Επίσημη πανελλήνια παρουσίαση του Suzuki GSX-S 1000GX!
Επίσημη πανελλήνια παρουσίαση του Suzuki GSX-S 1000GX!
Επίσημη πανελλήνια παρουσίαση του Suzuki GSX-S 1000GX!
Επίσημη πανελλήνια παρουσίαση του Suzuki GSX-S 1000GX!
Επίσημη πανελλήνια παρουσίαση του Suzuki GSX-S 1000GX!
Επίσημη πανελλήνια παρουσίαση του Suzuki GSX-S 1000GX!
Επίσημη πανελλήνια παρουσίαση του Suzuki GSX-S 1000GX!
Επίσημη πανελλήνια παρουσίαση του Suzuki GSX-S 1000GX!
Επίσημη πανελλήνια παρουσίαση του Suzuki GSX-S 1000GX!
Επίσημη πανελλήνια παρουσίαση του Suzuki GSX-S 1000GX!
Επίσημη πανελλήνια παρουσίαση του Suzuki GSX-S 1000GX!
Επίσημη πανελλήνια παρουσίαση του Suzuki GSX-S 1000GX!
  • Επίσημη πανελλήνια παρουσίαση του Suzuki GSX-S 1000GX!
  • Επίσημη πανελλήνια παρουσίαση του Suzuki GSX-S 1000GX!
  • Επίσημη πανελλήνια παρουσίαση του Suzuki GSX-S 1000GX!
  • Επίσημη πανελλήνια παρουσίαση του Suzuki GSX-S 1000GX!
  • Επίσημη πανελλήνια παρουσίαση του Suzuki GSX-S 1000GX!
  • Επίσημη πανελλήνια παρουσίαση του Suzuki GSX-S 1000GX!
  • Επίσημη πανελλήνια παρουσίαση του Suzuki GSX-S 1000GX!
  • Επίσημη πανελλήνια παρουσίαση του Suzuki GSX-S 1000GX!
  • Επίσημη πανελλήνια παρουσίαση του Suzuki GSX-S 1000GX!
  • Επίσημη πανελλήνια παρουσίαση του Suzuki GSX-S 1000GX!
  • Επίσημη πανελλήνια παρουσίαση του Suzuki GSX-S 1000GX!
  • Επίσημη πανελλήνια παρουσίαση του Suzuki GSX-S 1000GX!

Επίσημη πανελλήνια παρουσίαση του Suzuki GSX-S 1000GX!

- Η νέα, πολυαναμενόμενη GSX-S 1000GX παρουσιάστηκε επίσημα!
H πρώτη Suzuki που που υιοθετεί το αναβαθμισμένο σύστημα ηλεκτρονικής ανάρτησης της Suzuki (SAES).
Traction Control, Cruise Control, Quickshifter 2 κατευθύνσεων και πολλά ακόμα στον στάνταρ εξοπλισμό.
Κινητήρας 999cc που αποδίδει 155 ίππους.

SUZUKI: Απέκτησε το ισχυρό GSX-S1000GX

Η νέα, πολυαναμενόμενη GSX-S 1000GX παρουσιάστηκε επίσημα!

To είδαμε για πρώτη φορά στην EICMA το Νοέμβριο και αμέσως μας κίνησε το ενδιαφέρον. Είχαμε την τύχη και την τιμή να το κάνουμε unboxing την Δευτέρα και χθες έφτασε η ώρα για την επίσημη παρουσίαση του πολυαναμενόμενου Sport Touring μοντέλου της Suzuki, του GSX-S 1000GX στην Ελλάδα.
Στον γνωστό χώρο εκδηλώσεων Gazarte στο κέντρο της Αθήνας, η Suzuki προχώρησε στην επίσημη, δημοσιογραφική παρουσίαση του GSX-S 1000GX, σε μια άρτια οργανωμένη εκδήλωση που περιελάμβανε μέχρι και επίδειξη ιαπωνικών πολεμικών τεχνών! Ο «ντόρος» που έχει δημιουργηθεί γύρω από το συγκεκριμένο μοντέλο είναι απόλυτα δικαιολογημένος, καθώς κοιτώντας τα χαρακτηριστικά του καταλαβαίνει κανείς ότι η Suzuki έχει βάλει πολύ «μεράκι» στη σχεδίαση και στην κατασκευή.
 

