Himalayan 450: Θα σταθεί αντάξιο της προσμονής που δημιούργησε;
Himalayan 450: Θα σταθεί αντάξιο της προσμονής που δημιούργησε;
Himalayan 450: Θα σταθεί αντάξιο της προσμονής που δημιούργησε;
  • Himalayan 450: Θα σταθεί αντάξιο της προσμονής που δημιούργησε;
  • Himalayan 450: Θα σταθεί αντάξιο της προσμονής που δημιούργησε;
  • Himalayan 450: Θα σταθεί αντάξιο της προσμονής που δημιούργησε;

Himalayan 450: Θα σταθεί αντάξιο της προσμονής που δημιούργησε;

- Ούτε μια βίδα ίδια με το Himalayan 411.
- Μεγάλη εξέλιξη στον κινητήρα, για πρώτη φορά υγρόψυξη και Riding Modes.
- TFT οθόνη 4” με λειτουργία Google Maps.
- 21” τροχός και μεγάλη διαδρομή αναρτήσεων.

Ούτε μια βίδα ίδια με το Himalayan 411

H Royal Enfield έχει ανακοινώσει ότι για το νέο Himalayan 450 δεν έχει χρησιμοποιηθεί «ούτε μια βίδα από το Himalayan 411». Αυτός είναι ένας πολύ έξυπνος και δημιουργικός τρόπος ώστε να τονίσει ότι οι δύο μοτοσυκλέτες μπορεί να μοιράζονται ένα κοινό όνομα και μια κοινή Adventure φιλοσοφία, όμως οι ομοιότητες σταματούν εκεί, καθώς το Himalayan 450 αποτελεί περισσότερο μια «επανάσταση» για την πιστά παραδοσιακή Royal Enfield, παρά μια εξέλιξη του προηγούμενου μοντέλου.

Μεγάλη εξέλιξη στον κινητήρα, για πρώτη φορά υγρόψυξη και Riding Modes

Αυτή η επανάσταση είναι εμφανής στον κινητήρα του Himalayan 450. Δεν πρόκειται για κάποια εξέλιξη, υπερκυβισμό ή ο,τιδήποτε άλλο σχετικό με κάποιον υπάρχων κινητήρα. Είναι μια μονάδα σχεδιασμένη από την αρχή – και για πρώτη φορά στην ιστορία του ο μακροβιότερος κατασκευαστής μοτοσυκλετών στον κόσμο χρησιμοποιεί τη λύση της υγρόψυξης. Είναι επίσης η πρώτη φορά που η Royal Enfield τοποθετεί εξατάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων σε μονοκύλινδρο κινητήρα και η πρώτη φορά που έχουμε ηλεκτρόγκαζο με Riding Modes! Δύο από αυτά είναι διαθέσιμα – ECO και Performance – ενώ και στα 2 μπορεί να απενεργοποιηθεί τo ABS στον πίσω τροχό. Στα χαρακτηριστικά του βλέπουμε ότι πρόκειται για έναν μονοκύλινδρο, DOHC τετραβάλβιδο, υγρόψυκτο κινητήρα 452cc, με λόγο συμπίεσης 11,5:1, ο οποίος αποδίδει 40 ίππους στις 8.000 σ.α.λ. και 40 Nm ροπής στις 5.500 σ.α.λ. και συνεργάζεται με πολύδισκο υγρό συμπλέκτη ολίσθησης και εξατάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων. Το όνομα αυτού; Sherpa 452, ένα ταιριαστό όνομα για το Himalayan, καθώς oι Sherpa είναι μια φυλή που κατοικεί στα Ιμαλάια και πολλοί από αυτούς εργάζονται ως οδηγοί βουνού στις αναβάσεις προς το Έβερεστ.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

TFT οθόνη 4” με λειτουργία Google Maps

Πέρα όμως από τις εξελίξεις στο επίπεδο του κινητήρα, η Royal Enfield εξοπλίζει το Himalayan 450 και με μια οθόνη TFT 4”, η οποία επίσης για πρώτη φορά έχει λειτουργία Navigation μέσω Google Maps και της εφαρμογής της Royal Enfield. Υπάρχει και η επιλογή για Turn by Turn Navigation σε περίπτωση που το κινητό δεν έχει πολύ μπαταρία (μάλιστα η οθόνη βγάζει και σχετική ειδοποίηση), όμως υπάρχει και θύρα USB, η οποία μπορεί να απαλείψει αυτό το «πρόβλημα». Ο χειρισμός της οθόνης πραγματοποιείται από έναν μοχλό, ο οποίος βρίσκεται στο αριστερό μέρος του τιμονιού και περιλαμβάνει όλες τις βασικές πληροφορίες που θα έβρισκε κανείς σε ένα αναλογικό καντράν, καθώς και υπολογιστή ταξιδιού και υπενθύμιση σέρβις.

21” τροχός και μεγάλη διαδρομή αναρτήσεων

 To ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο διπλών δοκών είναι επίσης νέο και συνεργάζεται με ένα ανεστραμμένο πιρούνι 43mm της Showa μπροστά και ένα μονοσόκ αμορτισέρ πίσω. Η διαδρομή και στα 2 άκρα είναι 200mm.
Oι ζάντες έχουν διάμετρο 21” μπροστά και 17” πίσω (υπάρχουν εκδόσεις με σαμπρέλα και εκδόσεις Tubeless), με τα ελαστικά που τις ντύνουν να προέρχονται από την CEAT (που προμηθεύει τα ελαστικά πρώτης τοποθέτησης και στις υπόλοιπες Royal Enfield), με διαστάσεις 90/90 και 140/80 μπροστά και πίσω αντίστοιχα.
Το φρενάρισμα αναλαμβάνουν ένας δίσκος 320mm μπροστά, με διπίστονη δαγκάνα και ένας δίσκος 270mm πίσω με μονοπίστονη δαγκάνα, με ένα δικάναλο ABS που είναι ρυθμιζόμενο να συντονίζει την προσπάθεια πέδησης.