Πόσο κάνουν οι μοτοσυκλέτες και τα scooter του σήμερα, σε δραχμές;

Πόσο κάνουν οι μοτοσυκλέτες και τα scooter του σήμερα, σε δραχμές;

Πόσο κάνουν οι μοτοσυκλέτες και τα scooter του σήμερα, σε ΔΡΑΧΜΕΣ;

Από το 2002, μία από τις μεγαλύτερες αλλαγές για την Ελλάδα έλαβε χώρα. Μετά από έναν χρόνο προσαρμογής, το νόμισμα άλλαξε οριστικά: Η δραχμή πέρασε στο χρονοντούλαπο, με το ευρώ να την αντικαθιστά και ουσιαστικά να θέτει τα θεμέλια για κοσμοϊστορικές αλλαγές στην χώρα μας.

Θυμάστε την εποχή που χρησιμοποιούσαμε ειδικά κομπιουτεράκια και τρισδιάστατες κάρτες μετατροπής των νομισμάτων, για να συνηθίσουμε την ισοτιμία; Ή μήπως τα… «σακουλάκια εξοικείωσης» που περιείχαν τα νομίσματα του Ευρώ; Μήπως θυμάστε την ισοτιμία των δύο νομισμάτων;

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το στο facebook »

 
Ένα ευρώ ισούται με 340,75 δραχμές. Όμως πόσοι είναι πλέον εξοικειωμένη με αυτή την ισοτιμία; Πόσοι θυμούνται τις τιμές των δικύκλων πριν αλλάξει το νόμισμα; Ε λοιπόν, ώρα για λίγη νοσταλγία. Διαλέξαμε μερικά από τα Best Sellers και τα πιο αγαπητά μοντέλα μοτοσυκλετών, παπιών και scooters και βλέπουμε πόσο θα κόστιζαν σε δραχμές, σήμερα! Είστε έτοιμοι;
 
Benelli TRK 251/502: Δύο πολύ επιτυχημένες μοτοσυκλέτες «για όλα», με την 502 μάλιστα να αποτελεί παγκόσμιο φαινόμενο πωλήσεων! Πόσο θα κόστιζαν όμως σε δραχμές; Η 250άρα TRK251 θα στοίχιζε 1.523.000 δραχμές, ενώ η TRK 502 θα έκανε 2.280.000 δραχμές.
 
BMW R1250 GS/Adventure: Η εμβληματική μοτοσυκλέτα της BMW που αποτελεί status symbol και φιγουράρει ψηλά στις ταξινομήσεις κάθε μήνα, είναι μια από τις πολυτελέστερες επιλογές μοτοσυκλέτας που μπορείς να κάνεις. Αν το νόμισμα ήταν ξαφνικά δραχμή, η «απλή» GS θα κόστιζε 6.168.000 δραχμές, ενώ η Adventure, 6.849.000 δραχμές.
 
CFMOTO 650MT: Η adventure μοτοσυκλέτα της CFMOTO είναι μια από τις πιο προσιτές ανάλογες μοτοσυκλέτες στην αγορά μας! Με μια απλή μετατροπή της τιμής της σε δραχμές, ταξιδεύουμε σε… άλλες εποχές: Το μοντέλο θα κόστιζε 1.870.000 δραχμές.
 
Daytona DY125RS: Το Best Seller των παπιών στην χώρα μας είναι και πάρα πολύ προσιτό. Μια απλή ματιά στην τιμή του, αποκαλύπτει ότι πιθανότατα θα πούλαγε το ίδιο και αν είχαμε δραχμές: Η τιμή του θα ήταν 560.500.
 
Ducati Panigale V4S: Η εμβληματική Superbike της Ducati έχει καταφέρει να αναδειχθεί στην πιο επιτυχημένη superbike της εταιρείας, όλων των εποχών. Μια τόσο εξελιγμένη και ικανή μοτοσυκλέτα έχει φυσικά και το ανάλογο αντίτιμο: Αν αγοράζαμε μια V4S με δραχμές, θα χρειαζόταν να πληρώσουμε 11.313.000.
 
