Τεχνικά χαρακτηριστικά

Τεχνικά χαρακτηριστικά

Κινητήρας  
Τύπος  4T, 2K, Υ/Ψ, 8β
Κυβισμός (κ.εκ.)  937
Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.) 94 Χ 67,5
Συμπίεση (:1) 13,3
Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.)  110/9250
Ροπή (kg-m/σ.α.λ.)  9,3/6500
Τροφοδοσία  Ηλ.Ψεκασμός
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα)  21
Κατανάλωση (Μέση  λτ./100χλμ.) 5,7
Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα   
Τύπος  Ατσάλινο σωληνωτό χωροδικτύωμα
Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις   Ανεστραμμένο πιρούνι ΚΥΒ, ΑΕ, ΠΕ
Διαδρομή (χλστ.)  250
Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις   Μονό αμορτισέρ ΚΥΒ, 46mm, πλήρως ρυθμιζόμενο
Διαδρομή (χλστ.)  240
Φρένα Ε (χλστ.) 2Δ/320, 4Ε, Cornering ABS
Φρένα Π (χλστ.) Δ/265, 1Ε, Cornering ABS
Τροχοί - Ελαστικά   
Ελαστικό Ε 90/90-21
Ελαστικό Π 150/70-18
Διαστάσεις / Βάρος   
Μήκος (χλστ.) Δ.Α.
Πλάτος (χλστ.) Δ.Α.
Μεταξόνιο (χλστ.) 1625
΄Ύψος σέλας (χλστ.) 910
Βάρος (κιλά)  211
Εξοπλισμός   
ABS / Ρυθμ. Ν/Ν
Τraction Control / Ρυθμ.  Ν/Ν
Στροφόμετρο Ν
Immobilizer  Ν
Yπολογιστής ταξιδιού  Ν
Μερικός χιλιομετρητής  Ν
Ένδειξη βενζίνης  Ν
Δείκτης θερμοκρασίας  Ν
Θερμοκρασία περιβάλλοντος  Ν
Ζελατίνα / Ρυθμ.  Ν/Ο
Ρυθμιζόμενες μανέτες Σ/Φ Ν/Ν
Πλάγιο σταντ  Ν
Κεντρικό σταντ  Ο
Χειρολαβές / Σχάρα  Ν/Ο
Ρυθμιζόμενες αναρτησεις Ε/Π  Ν/Ν

Σελίδα 1Ducati Desert X Rally – Test
Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά