ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ | Kymco K-XCT 300 ABS |
---|---|
Τύπος | 4Τ, 1Κ, Υ/Ψ, 4β |
Κυβισμός (κ.εκ.) |
299 |
Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.) |
Δ/Α |
Συμπίεση (:1) | Δ/Α |
Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.) |
28/7.750 |
Ροπή (kg-m/σ.α.λ.) |
2,96/6.500 |
Τροφοδοσία | Ψεκασμός |
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα) |
11 |
Κατανάλωση (λτ./100χλμ.) |
4,3 |
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) |
158 |
Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα | |
Τύπος | Ατσάλινο σωληνωτό |
Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις | Τηλεσκοπικό πιρούνι |
Διαδρομή (χλστ.) |
Δ/Α |
Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις |
Διπλό αμορτισέρ, ΠΕ |
Διαδρομή (χλστ.) |
Δ/Α |
Φρένα Ε (χλστ.) |
Δ/260, 2Ε, ABS |
Φρένα Π (χλστ.) |
Δ/240, 2Ε, ABS |
Τροχοί - Ελαστικά | |
Ελαστικό Ε | 120/70-14 |
Ελαστικό Π | 150/70-13 |
Διαστάσεις / Βάρος | |
Μήκος (χλστ.) | 2.121 |
Πλάτος (χλστ.) | 785 |
Μεταξόνιο (χλστ.) |
1.450 |
Ύψος σέλας (χλστ.) |
810 |
Βάρος(κιλά) | 168 |
Εξοπλισμός | |
ABS / Ρυθμ. | Ν/Ο |
Τraction Control / Ρυθμ. |
Ο/Ο |
Στροφόμετρο | Ν |
Immobilizer | Ν |
Yπολογιστής ταξιδιού |
Ν |
Μερικός χιλιομετρητής |
Ν |
Ένδειξη βενζίνης |
Ν |
Δείκτης θερμοκρασίας |
Ν |
Θερμοκρασία περιβάλλοντος |
Ο |
Ζελατίνα / Ρυθμ. |
Ν/Ο |
Ρυθμιζόμενες μανέτες Σ/Φ |
Ο/Ο |
Πλάγιο σταντ |
Ν |
Κεντρικό σταντ |
Ν |
Χειρολαβές / Σχάρα |
Ν/Ο |
Ρυθμιζόμενες αναρτησεις Ε/Π |
Ο/Ν |
Adventure 125άρια scooter για τους κακοτράχαλους δρόμους της πόλης
ZT 703 F: Τα χαρακτηριστικά του τρικύλινδρου Adventure της Zontes
ATR 125: Το νέο A1, adventure scooter της QJMOTOR
H μοτοσυκλέτα γίνεται mainstream. Μας αρέσει αυτό;
Seventy Degrees SD-JT81 - Test
Ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες: Είναι αναγκαίες για το μέλλον της συγκοινωνίας της Ευρώπης;
ESF E-Ride ΖΧ45: Με δίπλωμα ΑΜ και βάρος 55 κιλών
Vespa Primavera και Sprint με όφελος 500 ευρώ από την Piaggio Λυμπερόπουλος
Royal Enfield Bullet – Η μακροβιότερη μοτοσυκλέτα της ιστορίας
Sym Symphony ST: Πουλάει σαν ζεστό ψωμί, αλλά γιατί;
5 πράγματα για να μην καταστρέψεις τα ελαστικά σου
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr