Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα

Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
2 Φωτογραφίες »

Σε αυτό το σημείο έχουμε μια από τις μεγαλύτερες αλλαγές σε σχέση με την Desert X. Το πλαίσιο παραμένει ατσάλινο σωληνωτό σε διάταξη χωροδικτύωμα, όμως οι αναρτήσεις έχουν υποστεί ένα ολικό «λίφτινγκ». Μπροστά έχουμε ένα πιρούνι κλειστού φυσιγγίου 48mm από την KYB, με τεράστια διαδρομή 250mm (αύξηση 20mm), δυνατότητα ρύθμισης της συμπίεσης και της επαναφοράς, με επίστρωση Kashima στους σωλήνες και επίστρωση DLC στις γλύστρες. Το αποτέλεσμα είναι να μειώνονται οι τριβές και η ανάρτηση να αποδίδει ακόμα καλύτερα (κάτι που γίνεται εμφανές κατά την οδήγηση). Πίσω έχουμε ένα αμορτισέρ 46mm, επίσης από την KYB και δυνατότητα ρύθμισης της συμπίεσης, της επαναφοράς και της προφόρτισης, ενώ και εδώ η διαδρομή έχει αυξηθεί κατά 20mm, φτάνοντας τα 240mm.

Στα φρένα συναντάμε 2 δίσκους 320mm μπροστά, με τετραπίστονες ακτινικές δαγκάνες της Brembo, έναν δίσκο 265mm με διπίστονη δαγκάνα της Brembo πίσω και Cornering ABS, με δυνατότητα απενεργοποίησης στον πίσω τροχό. Η απόδοσή τους είναι εξαιρετική και οι μετρήσεις μας έδειξαν ότι χρειάζονται μόλις 40,4 μέτρα για να ακινητοποιηθεί η Desert X Rally από τα 100 χλμ./ώρα, μια απόδοση που  την βάζει στις ψηλότερες θέσεις της κατηγορίας.
 

Σελίδα 1Ducati Desert X Rally – Test
Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά