LIVE: κίνηση στους δρόμους

Πείτε μας τη γνώμη σας: Ακραία οικονομία;

Οι καιροί επιτάσσουν οικονομία και οι δύο τροχοί είναι η καλύτερη λύση. Μέχρι πού όμως μπορεί να φτάσουμε για να πετύχουμε μέγιστη οικονομία με το δίκυκλό μας σε όλα τα επίπεδα;

 
«Να του βάλω πανιά-το τραπεζομάντιλο της πεθεράς μοιάζει πολύ ανθεκτικό…στην κατηφόρα «νεκρά» και αφρενάριστος-γιατί δεν είμαστε ούτε κότες…εκείνα τα αδέσποτα που τριγυρνούν κοντά στο σπίτι με τραβάνε χαλαρά για δυο-τρία χιλιόμετρα…την επόμενη φορά που θα πάρω από πίσω φορτηγό θα έχω μαζί σκοινί με γάντζο…ποιος είπε ότι το σπορέλαιο δεν είναι 10W-40; » Οδηγείτε δίκυκλο και σκέψεις σαν αυτές περνάνε από το μυαλό σας; Συγχαρητήρια! Ανήκετε και εσείς στο κλαμπ της Ακραίας Οικονομίας! Για εσάς οι κόντρες σε κάθε φανάρι και τα ντριφτ διαρκείας και τα rolling burnout αποτελούν ένα ήδη ξεχασμένο κομμάτι από το παρελθόν. Τα δέκα ευρώ βενζίνη πρέπει να φτάσουν μέχρι τέλος εβδομάδας και τα τουριστικά (πλέον) λάστιχα να κρατήσουν τουλάχιστον δύο χρόνια. Αλλιώς το λεωφορείο καραδοκεί...Φτου, φτου, φτου σκόρδα! Καλύτερα οικονομία παρά λεωφορείο….

Αλήθεια, πέρα από όλα τα παραπάνω που είμαστε σίγουροι ότι τα έχετε σκεφτεί (ή τα έχετε εφαρμόσει) τι άλλο κάνετε εσείς για να γλιτώσετε έστω και ένα σεντ από το δίκυκλό σας; Μειώσατε την ταχύτητά σας και πάτε για ρεκόρ Guinness στη βραδυπορία; Έχετε φουσκώσει τα λάστιχά τόσο που θυμίζουν ντόνατ με γέμιση πραλίνα; Ανοίγετε και κλείνετε το γκάζι με την ταχύτητα που αναπτύσσεται η ελληνική οικονομία; Έχετε προσθέσει πετάλια στο στρόφαλο του 1000RR;

Μοιραστείτε μαζί μας τις εμπειρίες σας και δώστε τα φώτα σας και στους υπόλοιπους συνάδελφους δικυκλιστές. Τα έχουμε όλοι ανάγκη!

 
  • Yorgos

    Αγορασα το νεο Kaze r 115 της kawasaki και εχω παθει πλακα! Καθε μερα λογο δουλειας μετακινουμε 75χλμ να παω και αλλα 75χλμ να ερθω. Κανοντας δυο αλλαγες (μακρυνα την μεταδοση με προσθηκη 16αρι γραναζι μπροστα και 36πισω (απο 14-38) και ενος μικρου φερινγκ καταφερα να εχω καταναλωση 3λιτρα στα 150χιλιομετρα(!). Δηλαδη σχεδον 45-48χλμ αν λιτρο! Ετσι καθημερινα διανυω αυτην την αποσταση με μεση ταχυτητα 75-85χλμ πληρονοντας το ποσο των 5ευρω για εξοδα μετακινησης! Σωθηκα κυριολεκτικα με το σουπερπαπακι της Kawasaki! Εχω επισης προσθεσει και χουφτες για προστασια απο το κρυο στο τιμονι και αυτο σε συνδυασμο με την ζελατινα που εχω δημιουργει ενα σουπερ οικονομικο και αποτελεσματικο πακετο μετακινησης. Το μηχανακι ειναι σουπερ σταθερο, δεν τριζει, δεν ζηταει τιποτα, εχει αραια σερβις ειναι γνησιο ανηψακι Kawasaki!

     
  • RIGAS

    Εχω ένα Transalp/2002 και ο Υιος μου ένα Beverly 300. Μόνο για το Beverly που κάνει τα περισσότερα χιλιόμετρα κάθε μέρα, θέλουμε € 2500/χρόνο βενζίνη !!! Δεν βάζω ασφάλειες service και ζημιές. Εχουμε καταλήξει να αγοράσουμε ένα ηλεκτρικό scooter 3000w αντίστοιχο του Beverly με μικρότερη τελική αλλά μηδενική κατανάλωση, όταν θέλει € 0,250 σε ρεύμα ανά 100 χιλ. Φορτώνοντας το από το Γραφείο, ο λογαριασμός ΔΕΗ περνάει και στα έξοδα!, ενώ βενζίνες δεν μπορώ γιατί έχω ατομική επιχείρηση. Μπαταρία αλλάζεις μετά από 400 φορτίσεις. Γενικά πιστεύω ότι είναι ή πιο οικονομική λύση. Αν έχει πάρει κάποιος (green scooter) ας μας πει την γνώμη του. Εγω πάντως σε λίγους μήνες θα σας πω.

     
  • ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

    cbf 125.Οτι οικονομικοτερο υπαρχει.Πιο οικονομικο και απο παπι.Και ασφαλεστερο.

     
  • fazylogic

    αυτό που λέει ο Panos ότι αποκλείεται να καταφέρεις να κινηθείς πιο οικονομικά με οποιοδήποτε μηχανάκι απ ότι με μια ετήσια κάρτα απεριορίστων διαδρομών ισχύει. Φίλοι μου έβγαλαν με έκπτωση ετήσια κάρτα για όλα τα μέσα με 370€ περίπου. Δεν υπάρχει καμία περίπτωση να κινηθεί κανείς πιο οικονομικά με μηχανάκι. Αλλά το θέμα εδώ είναι τι κάνουμε για να κάνουμε οικονομία με τα μηχανάκια όχι αν είναι η πιο οικονομική λύση το μηχανάκι. Γιατί αν είναι έτσι τότε το ποδήλατο είναι πιο οικονομικό και από το λεωφορείο. Πάντως το μηχανάκι είναι υπο προϋποθέσεις πιο οικονομικό από το αυτοκίνητο.

     
  • antreas

    Συμφωνω και εγώ. Η λύση για μέγιστη οικονομία είναι να χρησιμοποιείς παπί για όλα, ώστε να μην φτάσεις να πουλήσεις τη μεγάλη σου μηχανή. Τπ παπάκι όσο και να το ζορίσεις δεν πρόκειται να κάψει τίποτα σχεδόν.

     
  • basilis211

    εχω ενα honda innova to injection κανω πολες φορες κομοτηνη αλεξανδρουπολη πηγενω με 80-90 καιει λιγο πιο κατο απο 1 ντεποζιτο 3.7 λιτρα πανε ελα κανω 40- 45 λεπτα να παω και αλα τοσα να γυρισω το εχω 3 χρονια εχω 41000 χιλ δεν επαθε ακομα τιποτα ουτε αλυσιδογραναζα δεν θελει ακομα λαδια αλαζω καθε 2000χλμ τα απλα 10 ευρο

     
  • baggelis

    Αφήστε αν έχετε τη μεγάλη μοτοσικλέτα στην άκρη και πάρτε ένα μεταχειρισμένο παπί για να κινείστε. Θα βγάζετε τα χρήματα για τις ασφάλειες και τα τέλη κυκλοφορίας και για τα δύο από τα λεφτά που θα γλυτώνετε από τη βενζίνη. Αν κάνετε 10 με 12 χιλιάδες χιλιόμετρα το χρόνο θα σας μένουν βενζίνες και για ένα μικρό ταξιδάκι. Τάπα στην εθνική το παπί δεν καίει πάνω από 2,5 λίτρα στα 100.

