Πάρε προσφορά για το συγκεκριμένο μοντέλο και κέρδισε ένα κράνος LS2 Vector Evo αξίας 219€.
περισσότερα »
H αναγκαιότητα για προσαρμογή των χαρακτηριστικών των μοτοσυκλετών στις αυστηρές προδιαγραφές Euro5, λειτούργησε ως ερέθισμα για τη SYM για την εξέλιξη του ήδη επιτυχημένου VF 125. Η SYM κρατά τα ιδιαίτερα γνωρίσματα του VF 125 που το ανέδειξαν ως «το παπί …αλλιώς» με τη χαρακτηριστική ξεχωριστή σχεδίαση και τα φαρδιά ελαστικά που αυξάνουν κατακόρυφα την ασφάλεια και την άριστη οδηγική συμπεριφορά.
Τι αλλάζει; Το VF 125 δυναμώνει! Έρχεται με νέο υψηλότερων επιδόσεων κινητήρα με την ιπποδύναμη του να φτάνει τους 9.7 ίππους. Μία αύξηση της τάξεως του 15% που το τοποθετεί στην κορυφή της κατηγορίας, καθώς αποτελεί πλέον το δυνατότερο παπί της κατηγορίας, με τη SYM να αναδεικνύεται ως η εταιρεία που καταλαμβάνει την 1η θέση και στις δύο κατηγορίες παπιών (παπιά 125 και super παπιά). Η SYM, με το νέο της κινητήρα κατάφερε όχι μόνο να αυξήσει την ιπποδύναμη κατά 1.3 ίππους αλλά και να μειώσει την κατανάλωση σε μόλις 1,68 λίτρα τα 100km (EURO 5 - WMTC3), που αντιστοιχεί σε εντυπωσιακή μείωση 10,2%.
Το νέο VF 125, επηρεασμένο από τις γραμμές που φέρει ο αρχηγός των παπιών - VF 185 - κρατά τα ίδια εξωτερικά γνωρίσματα, αναδεικνύοντας τη sport σχεδίαση φιλοσοφία του μοντέλου. Κάθε τμήμα του VF 125 φανερώνει ένα στιβαρό σύνολο. Από την πρώτη ματιά, ο αναβάτης διακρίνει τον μεγαλύτερο «οπτικό όγκο» που το VF 125 επιβάλλει, χάρη στους τύπου μοτοσυκλέτας τροχούς, την ψηλή ποδιά του και το διογκωμένο κοστούμι του. Το «χωροδικτυώμα» πάνω από τον κινητήρα προσθέτει κάτι διαφορετικό στο μοντέλο, όπως κάνουν τα δύο πίσω αμορτισέρ με το εξωτερικό δοχείο αερίου σε κόκκινο χρώμα.
Η σπορ ταυτότητα διατηρείται ισχυρή και στο κομμάτι της εργονομίας, όμως το μοντέλο της SYM έχει μια ουσιώδη διαφορά σε σχέση με τον μεγάλο του αδερφό. Η απουσία συμπλέκτη συναινεί στην ευκολία των καθημερινών μετακινήσεων, αφού το ημιαυτόματο κιβώτιο κάνει την κίνηση στους πυκνοκατοικημένους δρόμους της πόλης παιχνιδάκι.
Tο βλέμμα κεντρίζει ο ξεκάθαρα σπορ πίνακας οργάνων, με το μεγάλο αναλογικό στροφόμετρο. Παράπλευρά του, μία LCD οθόνη απεικονίζει το ταχύμετρο, την στάθμη καυσίμου και την επιλεγμένη σχέση, αλλά και μια σειρά βοηθητικών ενδείξεων. Στα χειριστήρια, διακρίνει εύκολα κανείς το μεγάλο πλήκτρο στην δεξιά πλευρά, το οποίο ανοίγει ηλεκτρομαγνητικά την σέλα του VF 125. Από κάτω της, ο αναβάτης θα βρει έναν αποθηκευτικό χώρο, αρκετά βαθύ, για μικροαντικείμενα και χαρτιά ή ακόμα και για ένα κράνος jet τύπου. Πολύ έξυπνη λεπτομέρεια είναι τα αναδιπλούμενα μαρσπιέ.
Μία κατασκευή τύπου «ραχοκοκαλιάς» από ατσάλι αποτελεί το πλαίσιο του VF 125. Αν και κρύβεται επιμελώς πίσω από το κοστούμι, ο κεντρικός σωλήνας του πλαισίου είναι ιδιαίτερα ευμεγέθης, αφήνοντας να εννοηθεί η συμβολή του στην ακαμψία του συνόλου. Εμπρός, το VF φέρει τηλεσκοπικό πιρούνι διαμέτρου 26 χιλιοστών, ενώ πίσω συναντάμε δύο αμορτισέρ με εξωτερικό δοχείο αερίου, τα οποία ρυθμίζονται στην προφόρτιση ελατηρίου και συνεργάζονται με ατσάλινο ψαλίδι. Η επιλογή τροχών 70-90-17 μπροστά και 120/70-17 πίσω, είναι ίσως το ισχυρότερο σημείο διαφοροποίησης του VF 125, από οποιοδήποτε παπί της κατηγορίας του. Σε συνδυασμό με τα tubeless ελαστικά, οι φαρδιοί τροχοί ανεβάζουν την συμπεριφορά του VF σε… άλλο επίπεδο, στο δρόμο.