Τα εν λόγω σχέδια της Honda. Προσέξτε τι γίνεται στο εμπρός σύστημα.

Τα εν λόγω σχέδια της Honda. Προσέξτε τι γίνεται στο εμπρός σύστημα.

Τα εν λόγω σχέδια της Honda. Προσέξτε τι γίνεται στο εμπρός σύστημα.

Η Honda που ισορροπεί μόνη της, στην παραγωγή;

Το μυστικό πίσω από την ριζοσπαστική της τεχνολογία αποκαλύπτουν –εν μέρει- σχέδια που κατοχυρώθηκαν από την Honda. Μπαίνει το μοντέλο στην παραγωγή;

HONDA: Δείτε τι προσφορές ισχύουν!

Πριν περίπου ένα χρόνο, η Honda εντυπωσίασε την παγκόσμια δίτροχη κοινότητα, όταν παρουσίασε μια ηλεκτροκίνητη μοτοσυκλέτα, που ισορροπεί μόνη της, χωρίς χρήση γυροσκοπίων και χωρίς καμία παρέμβαση από τον αναβάτη. Αν και ακόμα η τεχνολογία έχει μορφή concept, κάποια σχέδια που η Honda κατοχύρωσε δείχνουν ότι αυτό ίσως αλλάξει.

Στα σχέδια που βλέπετε στις εικόνες, γίνεται σαφές το τι κρυβόταν πίσω από το γυαλιστερό μαύρο εμπρός καπάκι, που το concept μοντέλο είχε στην θέση του προβολέα. Πρόκειται για ένα σύστημα από σερβό μοτέρ, που συνδέονται κατευθείαν με τον «σταυρό» και το εμπρός πιρούνι. Το τιμόνι δεν συνδέεται μηχανικά με το πιρούνι, καθώς εδώ κρύβεται το «μυστικό» της τεχνολογίας: Για να διατηρείται η μοτοσυκλέτα όρθια χωρίς να κινείται, πρέπει συνεχώς να γίνονται μικροδιορθώσεις στο τιμόνι, που μόνο τα ηλεκτρονικά μπορούν να κάνουν σε αυτή την ταχύτητα.

Το τιμόνι, από την άλλη, συνδέεται προφανώς με κάποιου είδους ποτενσιόμετρο, το οποίο διαβάζει το πόσο, αλλά και με πόση ταχύτητα ο αναβάτης στρίβει και κινεί ανάλογα το μπροστινό σύστημα. Πρόκειται για μια πολλά υποσχόμενη τεχνολογία, που όπως το Traction Control και το ABS, μπορεί να επεμβαίνει διορθώνοντας κρίσιμα λάθη του αναβάτη, που μπορεί να οδηγήσουν σε απώλεια ελέγχου, απλά αποκόπτοντας τις εντολές του από το σύστημα του τιμονιού!

Στα σχέδια, η μοτοσυκλέτα φαίνεται ότι έχει δύο μπάρες αποφυγής πτώσης, που προφανώς βρίσκονται εκεί ως ύστατο σύστημα ασφαλείας, σε περίπτωση που τα ηλεκτρονικά συστήματα εξισορρόπησης αστοχήσουν -άρα και ως κρυφό hint ότι η μοτοσυκλέτα ίσως έχει προοπτικές παραγωγής. Μάλιστα, η ιδέα μιας μοτοσυκλέτας που δεν πέφτει, μπορεί να αποδειχθεί πολύ δελεαστική για νέους αναβάτες, που πιθανόν φοβούνται την μετάβαση. Τι λέτε εσείς για αυτό;