Δωρεάν έλεγχος για την MV Agusta σου με το πρόγραμμα We Care
Δωρεάν έλεγχος για την MV Agusta σου με το πρόγραμμα We Care
  • Δωρεάν έλεγχος για την MV Agusta σου με το πρόγραμμα We Care
  • Δωρεάν έλεγχος για την MV Agusta σου με το πρόγραμμα We Care

Δωρεάν έλεγχος για την MV Agusta σου με το πρόγραμμα We Care

Η παγκόσμια καμπάνια υπογραμμίζει την δέσμευση της MV Agusta να φέρει τους ιδιοκτήτες των θρυλικών μοτοσυκλετών στο επίκεντρο και να ευθυγραμμιστεί ιδανικά με το πελατοκεντρικό ήθος που αποτελεί έναν από τους πυρήνες των αξιών του ανανεωμένου οράματος της MV Agusta.

Ακολουθεί Δελτίο Τύπου

Εντός του 2023 η MV Agusta ανανέωσε το σύνολο του επίσημου δικτύου συνεργατών σε παγκόσμιο επίπεδο. Η έναρξη της οδηγικής σεζόν του 2024 αποτελεί την ιδανική ευκαιρία για την MV Agusta να προσκαλέσει όλους τους ιδιοκτήτες MV Agusta να βιώσουν αυτό το ανανεωμένο δίκτυο συνεργατών προσφέροντας δωρεάν έλεγχο 20 σημείων. Επιπλέον η MV Agusta προσφέρει 20% έκπτωση σε επιλεγμένα Service Spare Parts.

Για την ακρίβεια αυτή η πρωτοβουλία έρχεται δίχως κρυφές χρεώσεις για τους ιδιοκτήτες και με αυτή την λογική ο δωρεάν έλεγχος είναι εγγυημένος μιας και δεν υπάρχει απολύτως καμία υποχρέωση για επιπλέον χρεώσεις. Σε περίπτωση δε που κάποια αντικατάσταση ανταλλακτικού κριθεί αναγκαία ή ζητηθεί από τον ιδιοκτήτη κατά τον έλεγχο θα γίνει με έκπτωση 20% σε γνήσια ανταλλακτικά παρέχοντας πάντα στον πελάτη την πλήρη ελευθερία επιλογής.  

 

Η καμπάνια αφορά όλες τις μοτοσυκλέτες MV Agusta που η παραγωγή τους ξεκίνησε από τον Ιανουάριο του 2018. Για την συμμετοχή τους οι πελάτες θα πρέπει να εγγραφούν στην σχετική φόρμα που υπάρχει στην επίσημη ιστοσελίδα της MV Agusta ώστε να λάβουν το κουπόνι We Care.

Ο Luca Martin, Γενικός Διευθυντής και μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της MV Agusta Motor S.p.A., σχολίασε: “Με χαρά ξεκινάμε την καμπάνια "We Care" η οποία θα μας επιτρέψει την εκ νέου επαφή με τους πελάτες μας. Η αναδόμηση του παγκόσμιου δικτύου συνεργατών που έγινε το 2023 θα επιτρέψει πλέον στους πελάτες μας να λάβουν την φροντίδα που οι MV τους αξίζουν. Η οδηγική περίοδος ξεκινά και δεν αδημονούμε να χρησιμοποιήσουμε τις MV μας και να συναντήσουμε σε αγαπημένες διαδρομές άλλους περήφανους ιδιοκτήτες.”

Για περισσότερες πληροφορίες για την καμπάνια “We Care” καθώς και τις οδηγίες που πρέπει να ακολουθηθούν θα πρέπει οι πελάτες να επισκεφτούν την σχετική σελίδα στην επίσημη ιστοσελίδα.  

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »