Κινητήρας

Κινητήρας
3 Φωτογραφίες »

Ο κινητήρας που τροφοδοτεί την Ducati Desert X Rally είναι ο γνωστός Testastretta 11ο, που φέρουν και τα Monster, Multistrada V2 και η «απλή» έκδοση του Desert X. Πρόκειται για έναν υγρόψυκτο, δικύλινδρο V κινητήρα με 4 βαλβίδες ανά κύλινδρο και δεσμοδρομικό σύστημα μεταβλητού χρονισμού. Όπως και στο Desert X, έτσι και στην έκδοση Rally, οι πρώτες πέντε σχέσεις είναι κοντύτερες σε σχέση με τον ίδιο κινητήρα στο Multistrada V2 και η 6η μακρύτερη ώστε να μπορείς σε συνθήκες ταξιδιού να κρατάς τις στροφές (και την κατανάλωση) χαμηλά. Συνεργάζεται με συμπλέκτη ολίσθησης, διαθέτει Quickshifter δύο κατευθύνσεων και αποδίδει 110 ίππους στις 9.250 σ.α.λ. και 92 Nm ροπής στις 6.500 σ.α.λ. με την τελευταία να είναι παρούσα σε όλο το φάσμα των στροφών.
Το ηλεκτρόγκαζο (Ride-by-Wire) μας φέρνει 6 Riding Modes (Sport, Touring, Urban, Wet, Enduro, Rally), τα οποία πέρα από την απόδοση της ισχύος διαφέρουν και στην τελική ιπποδύναμη και τον βαθμό επέμβασης των ηλεκτρονικών βοηθημάτων, τα οποία ελέγχονται από την IMU 6 αξόνων. Σε αυτό το πεδίο η Desert X Rally (όπως και κάθε Ducati) είναι αν μη τι άλλο πλούσια. Έτσι έχουμε Cruise Control, Engine Brake Control (3 επιπέδων), Traction Control (8 επιπέδων) και Wheelie Control (4 επιπέδων), τα οποία έχουν ήδη ένα “Preset” σε κάθε Riding Mode, μπορούν όμως και να ρυθμιστούν ξεχωριστά, ανάλογα με τις ανάγκες του αναβάτη.
Σύμφωνα με τις μετρήσεις μας, το Desert X Rally χρειάζεται 3,7” για να φτάσει τα 100 χλμ./ώρα από στάση και 4” για να ανέβει στα 120 χλμ, από τα 60 (με 4η στο εξατάχυτο κιβώτιο). Η μέση κατανάλωση κυμαίνεται στα 6,7 λίτρα ανά 100 χλμ., ένα νούμερο που θα δεις να πέφτει κατά 1 ολόκληρο λίτρο (5,7) σε συνθήκες ταξιδιού.
¶λλο ένα σημείο που το βάρος όχι απλά κρατήθηκε χαμηλά, αλλά μειώθηκε κιόλας σε σχέση με την Desert X είναι οι τροχοί. Οι Takasago Excel ζάντες συνδυάζονται με ακτίνες από ανθρακοχάλυβα και κέντρα από billet αλουμινίου, για να παράξουν ένα σύνολο μισό κιλό ελαφρύτερο από το αντίστοιχο της Desert X. Οι διαστάσεις των ζαντών είναι 21” και 18” εμπρός και πίσω αντίστοιχα, με την Ducati να επιλέγει τη λύση της σαμπρέλας, κάτι που εν έτει 2024 φαντάζει …περίεργη επιλογή και κάνει το Desert X Rally ένα από τα ελάχιστα μοντέλα παραγωγής που τη χρησιμοποιούν.


 
Επιδόσεις
0 - 50 (δευτερόλεπτα) 1,8
0 - 100 (δευτερόλεπτα) 3,7
60- 120με 4η (δευτερόλεπτα) 4
100- 0 (μέτρα) 40,4
Κατανάλωση Μέση (λτ./100χλμ.) 6,7

Σελίδα 1Ducati Desert X Rally – Test
Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά