Η ΚΤΜ εισήγαγε στην Ινδία δύο μοτοσικλέτες με κωδικό ΚΤ22 και 374 κ.εκ. για λόγους έρευνας και εξέλιξης (R&D). Αυτομάτως οι φήμες για δύο έτοιμα πρωτότυπα 390 Adventure φούντωσαν.
Σύμφωνα με δημοσιεύματα από τον ινδικό Τύπο, η ΚΤΜ έχει στα άμεσα πλάνα της να ανοίξει την Adventure αγορά στην Ινδία με μια μοτοσικλέτα που θα βασίζεται στην πλατφόρμα των μονοκύλινδρων που φτιάχνει εκεί σε συνεργασία με τη Bajaj.
Έτσι οι πληροφορίες αναφέρουν πως έχει ήδη ετοιμάσει στην Αυστρία δύο λειτουργικά πρωτότυπα 390 Adventure τα οποία και εισήγαγε στην Ινδία ώστε να ξεκινήσει η διαδικασία παραγωγής τους. Κατά πάσα πιθανότητα, εφόσον φυσικά η είδηση ευσταθεί, η νέα μοτοσικλέτα θα προστεθεί στις γραμμές παραγωγής που ήδη βγάζουν τα μονοκύλινδρα Duke, στο εργοστάσιο της Bajaj στο Chakan.
Στη φορτωτική που βρήκαμε στον ινδικό Τύπο υπάρχει η σαφής καταγραφή δύο μοτοσικλετών 374 κ.εκ. - όσο δηλαδή και ο κινητήρας του 390 Duke - και μάλιστα συνοδευόμενες με μια τιμή που σε ευρώ αντιστοιχεί σε περίπου 2.500.
Μια διαφορετική ερμηνεία των δεδομένων συνδέει τα δύο πρωτότυπα με το μοντέλο παραγωγής βασισμένο στο Vitpilen της Husqvarna, το οποίο επίσης φημολογείται πως βασίζεται στον κινητήρα και τα μηχανικά μέρη του 390 Duke και το οποίο εκτιμάται πως θα εμφανιστεί τον Νοέμβριο στο Μιλάνο και την EICMA.
Ως τώρα η επίσημη γραμμή από την ΚΤΜ αρνείται την ύπαρξη του 390 Adventure, ενώ πρόσφατα ο πρόεδρός της Stefan Pierer σε συνεντεύξεις του ξεγλίστρησε από σχετικές ερωτήσεις με γενικότητες, αφήνοντας ανοικτό το παραθυράκι.