     
  • babis1969

    Και κάτι ακόμη. Ο χρόνος είναι το πολυτιμότερο χρήμα από όλα στις ημέρες μας.

     
  • babis1969

    Οικονομία κάνεις μόνο με μικρό μηχανάκι στα 200-250 κ.εκ. Διαφωνώ με τον Πάνο. Δεν υπάρχει αμάξι που να καταναλώνει 4-5 λίτρα στα 100 χλμ. μέσα στην πόλη γιατί είναι συνέχεια σταμάτα-ξεκίνα και η μέση ωριαία του δεν ξεπερνά τα 15 χιλιόμετρα. ακόμη και αν το μοτέρ του θέλει δύο λίτρα την ώρα για να μείνει ζωντανο για να κάνει 100 χλμ. στην πόλη χρειάζεται 10-12 λίτρα το λιγότερο. ’ρα γύρω στα 20 ευρώ σε λεφτά. τα φρθηνότερα καλά λάστιχα για μηχανή (on-off) έχουν γύρω στα 140 ευρώ. Για φθηνά λάστιχα σε μικρό αμάξι πόλης θες 250-300 ευρώ. Αυτά

     
  • Panos

    Η κατοχή και χρήση μηχανανής, λίγο διαφέρει από αυτή του αυτοκινήτου. Όταν για λάστιχα θέλεις 200+ ευρώ, κατανάλωση έχεις 4-5-6lt/100km, και τα σέρβις στην αντιπροσωπεία κοστίζουν 3 ψήφια νούμερα, καταλαβαίνουμε ότι το μηχανάκι δεν το παίρνεις για οικονομία αλλά για γρήγορες μετακινήσεις και ψυχαγωγία. Επιπλέον όλα είναι σχετικά, όπως τα πόσα km διανύεις καθημερινά, σε τι συνθήκες και τι χρήση κάνεις στο μηχανάκι. Μικρό μηχανάκι σε μεγάλες αποστάσεις θα έχει προβλήματα όλη την ώρα. Ενώ το μεγάλο θα χρειάζεται βενζίνη και συχνά σέρβις. Κακά τα ψέματα, χρησή λύση δεν υπάρχει. Πραγματική οικονομία κάνεις με μια κάρτα απεριορίστων των 40 ευρώ ανα μήνα ή 20 αν είναι μόνο για λεωφορεία, με τίμημα την μεγάλη απώλεια χρόνου. Από παντού μας κρατάνε.

     
  • KostasAA

    Αν το γκάζι ανοίγει και κλείνει ευλαβικά γλιτώνεις πολλά ευρώ σε κατανάλωση. Επίσης, προσοχή στα φρένα. Φρενάρουμε σιγά σίγα και ξέρουμε από πριν που θα σταματήσουμε. Γλιτώνουμε τακάκια έτσι και δεν τρώμε και τον δίσκο.

     
  • THOD

    όλα αυτά είναι υπερβολές!!! απλά αγοράζεις ένα ybr 125 Yamaha στην τιμή 2200ε αλλάζεις λάδια κάθε χρόνο 8ε δεν έχεις καν φίλτρο λαδιού και καταναλώνεις μικτή οδήγηση, αστικά-περιαστικά...!!!! 1.94lt/100km!!!!!!! οδηγώντας στις ροπές και συντηρητικά όλα τ΄άλλα είναι σενάρια σουρεαλιστικής δημοσιογραφικής γραφής,στυλ γνωστής τηλεοπτικής εκπομπής αυτοκινήτου....

     
  • unnamed

    Πάω με σταθερή ταχύτητα 40 χλμ για να μην σταματαω στα φαναρια.(τα πετυχαινω ολα πρασινα ετσι).

     
  • solar

    έδεσα φωτοβολταίκό στην πλάτη και πέρασα ένα μοτέρ μπλακεντεκερ στη ζάντα μπροστά. Χαχαχα! Το γκάζι το έχω στραγίσει με ταινία εδώ και καιρό και δεν ανοίγει πάνω από το 40%.

     

????? ??? ?? ????? ??? - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