Honda CB500X: Το απόλυτο Best seller στις μοτοσυκλέτες είναι ένα μοντέλο που μπορεί να τα κάνει όλα και έχει κερδίσει αξιοζήλευτα πολλούς φίλους. Αν είχαμε ακόμα δραχμές, η CB500X θα κόστιζε 2.614.000.
 
Honda CRF1100 Africa Twin: Η Africa ήταν πάντα ένα αγαπητό όνομα στους φίλους των μοτοσυκλετών περιπέτειας και δεν είναι τυχαίο, που η Honda επανέφερε την ονομασία αυτή στην γκάμα της. Πόσο θα έκανε το τελευταίο μοντέλο Africa, αν είχαμε ακόμα δραχμές; Μιλάμε για 5.230.000 δραχμές.
 
KYMCO Downtown 350i: Η παρουσία της KYMCO στην αγορά μας είναι μακροχρόνια και οι GT προτάσεις στα scooter της ήταν πάντα σημαντικές. Ένα από τα καλύτερα μοντέλα της στην κατηγορία, είναι το Downtown 350. Πόσες δραχμές θα δίνατε για να το αποκτήσετε; Σύμφωνα με την ισοτιμία, η τιμή του θα ήταν 1.836.000 δραχμές.
 
Piaggio Beverly 300: Πρόκειται για το Best Seller των scooters, με την επιτυχία του να μεγαλώνει με τα χρόνια! Τα πρώτα Beverly πουλήθηκαν πράγματι σε… δραχμές, αφού κυκλοφόρησαν το 2001. Πόσο θα κόστιζε το σημερινό 300άρι; Η τιμή του θα ανερχόταν σε 1.700.000 δραχμές.
 
SYM HD300: Μια από τις κορυφαίες επιλογές στα 300άρια scooters με μεγάλους τροχούς, είναι ταυτόχρονα και μια από τις πιο προσιτές. Πόσο θα κόστιζε, με το παλιό μας νόμισμα; Αγοράζοντας ένα HD 300 σε δραχμές, θα δίνατε 1.600.000.
 
Vespa Primavera 125: Η θρυλική «Σφήκα» έχει τόσο μεγάλη ιστορία, που η διάθεση της σε… ευρώ, στην αγορά μας, είναι μόνο μικρό κομμάτι της. Έστω ότι θέλατε να αποκτήσετε, σε δραχμές, την έκδοση της Primavera των 125 κυβικών: Θα σας κόστιζε 1.390.000 δραχμές.
 
Yamaha Tracer 9 GT: Τι συστάσεις να χρειάζεται μια από τις πιο αγαπημένες και ξεχωριστές sport adventure μοτοσυκλέτες; Η Tracer 9 κάνει θραύση σήμερα, αλλά πόσο θα κόστιζε πριν 20 χρόνια; Η τιμή του θα έφτανε τα 4.767.000 δραχμές.
 
Yamaha Crypton S: Ο «κρυπτονίτης» έχει μακρά ιστορία στην χώρα μας, ως ένα από τα κορυφαία και πιο αγαπητά παπιά. Στην τελευταία εκδοχή του και αν ακόμα είχαμε δραχμές, το Yamaha Crypton S θα στοίχιζε 868.900.

Μία σημαντική σημείωση: Το θέμα έχει σαφώς χαρακτήρα «αναμνήσεων» και κουβέντας, αφού προφανώς μετά από 20 χρόνια, οι τιμές που εμφανίζονται σε «δραχμές» δεν μπορούν να έχουν κανένα αντίκρισμα, στην σημερινή πραγματικότητα. Μέσα σε 2 δεκαετίες η μοτοσυκλέτα εξελίχθηκε τρομακτικά και τα μοντέλα του σήμερα είναι, αδιαμφισβήτητα, πολύ πιο ασφαλή, πολύ καλύτερα στην συμπεριφορά και εξοπλισμένα με την περισσότερη τεχνολογία που θα μπορούσαν ποτέ να έχουν. Όλη αυτή η εξέλιξη προφανώς αντικατοπτρίζεται και στις τιμές των δικύκλων, ενώ ας μην ξεχνάμε ότι συνολικά, η αγορά είναι εντελώς διαφορετική σε σχέση με αυτό που ήταν το 2002. Απολαύστε… υπεύθυνα!
 

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το στο facebook »