Ducati Man-igale: Η καμπάνια με άντρες-μοντέλα που έσπασε τα στερεότυπα

Ducati Man-igale: Η καμπάνια με άντρες-μοντέλα που έσπασε τα στερεότυπα

Ducati Man-igale: Η καμπάνια με άντρες-μοντέλα που έσπασε τα στερεότυπα
Ducati Man-igale: Η καμπάνια με άντρες-μοντέλα που έσπασε τα στερεότυπα
Ducati Man-igale: Η καμπάνια με άντρες-μοντέλα που έσπασε τα στερεότυπα
  • Ducati Man-igale: Η καμπάνια με άντρες-μοντέλα που έσπασε τα στερεότυπα
  • Ducati Man-igale: Η καμπάνια με άντρες-μοντέλα που έσπασε τα στερεότυπα
  • Ducati Man-igale: Η καμπάνια με άντρες-μοντέλα που έσπασε τα στερεότυπα
  • Ducati Man-igale: Η καμπάνια με άντρες-μοντέλα που έσπασε τα στερεότυπα

Ducati Man-igale: Η καμπάνια με άντρες-μοντέλα που έσπασε τα στερεότυπα

Μια καμπάνια διαφορετική από τις άλλες, που έκανε μια αμερικανική αντιπροσωπεία Ducati πριν 10 χρόνια και μπορεί να προκαλέσει συζητήσεις ακόμα και σήμερα.

Όταν το διαφημιστικό τμήμα τολμάει

Φανταστείτε μια παρουσίαση μιας νέας, καυτής σπορ μοτοσυκλέτας: Αυτόματα, το μυαλό πολλών πηγαίνει σε μια διαφήμιση με μία σέξι γυναίκα, ανάλογα ντυμένη σε… πικάντικα ενσταντανέ μαζί με την μοτοσυκλέτα. Η διαφήμιση με την χρήση του ερωτισμού είναι φυσικά μια πρακτική που διαιωνίζεται, ιδιαίτερα μάλιστα στον ανδροκρατούμενο, ακόμα, κόσμο της μοτοσυκλέτας: Οι άνδρες αγοραστές, θέλγονται (κακώς) από την σεξουαλικότητα στην διαφήμιση, οι εταιρείες marketing κινούνται στην ανάλογη κατεύθυνση, με αποτέλεσμα ακόμα περισσότεροι άνδρες να έλκονται και… ούτω καθεξής. Ωστόσο, μια αντιπροσωπεία της Ducati, στην Αμερική, είχε τολμήσει να κάνει κάτι διαφορετικό, όταν διαφήμιζε την καινούργια τότε, Ducati 1199 Panigale, το 2012.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Η καμπάνια Ducati Man-igale που διακωμώδησε το στερεότυπο

Πρόκειται για την αντιπροσωπεία Motocorsa από το Portland των ΗΠΑ, όταν παρουσίαζε την νεότευκτη Panigale 1199 στους πελάτες της. Σε μια ευρηματική ιδέα, οι άνθρωποι της αντιπροσωπείας προσέλαβαν άνδρες της περιοχής τους, να κάνουν τα… θελκτικά μοντέλα σε μία φωτογράφηση μαζί με την νέα Panigale! Τα αποτελέσματα μπορείτε να τα δείτε στις φωτογραφίες… Ξεκάθαρη ήταν η χιουμοριστική προσέγγιση της αντιπροσωπείας στο θέμα, όμως αξίζει να αναφέρουμε ότι η Motocorsa είχε ήδη κάνει, και μια τέτοια φωτογράφηση, με γυναίκα μοντέλο, πριν επιστρατεύσει τους άνδρες που βλέπουμε εδώ…



Βέβαια, 10 χρόνια μετά την φωτογράφηση, το ζήτημα της «αντικειμενοποίησης» ατόμων και των δύο φύλων, αλλά κυρίως των γυναικών, στην διαφήμιση είναι ίσως πιο καυτό από ποτέ. Πολλές διαφημιστικές δεν βαδίζουν καν στο μονοπάτι αυτό πια, καθώς η αλλαγή των ρόλων των φύλων στην κοινωνία συνεχίζεται και οι γυναίκες δεν επιθυμούν να διαθέσουν την εμφάνιση τους, προς… τέρψιν αγνώστων που θέλουν να αγοράσουν μοτοσυκλέτα. Και καλά κάνουν, εδώ που τα λέμε. Εσείς τι πιστεύετε για όλο αυτό το θέμα;

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »