EICMA 2024: QJMOTOR SRK 1000 & 1000RR

EICMA 2024: QJMOTOR SRK 1000 & 1000RR
10 Φωτογραφίες »

- Τετρακύλινδρος κινητήρας 921cc με απόδοση 163 ίππων
- Trellis πλαίσιο, μονόμπρατσο ψαλίδι και Marzocchi αναρτήσεις
- 5,5 ιντσών TFT οθόνη και Cruise Control στον εξοπλισμό
- Μία Supersport και μία Naked έκδοση εξοπλίζει ο κινητήρας

QJMOTOR: Δείτε στην Haritos τις νέες μοτοσυκλέτες

Τετρακύλινδρος κινητήρας 921cc με απόδοση 163 ίππων

Η QJMOTOR "κάνει εντύπωση" στο περίπτερό της στην EICMA με δύο νέα σπορ μοντέλα, το γυμνό SRK 1000 και το supersport SRK 1000RR. Ο κινητήρας με τον οποίο εξοπλίζονται είναι ένας υδρόψυκτος, τετρακύλινδρος σε σειρά στα 921cc με διάμετρο και διαδρομή εμβόλων στα 78×48,2χλστ αντίστοιχα, με μέγιστη απόδοση 163 ίππων στις 13.600 σαλ και ροπή 90 Nm στις 11.000 σαλ. Είναι δεκαεξαβάλβιδος με δύο επικεφαλής εκκεντροφόρους και θα εξοπλίζεται πιθανότατα με quickshifter στον στάνταρ εξοπλισμό. Τα ρεζερβουάρ τους έχουν χωρητικότητα 15 λίτρων, σχετικά μικρή για μία μοτοσυκλέα 920 κυβικών, αλλά σίγουρα δεν αποτελεί πρωταρχικό της στόχο μία μεγάλη αυτονομία.
 

Trellis πλαίσιο, μονόμπρατσο ψαλίδι και Marzocchi αναρτήσεις

Τον κινητήρα "αγκαλιάζει" ένα ατσάλινο Trellis πλαίσιο το οποίο συνδυάζεται με ένα μονόμπρατσο ψαλίδι, με monoshock αμορτισέρ και μοχλικό. Μπροστά τοποθετείται ένα πλήρως ρυθμιζόμενο ανεστραμμένο πιρούνι της Marzocchi με το μεταξόνιο να είναι στα 1.425 χλστ και το ύψος της σέλας στα 835χλστ για το γυμνό. Το σύστημα πέδησης κοσμούν δαγκάνες τις Brembo, οι οποίες "μαγκώνουν" δύο δίσκους 320χλστ εμπρός με 4 έμβολα και φυσικά ακτινικά τοποθετημένες, ενώ πίσω υπάρχει ένας δίσκος 260 χλστ με δαγκάνα 2 εμβόλων. Χάρη σε μία αδρανειακή μονάδα IMU η οποία περιλαμβάνεται στον στάνταρ εξοπλισμό, το ABS και το Traction Control διαθέτουν λειτουργία Cornering.
 

5,5 ιντσών TFT οθόνη και Cruise Control στον εξοπλισμό

Στον πίνακα οργάνων υπάρχει μία έγχρωμη TFT οθόνη 5,5 ιντσών που παρέχει πληθώρα πληροφοριών. Στον στάνταρ εξοπλισμό υπάρχει επίσης Cruise Control αλλά και σύστημα παρακολούθησης της πίεσης και της θερμοκρασίας των ελαστικών, που μπορεί δυνητικά να σώσει έναν αναβάτη ο οποίος μπορεί να οδηγεί με πολύ μεγάλη ή πολύ μικρή πίεση στα ελαστικά χωρίς να το έχει καταλάβει.
 

Μία Supersport και μία Naked έκδοση εξοπλίζει ο Euro5+ κινητήρας

Η πλατφόρμα SRK 1000 που αποτελείται από το νέο πλαίσιο, κινητήρα και τις αναρτήσεις της Marzocchi θα έρχεται σε δύο μορφές: Μία Supersport και μία Naked με τα ονόματα SRK 1000RR και SRK 1000. Το βάρος του γυμνού γεμάτο ανακοινώνεται στα 215 κιλά, κάτι που πιθανότατα να σημαίνει ότι το Supersport θα είναι λίγο πιο βαρύ, όπως συμβαίνει κατά κανόνα λόγω του βάρους που προσθέτουν τα Fairing. Τα μοντέλα θα είναι διαθέσιμα σε τρία χρώματα με βάσεις το κόκκινο, γκρι και μαύρο, ενώ δεν γνωρίζουμε ακόμα την τιμή τους. Είναι πάντως πολύ πιθανό να τα δούμε στην Ευρώπη καθώς ο κατασκευαστής έχει φροντίσει να πληρούν τις Euro5+ προδιαγραφές.