LIVE: κίνηση στους δρόμους

Περιμένουμε με ενδιαφέρον την adventure μοτοσικλέτα της EBR. Ας ελπίσουμε όμως ότι δεν θα μοιάζει με το 3D σχέδιο που βλέπουμε στη φωτογραφία.

EBR: Ετοιμάζει και adventure

Μετά την παρουσίαση της superbike αλλά και της streetfighter μοτοσικλέτας της η Erik Buell Racing θα παρουσιάσει και άλλη μία, η οποία θα είναι μέλος της adventure κατηγορίας. Όχι, όμως στο άμεσο μέλλον.

 
Οι πληροφορίες έρχονται από την ιστοσελίδα Autoevolution στην οποία παραχώρησε συνέντευξη ο αντιπρόεδρος της αμερικάνικης εταιρίας, υπεύθυνος για τις παγκόσμιες πωλήσεις, Gary Pietruszewski, κατά τη διάρκεια της EICMA. Σύμφωνα με αυτά που είπε στους ανθρώπους του Autoevolution μια sport-adventure μοτοσικλέτα, που θα ονομάζεται 1190ΑΧ, σαφώς και βρίσκεται μέσα στα πλάνα της EBR για το μέλλον. Ωστόσο, αυτή η μοτοσικλέτα δεν αναμένεται να κάνει την εμφάνισή της στο προσκήνιο εντός της ερχόμενης χρονιάς. Το πιο πιθανό είναι να δούμε το αμερικάνικο sport-adventure να παρουσιάζεται το 2016 αφού την επόμενη χρονιά η EBR θα επικεντρωθεί στην παρουσίαση μοτοσικλετών μικρού και μεσαίου κυβισμού. 

Επίσης, από την κατηγοριοποίησή της ως sport-adventure καταλαβαίνουμε ότι η μοτοσικλέτα δεν θα έχει τα παραδοσιακά χαρακτηριστικά ενός mega on-off. Λογικά θα έρχεται πιο κοντά σε μοτοσικλέτες όπως το Ducati Multistrada 1200 και το BMW S 1000 XR. Aυτό σημαίνει ότι πλατφόρμα για τη νέα μοτοσικλέτα της EBR θα είναι το superbike της εταιρίας 1190RX (ή το stretfighter 1190SX), το οποίο θα έχει δεχτεί τις κατάλληλες τροποποιήσεις για να ανταποκριθεί στο νέο του ρόλο. Ποιες θα είναι αυτές; Η ελαφρώς μεγαλύτερη διαδρομή στις αναρτήσεις, νέα πιο όρθια θέση οδήγηση που θα συνοδεύεται από νέα σέλα και διαφορετικό υποπλαίσιο, νέοι τροχοί αλλά και νέο φέρινγκ στα πρότυπα της κατηγορίας, με ρυθμιζόμενη ζελατίνα. Επίσης, δεν αποκλείεται να έχει και νέο μεγαλύτερο ρεζερβουάρ για αυξημένη αυτονομία. Ενδιαφέρον θα έχει να δούμε αν η EBR διατηρήσει την ισχύ των 185 ίππων των άλλων δύο μοτοσικλετών ή αν θα προχωρήσει σε μια πιο ήπια έκδοση του μεγάλου V2 με ιπποδύναμη ανάλογη του ανταγωνισμού. Τέλος, από τα λεγόμενά του ο Pietruszewski αφήνει να εννοηθεί ότι το 1190ΑΧ δεν θα είναι τόσο προηγμένο στα ηλεκτρονικά του βοηθήματα όσο ο ευρωπαϊκός ανταγωνισμός, ενώ και τα περιφερειακά του –οι αναρτήσεις τουλάχιστον-δεν θα φέρουν την υπογραφή κορυφαίων ονομάτων του χώρου. Στόχος, η πιο ανταγωνιστική τιμή.

Φωτογραφία: Gabriel Brandusescu-Autoevolution

 

SCOOP - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