κατανάλωση (λίτρα/100χλμ.) 3,6
Βάρος (kg, κενό) 194
Τελ.Ταχ. (χλμ./ώρα) 158 (κόφτης)
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα
Τύπος Ατσάλινο σωληνωτό
Αναρτήσεις Ε Συμβατικό πιρούνι
Διαδρομή (χιλ.) 88
Αναρτήσεις Π Αμορτισέρ, ΠΕ
Διαδρομή 92
Φρένα Ε (χλστ.) Δ, 260
Φρένα Π (χλστ.) Δ, 240
Τροχοί-Ελαστικά
Ελαστικό Ε 120/70-14΄΄
Ελαστικό Π 140/60-13΄΄
Διαστάσεις
Μήκος (χλστ.) 2.175
Πλάτος (χλστ.) 760
Μεταξόνιο (χλστ.) 1.535
Ύψος σέλας (χλστ.) 760
Εξοπλισμός
ABS NAI
Μίζα NAI
Μανιβέλα OXI
Στροφόμετρο NAI
Κοντέρ NAI
Ένδειξη θερμοκρασίας NAI
Ένδειξη βενζίνης NAI
Μερικός χιλιομετρητής NAI
Φέρινγκ NAI
Ρ4θμιζόμενες μανέτες OXI
Κεντρικό σταντ NAI
Πλάγιο σταντ NAI
Σχάρα NAI
Κλειδαριά κράνο4ς OXI
Ρ4θμιζόμενη εμπρόσθια ανάρτηση OXI
Ρ4θμιζόμενη πίσω ανάρτηση NAI
 

 

TEST - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

SYM - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