QJMOTOR LTM 125: Διαχρονικό look με λιγότερα από 2.000 ευρώ
QJMOTOR LTM 125: Διαχρονικό look με λιγότερα από 2.000 ευρώ
QJMOTOR LTM 125: Διαχρονικό look με λιγότερα από 2.000 ευρώ
QJMOTOR LTM 125: Διαχρονικό look με λιγότερα από 2.000 ευρώ
QJMOTOR LTM 125: Διαχρονικό look με λιγότερα από 2.000 ευρώ
QJMOTOR LTM 125: Διαχρονικό look με λιγότερα από 2.000 ευρώ
  • QJMOTOR LTM 125: Διαχρονικό look με λιγότερα από 2.000 ευρώ
  • QJMOTOR LTM 125: Διαχρονικό look με λιγότερα από 2.000 ευρώ
  • QJMOTOR LTM 125: Διαχρονικό look με λιγότερα από 2.000 ευρώ
  • QJMOTOR LTM 125: Διαχρονικό look με λιγότερα από 2.000 ευρώ
  • QJMOTOR LTM 125: Διαχρονικό look με λιγότερα από 2.000 ευρώ
  • QJMOTOR LTM 125: Διαχρονικό look με λιγότερα από 2.000 ευρώ

QJMOTOR LTM 125: Διαχρονικό look με λιγότερα από 2.000 ευρώ

Φινέτσα και νοσταλγία χαρακτηρίζουν το ρετρό scooter
Με αερόψυκτο κινητήρα 125cc απόδοσης 9,4 ίππων
Μονάδα ABS της Bosch και κατανάλωση 2λ/100χλμ
Στα 113 κιλά το βάρος του και τιμή στα μόλις 1.995 ευρώ

QJMOTOR: SRT 550s Πολυτελές On - Off στην Α2

QJMOTOR: SRT 700 S Κορυφαίος εξοπλισμός άνεσης

Φινέτσα και νοσταλγία χαρακτηρίζουν το ρετρό scooter

H QJMOTΟR διευρύνει την ήδη μεγάλη γκάμα της με ένα retro scooter 125cc, το οποίο ονομάζει LTM 125. Ο σχεδιασμός του LTM 125 χαρακτηρίζεται από κλασικές γραμμές που θυμίζουν τα scooter της εποχής του 1970, συνδυάζοντάς τα με μοντέρνα στοιχεία όπως LED φωτιστικά σώματα με την προσθήκη κομψών φώτων ημέρας, σύγχρονο κινητήρα, αναδιπλούμενα μαρσπιέ συνεπιβάτη και ψηφιακό πίνακα οργάνων. Έρχεται σε τρεις χρωματισμούς: Δύο φωτεινούς με βάσεις το λευκό και φυστικί χρώμα και την διχρωμία σε κόκκινο και μπορντό χρώμα αντίστοιχα, ενώ ο συνδυασμός μαύρου και κόκκινου του δίνει ένα πιο σπορ look. Η σέλα δίνει επίσης έξτρα βαθμούς αισθητικής με τις ραφές της και την διχρωμία μπορντό και καφέ χρώματος.

Με αερόψυκτο κινητήρα 125cc απόδοσης 9,4 ίππων

Το LTM 125 εξοπλίζεται με έναν μονοκύλινδρο, διβάλβιδο, αερόψυκτο κινητήρα 125cc με έναν επικεφαλής εκκεντροφόρο και ηλεκτρονικό ψεκασμό της Bosch, που αποδίδει 9 άλογα στις 7.500 σαλ και 9,5 Nm ροπής στις 6.000 σαλ. Στο πλαίσιό του τοποθετείται εμπρός ένα υδραυλικό τηλεσκοπικό πιρούνι με διαδρομή 85 χλστ και διπλά αμορτισέρ πίσω, ρυθμιζόμενα ως προς την προφόρτιση με διαδρομή 23 χλστ. Το ύψος της σέλας από το έδαφος έρχεται στα 760 χλστ μόλις, καθιστώντας το ρετρό scooter προσβάσιμο για κάθε είδους ανάστημα, ενώ το επίπεδο πάτωμα επιτρέπει στο πόδι να περνάει ανεμπόδιστο όταν κάθεται ο οδηγός στην σέλα.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Μονάδα ABS της Bosch και κατανάλωση 2λ/100χλμ

Το σύστημα πέδησης αποτελείται από δύο δισκόφρενα με διάμετρο 190 χλστ εμπρός και πίσω, ενώ το σύστημα εποπτεύεται μονάδα ABS ώστε να μην μπλοκάρουν οι τροχοί σε απότομες επιβραδύνσεις. Οι δαγκάνες στον εμπρός δίσκο έχουν 2 έμβολα και ένα έμβολο στον πίσω. Με την χαμηλή κατανάλωση των 2,3λ/100χλμ που ανακοινώνει ο κατασκευαστής και το ρεζερβουάρ των 6 λίτρων, η αυτονομία του ξεπερνάει τα 250 χιλιόμετρα κάνοντας την καθημερινή χρήση του πιο άνετη, αφού δεν θα χρειάζονται συχνές στάσεις για ανεφοδιασμό.
 

Στα 113 κιλά το βάρος του και τιμή στα μόλις 1.995 ευρώ

Το βάρος του scooter είναι στα 113 κιλά και το επίπεδο πάτωμα επιτρέπει στον αναβάτη να μεταφέρει αντικείμενα που μπορεί να μην χωράνε στον αποθηκευτικό χώρο που υπάρχει κάτω από την σέλα. Σε αυτόν μπορεί να τοποθετήσει ένα Jet κράνος και άλλα μικροαντικείμενα, ενώ υπάρχουν και δύο ανοιχτοί χώροι αποθήκευσης στην ποδιά για αντικείμενα στα οποία χρειάζεσαι εύκολη πρόσβαση. Στο αριστερό μέρος μάλιστα θα βρεις μία θύρα φόρτισης USB και στην μέση, ο γάντζος σου επιτρέπει να κρεμάσεις της σακούλες με τα ψώνια του σούπερ μάρκετ. Οι τροχοί του είναι 12 ιντσών και οι διαστάσεις των ελαστικών είναι 100/90 εμπρός και 110/90 πίσω. Η τιμή του στα μόλις 1.995 ευρώ, το τοποθετεί ανάμεσα στις πιο Value for Money επιλογές της αγοράς στα scooter 125cc αυτή τη στιγμή και ο σχεδιασμός του σίγουρα το κάνει να ξεχωρίζει.