Ducati Multistrada 1260 S

Ducati Multistrada 1260

Multistrada 1260 S Pikes Peak

Ducati Multistrada 1260

Με πλήθος αλλαγών έρχεται η Multistrada 1260 με σημαντικότερη την υιοθέτηση του κινητήρα των 1.262 κυβικών του XDiavel.

Οι διαφορές του νέου Multistrada δεν περιορίζονται μόνο στον κινητήρα, αφού οι τεχνικοί της Ιταλικής εταιρείας έχουν κάνει πολλή δουλειά και στο ατσάλινο πλαίσιο χωροδικτύωμα, που δίνει διαφορετική γεωμετρία με τη γωνία κάστερ να αυξάνεται απο τις 24 στις 25 μοίρες και το μεταξόνιο να φτάνει τα 1.585 χιλιοστά, χάρη στο μακρύτερο ψαλίδι. Βέβαια, οι μελλοντικοί αγοραστές θα εστιάσουν στον Testastretta των 1.262 κυβικών, ο οποίος στην περίπτωση του Multistrada 1260, αποδίδει 158 ίππους στις 9.500 σ.α.λ. και την εντυπωσιακή ροπή των 13,2 κιλών στις 7.500 σ.α.λ. Στόχος ήταν η γεμάτη απόδοση στις χαμηλές στροφές, κάτι που έγινε δυνατό με τη βοήθεια του συστήματος μεταβλητού χρονισμού των βαλβίδων και έτσι το 85% της ροπής είναι διαθέσιμο κάτω από τις 3.500 σ.α.λ.

Από μια μοτοσυκλέτα αυτής της κατηγορίας δεν θα μπορούσαν να λείπουν τα ηλεκτρονικά βοηθήματα, οπότε η Multistrada 1260 διαθέτει traction control, 4 riding modes (Sport, Touring, Urban και Enduro), σύστημα αποτροπής σούζας, μονάδα μέτρησης της αδράνειας (IMU), cornering ABS, cruise control αλλά και σύστημα που βοηθάει τον αναβάτη να εκκινεί σε ανηφόρες, που η Ducati ονομάζει Vehicle Hold Control (VHC). Το σύστημα αυτό αποτελεί μέρος του ABS και ενεργοποιώντας το πίσω φρένο, κρατά τη μοτοσυκλέτα ακινητοποιημένη για 9 δευτερόλεπτα.

Στον τομέα των αναρτήσεων έχουμε ένα πλήρως ρυθμιζόμενο ανεστραμμένο πιρούνι 48 χιλιοστών της Sachs και μονό αμορτισέρ, επίσης πλήρως ρυθμιζόμενο της ίδιας εταιρείας. Το φρενάρισμα της βασικής έκδοσης αναλαμβάνουν δυο δίσκοι 320 χιλιοστών με τετραπίστονες δαγκάνες της Brembo.

Η έκδοση «S» είναι η πιο σπορ και διαθέτει στάνταρ quickshifter, που λειτουργεί στα ανεβάσματα και στα κατεβάσματα ταχυτήτων, (στην απλή έκδοση προσφέρεται ως έξτρα), ημι-ενεργητικές αναρτήσεις Skyhook εμπρός δίσκους 330 χιλιοστών με ακτινικές δαγκάνες Μ50 της Brembo. Τόσο η βασική, όσο και η «S», φορούν ελαστικά Pirelli Scorpion διαστάσεων 120/70-17 εμπρός και 190/55-17 πίσω.

Στην γκάμα του Multistrada 1260 θα υπάρχει και η ιδιαίτερης εμφάνισης έκδοση «S Pikes Peak», η οποία είναι εφοδιασμένη με ανεστραμμένο πιρούνι 48 χιλιοστών της Öhlins και αμορτισέρ TTX36 της ίδιας εταιρείας, αλουμινένιους σφυρήλατους τροχούς, σύστημα εξάτμισης της Temnignoni και είναι 2,7 κιλά ελαφρύτερη από το βασικό μοντέλο με τη ζυγαριά να σταματά στην ένδειξη των 206 κιλών στεγνή. Τέλος, η υψηλής ανάλυσης έγχρωμη TFT οθόνη διαθέτει και σύστημα πλοήγησης.
Οι τιμές αναμένεται να ανακοινωθούν σύντομα.