Το WR450F μπορεί να θεωρηθεί το αντίστοιχο enduro μοντέλο για το YZ450F, την ναυαρχίδα της Yamaha στο χώρο του Motocross και πλέον λαμβάνει τις αναβαθμίσεις που πέρυσι δέχτηκε το YZ.
Ο κινητήρας έγινε κατά 1,1 κιλά ελαφρύτερος , ενώ η ECU φροντίζει να προσαρμόσει τον ψεκασμό ώστε ο κινητήρας του YZ450F να «ταιριάξει» στις απαιτήσεις του Enduro.
To πλαίσιο και τα πλαστικά έχουν υποστεί και αυτά αλλαγές σε σχέση με το 2023, κάνοντας τη μοτοσυκλέτα ελαφρύτερη και πιο στενή και υιοθετώντας διαφορετικά επίπεδα ακαμψίας, ενώ η Υamaha κατέβασε το ύψος της σέλας κατά 10mm και μετατόπισε το κέντρο βάρους πιο χαμηλά.
Ο συμπλέκτης είναι και αυτός νέος, με τα γρανάζια να είναι ειδικά σχεδιασμένα και το σύστημα των 6 ελατηρίων που χρησιμοποιούταν αντικαταστάθηκε από ένα σύστημα δίσκου (disc spring), με το οποίο η Yamaha υπόσχεται καλύτερο έλεγχο.
To WR450F μπορεί να ρυθμιστεί εύκολα ηλεκτρονικά, μέσω του Power Tuner App, της εφαρμογής της Yamaha η οποία πλέον, στην πιο απλοποιημένη της μορφή, επιτρέπει στον αναβάτη να αλλάξει ένα σετ ρυθμίσεων απλώς με την κύλιση μιας μπάρας στο κινητό, ενώ μπορεί κανείς να διαλέξει ανάμεσα σε διάφορα επίπεδα traction control. Οι αλλαγές των χαρτογραφήσεων βρίσκονται μαζί με το Killswitch στο αριστερό μέρος της μπάρας του τιμονιού, επιτρέποντας το δεξί χέρι να επικεντρωθεί στο χειρισμού του γκαζιού και του μπροστινού φρένου.
Το WR450F είναι 2 κιλά ελαφρύτερο εν τω συνόλω σε σχέση με τον προκάτοχό του και αναμένεται να φτάσει στις αγορές το Νοέμβριο του 2023, στο κλασσικό Icon Blue χρώμα της Yamaha.