MotoGP Γερμανία: Double για τον Jorge Martin
|
Ήταν ένας συγκλονιστικός αγώνας βγαλμένος από τα παλιά. Δύο ίδια Ducati (η Pramac είναι η μόνη που διαθέτει GP23), δύο ίδιες γόμες, δύο φετινοί διεκδικητές του τίτλου πάλεψαν έως το νήμα για τη νίκη και τους χώρισαν τελικά 64 χιλιοστά του δευτερολέπτου.
Ο Jorge Martin διεκδικεί ευθέως το φετινό πρωτάθλημα από τον περσινό πρωταθλητή Pecco Bagnaia και δημιουργεί άλλον έναν πονοκέφαλο στον Domenicali και το κογκλάβιό του για την επιλογή Bastianini (ως περισσότερο συνεπούς στην αποτελεσματικότητά του κατά την διάρκεια του 2022). Ουδείς δύναται να προβλέψει τι θα συμβεί στις πίστες του κόσμου όταν η υγεία του Enea αποκατασταθεί πλήρως.
Τα επτά δευτερόλεπτα διαφοράς από τον τρίτο, τριαντατριάχρονο πλέον, Zarco αποτυπώνει (πέραν της ταχύτητας των δύο πρωτοπόρων) τις ιδιομορφίες της συγκεκριμένης αριστερόστροφης πίστας, αλλά και το αυξημένο φετινό πρόβλημα όσων ακολουθούν που οφείλεται στα αεροδυναμικά βοηθήματα. Οι συγκεκριμένες συνθήκες έχουν επιβάλλει στους αναβάτες αλλαγή στρατηγικής. Κρατούν μια απόσταση ασφαλείας της τάξης των δύο έως τριών δεκάτων για να αποφύγουν την υπερθέρμανση του εμπρός ελαστικού. Οι προσπεράσεις έχουν πλέον υψηλό βαθμό επικινδυνότητας και η ακρίβεια των χειρισμών απαιτείται χειρουργική. Οι δύο πρώτοι γύροι του Zarco τον καθυστέρησαν αρκετά, δεδομένου ότι ο Bezzecchi ήταν πολύ καλύτερος στα φρένα. Επόμενο εμπόδιο για τον Γάλλο αναβάτη ήταν ο γνωστός για το επιθετικό του ταπεραμέντο Brad Binder, τον οποίον δεν κατόρθωσε να προσπεράσει. Χάθηκε από το οπτικό του πεδίο όταν ο Νοτιοαφρικανός έπεσε στην ταχύτατη Κ8 στον 19ο γύρο, χάνοντας την γραμμή του και καταλήγοντας στην αμμοπαγίδα. Η διαφορά με το πρώτο δίδυμο ήταν ήδη μεγάλη και αρκέστηκε στην τρίτη θέση (λίγο έλλειψε να τον περάσει ο ακολουθών Bezzecchi, όταν αντιμετώπισε πρόβλημα πρόσφυσης στην Κ1 του προτελευταίου γύρου), επιτυγχάνοντας όμως το ταχύτερο γύρο του αγώνα.
Τα επτά δευτερόλεπτα διαφοράς από τον τρίτο, τριαντατριάχρονο πλέον, Zarco αποτυπώνει (πέραν της ταχύτητας των δύο πρωτοπόρων) τις ιδιομορφίες της συγκεκριμένης αριστερόστροφης πίστας, αλλά και το αυξημένο φετινό πρόβλημα όσων ακολουθούν που οφείλεται στα αεροδυναμικά βοηθήματα. Οι συγκεκριμένες συνθήκες έχουν επιβάλλει στους αναβάτες αλλαγή στρατηγικής. Κρατούν μια απόσταση ασφαλείας της τάξης των δύο έως τριών δεκάτων για να αποφύγουν την υπερθέρμανση του εμπρός ελαστικού. Οι προσπεράσεις έχουν πλέον υψηλό βαθμό επικινδυνότητας και η ακρίβεια των χειρισμών απαιτείται χειρουργική. Οι δύο πρώτοι γύροι του Zarco τον καθυστέρησαν αρκετά, δεδομένου ότι ο Bezzecchi ήταν πολύ καλύτερος στα φρένα. Επόμενο εμπόδιο για τον Γάλλο αναβάτη ήταν ο γνωστός για το επιθετικό του ταπεραμέντο Brad Binder, τον οποίον δεν κατόρθωσε να προσπεράσει. Χάθηκε από το οπτικό του πεδίο όταν ο Νοτιοαφρικανός έπεσε στην ταχύτατη Κ8 στον 19ο γύρο, χάνοντας την γραμμή του και καταλήγοντας στην αμμοπαγίδα. Η διαφορά με το πρώτο δίδυμο ήταν ήδη μεγάλη και αρκέστηκε στην τρίτη θέση (λίγο έλλειψε να τον περάσει ο ακολουθών Bezzecchi, όταν αντιμετώπισε πρόβλημα πρόσφυσης στην Κ1 του προτελευταίου γύρου), επιτυγχάνοντας όμως το ταχύτερο γύρο του αγώνα.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Συνέχεια του άρθρου >>>