H πρώτη Suzuki που που υιοθετεί το αναβαθμισμένο σύστημα ηλεκτρονικής ανάρτησης της Suzuki (SAES)

To GSX-S 1000GX συμπληρώνει τη γκάμα των GSX και κατ επέκταση μοιράζεται το ίδιο μηχανικό σύνολο των 999κ.εκ. Ο τετρακύλινδρος σε σειρά κινητήρας αποδίδει 153 ίππους στις 11.000 σ.α.λ. με μέγιστη ροπή 106ΝΜ στις 9.250 σ.α.λ. και συμμορφώνεται με τις προδιαγραφές Euro5.
 Το αλουμινένιο πλαίσιο συνεργάζεται με αλουμινένιο ψαλίδι το οποίο προέρχεται από το GSX-S 1000. Το μεγάλο νέο όμως, είναι ότι το GSX-S1000GX είναι η πρώτη μοτοσυκλέτα της Suzuki που υιοθετεί το αναβαθμισμένο σύστημα ηλεκτρονικής ανάρτησης της Suzuki (SAES).  Το σύστημα έχει αναπτυχθεί πάνω στην πλατφόρμα της Showa και είναι ειδικά κατασκευασμένο για το συγκεκριμένο μοντέλο. Φέρει ανεστραμμένο πιρούνι SFF-CA και μονοσόκ αμορτισέρ BFRClite. Το SAES, εκτός από τις πληροφορίες που λαμβάνει μέσω της IMU, χρησιμοποιεί ειδικούς αισθητήρες υψηλής πίεσης που είναι τοποθετημένοι στις αναρτήσεις, για να ρυθμίζει συνεχώς την απόσβεση σε πραγματικό χρόνο. Ηλεκτρονικά ελεγχόμενη είναι επίσης και η προφόρτιση του πίσω αμορτισέρ.
 Στις λειτουργίες της ανάρτησης περιλαμβάνονται επίσης το Suzuki Floating Ride Control (SFRC) που διαβάζει το δρόμο σε πραγματικό χρόνο και φροντίζει ώστε ο οριζόντιος άξονας  της μοτοσυκλέτας να παραμένει σταθερός ακόμα και σε ανώμαλο οδόστρωμα, το Suzuki Velocity Dependent Control (SVDC) που παρακολουθεί την ταχύτητα της μοτοσυκλέτας και διαμορφώνει ανάλογα τις ρυθμίσεις της ανάρτησης και το Suzuki damping Control (SDDC) που ελέγχει  την πίεση της απόσβεση για να μειώσει τις αναπηδήσεις.
Οι τροχοί είναι 17 ιντσών και τυλίγονται από ελαστικά Dunlop Sportmax Roadsport 2 σε διαστάσεις 120/70 και 190/50 . Το σύστημα πέδησης εξοπλίζεται με δίσκους 310 χιλιοστών και ακτινικές τετραπίστονες δαγκάνες της Brembo, ενώ το ABS διαθέτει και cornering λειτουργία. Το ρεζερβουάρ έχει χωρητικότητα 19 λίτρα και τον συνολικο βάρος της μοτοσυκλέτας ανέρχεται στα 232 κιλά.
 Το εργονομικό τρίγωνο είναι σχεδιασμένο για να προσφέρει άνεση στα ταξίδια. Έτσι τα μαρσπιέ είναι 15χιλ. χαμηλότερα και το τιμόνι είναι τοποθετημένο πιο πίσω και 48χιλ. ψηλότερα σε σχέση με το GSX-S1000GT.  Η σέλα απέχει 845 χιλιοστά από το έδαφος.
 Το φαρδύ φέρινγκ σε συνδυασμό με τις χούφτες και της ρυθμιζόμενη σε 3 θέσεις ζελατίνα, προσφέρουν μεγαλύτερη αεροδυναμική προστασία, ενώ εδώ πρέπει να αναφέρουμε ότι για τηνανάπτυξη της αεροδυναμικής του μοντέλου χρησιμοποιήθηκε αεροσήραγγα. Για τη μείωση των κραδασμών, το τιμόνι φέρει ελαστικά παρεμβύσματα, ενώ η σέλα έχει περισσότερο αφρώδες και μεγαλύτερο πάχος κατά 15 χιλιοστά σε σχέση με το GSX-S1000GT.  Η ουρά διαθέτει υποδοχές για πλαϊνές βαλίτσες, ενώ η σχάρα και οι χούφτες είναι στο στάνταρ εξοπλισμό.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Traction Control, Cruise Control, Quickshifter 2 κατευθύνσεων και πολλά ακόμα στον στάνταρ εξοπλισμό.

Η σουίτα των ηλεκτρονικών είναι πλήρης και ελέγχεται από μια IMU 6 αξόνων της Bosch. Το Suzuki Drive Mode Selector Alpha (SDMS-a) προσφέρει 3 προεπιλεγμένες χαρτογραφήσεις κινητήρα(Active, Basic, Comfort) με διαφορετικά χαρακτηριστικά απόδοσης και διαφορετικές ρυθμίσεις για το traction control (7 επίπεδα και με δυνατότητα απενεργοποίησης), το anti-wheelie, το torque control και τις ηλεκτρονικές αναρτήσεις (hard, medium, soft, custom). Στάνταρ έρχονται το quickshifter 2 κατευθύνσεων, το σύστημα anti-lift για τον πίσω τροχό το cruise control, καθώς και το Suzuki Easy Start System για εκκίνηση της μοτοσυκλέτας με ένα πάτημα της μίζας και το Low RPM Assist, που βοηθά στην ομαλότερη εκκίνηση και στην οδήγηση σε χαμηλές ταχύτητες.
• Το Smart TLR Control ενσωματώνει το Suzuki Traction Control System (STCS) με τον Περιορισμό ανύψωσης και τον Έλεγχο ροπής κλίσης, επιτρέποντας στον αναβάτη να ελέγχει καλύτερα τη μοτοσικλέτα υπό διαφορετικές και ποικίλες συνθήκες.
• Ο Ενεργός έλεγχος απόσβεσης προσφέρει τέσσερις ηλεκτρονικά ελεγχόμενες ρυθμίσεις απόσβεσης - Σκληρή, Μεσαία, Μαλακή και προσαρμόσιμη ρύθμιση Χρήστη, ώστε να ταιριάζουν καλύτερα με τις λειτουργίες οδήγησης SDMS-α ή την επιλεγμένη προτίμηση του αναβάτη.
• Το Suzuki Road Adaptive Stabilization (SRAS) ενεργοποιείται αυτόματα κατά την οδήγηση σε πλακόστρωτα ή σε άλλες ανώμαλες επιφάνειες, για ομαλότερη οδήγηση με πιο μαλακή και ελεγχόμενη απόκριση γκαζιού.
• Οι ρυθμίσεις προφόρτισης της ηλεκτρονικής πίσω ανάρτησης προσφέρουν μια επιλογή τεσσάρων τρόπων λειτουργίας που ταιριάζουν με τις απαιτήσεις φορτίου.
• Το Smart Cruise Control συνεχίζει να λειτουργεί όταν o αναάτης χρησιμοποιεί το Quick Shift διπλής, ενώ με την παρέμβαση για τον έλεγχο της πίεσης πέδησης στις στροφές, το Motion Track Brake System βοηθά τον αναβάτη να εντοπίζει καλύτερα την προβλεπόμενη γραμμή του μέσα στη στροφή.
• Το Slope Dependent Control παρέχει πιο σταθερή πέδηση παρακολουθώντας τη στάση της μοτοσικλέτας και βελτιστοποιώντας το ABS, ώστε να ταιριάζει με την κλίση και αποτρέποντας την ανύψωση του πίσω τροχού σε κατηφόρα.
• Η υποβοήθηση Low RPM βοηθά στην ομαλότερη εκκίνηση από στάση ή κατά την οδήγηση σε χαμηλές ταχύτητες.
 Η πληροφόρηση του οδηγού γίνεται μέσω μιας έγχρωμης TFT οθόνης 6,5 ιντσών με επιλογές συνδεσιμότητας μέσω Bluetooth και μέσω  του Suzuki  MySpin να υπάρχει η δυνατότητα για απεικόνιση  εφαρμογών από το smartphone κατευθείαν στην οθόνη.