QJMOTOR SRF 125: «Μουράτο» fun bike για ατελείωτο παιχνίδι
QJMOTOR SRF 125: «Μουράτο» fun bike για ατελείωτο παιχνίδι
  • QJMOTOR SRF 125: «Μουράτο» fun bike για ατελείωτο παιχνίδι
  • QJMOTOR SRF 125: «Μουράτο» fun bike για ατελείωτο παιχνίδι

QJMOTOR SRF 125: «Μουράτο» fun bike για ατελείωτο παιχνίδι

Fun μοτοσυκλετάκι με τροχούς 12 ιντσών στην Α1 κατηγορία
Μονοκύλινδρος, ελαιόψυκτος κινητήρας 11,5 ίππων
Δισκόφρενα εμπρός-πίσω με σύστημα CBS
Στα 2.195 ευρώ με βάρος μόλις 124 κιλά

QJMOTOR: SRT 550s Πολυτελές On - Off στην Α2

QJMOTOR: SRT 700 S Κορυφαίος εξοπλισμός άνεσης

Fun μοτοσυκλετάκι με τροχούς 12 ιντσών στην Α1 κατηγορία

Τα Fun Bikes είναι μία κατηγορία που μπορεί να χαρίσει χαμόγελα σε νέους ή και έμπειρους αναβάτες μεγαλύτερης ηλικίας και το κοινό τους τα αγαπάει ιδιαίτερα. Μπορούν φυσικά να χρησιμοποιηθούν καθημερινά ως commuters, ενώ είναι ιδανικά για εκείνους που τους τρομάζει η ιδέα μίας "full size" μοτοσυκλέτας 125cc (βλ. SRK 125), κατευθείαν μετά το δίπλωμα. Έχει μικρές διαστάσεις και είναι προσβάσιμο για την μεγαλύτερα μερίδα αναβατών, ενώ η εμφάνισή του όχι μόνο τραβάει τα βλέμματα, αλλά δίνει και στον αναβάτη την αίσθηση ότι οδηγάει μοτοσυκλέτα σε συνδυασμό με τον συμπλέκτη. Οι τροχοί τους είναι 12 ιντσών με χοντρά ελαστικά διαστάσεων 120/70 εμπρός και 130/70 πίσω, οι οποίοι είναι συνυπεύθυνοι για την μικρή απόσταση της σέλας του μοντέλου από το έδαφος στα 780 χλστ.
 

Μονοκύλινδρος, ελαιόψυκτος κινητήρας 11,5 ίππων

Στην καρδιά του μικρού SRF 125 βρίσκεται ένας κάθετα τοποθετημένος, μονοκύλινδρος, τετράχρονος, ελαιόψυκτος κινητήρας 125cc, με έναν επικεφαλής εκκεντροφόρο και 2 βαλβίδες, που αποδίδει 11,5 άλογα στις 9.500 σαλ και 10 Nm ροπής στις 7.000 σαλ. Έχει ηλεκτρονικό ψεκασμό, ενώ έχει σχεδόν τετράγωνες διαστάσεις με την διάμετρο και διαδρομή εμβόλου να είναι 54 και 54,5 χλστ αντίστοιχα. Σύμφωνα με τον κατασκευαστή καίει μόλις 2,0λ/100χλμ και με το ρεζερβουάρ των 7,2 λίτρων η αυτονομία του μπορεί να φτάσει τα 350 χιλιόμετρα. Η μετάδοση γίνεται μέσω αλυσίδας, ενώ ο κινητήρας συνεργάζεται με ένα κιβώτιο 5 ταχυτήτων με συμπλέκτη.
 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Δισκόφρενα εμπρός-πίσω με σύστημα CBS

Στο σύστημα πέδησης του SRF 125 υπάρχει ένας δίσκος 210 χλστ εμπρός με τριπίστονη δαγκάνα και έμβολα διαμέτρου 25 χλστ και ένας δίσκος 190 χλστ πίσω με δαγκάνα ενός εμβόλου 32 χλστ, που αποκτούν σύστημα συνδυασμένης πέδησης ώστε να επιτυγχάνεται ένα πιο αποτελεσματικό και ασφαλές φρενάρισμα. Στο κόκκινο βαμμένο πλαίσιο χωροδικτύωμα που είναι εκτεθειμένο ώστε να μπορεί να το απολαύσει το μάτι, τοποθετείται εμπρός ένα τηλεσκοπικό ανεστραμμένο πιρούνι με διάμετρο 35 χλστ και διαδρομή 120 χλστ, ενώ πίσω, το ψαλίδι συνδέεται μαζί του με ένα monoshock αμορτισέρ με διαδρομή εμβόλου 40 χλστ και απευθείας σύνδεση χωρίς μοχλικό. Χάρη στις μικρές του διαστάσεις οι μανούβρες σε κλειστούς χώρους είναι παιχνιδάκι, αφού το συνολικό του μήκος είναι μόλις 1.770 χλστ. Τα μαρσπιέ αναβάτη αλλά και συνεπιβάτη είναι αλουμινένια και το τιμόνι μεταβλητής διατομής που εδράζεται σε καβαλέτα, δίνει ένα μεγάλο μοχλό για εύκολο χειρισμό.
 

Στα 2.195 ευρώ με βάρος μόλις 124 κιλά

Το QJMOTOR SRF 125 ζυγίζει μόλις 124 κιλά πλήρες υγρών και η ελάχιστη απόστασή του από το έδαφος είναι στα 160 χλστ. Όλα του τα φωτιστικά σώματα είναι τεχνολογίας LED, ενώ ο σχεδιασμός του αποκτά την ταυτότητα των μεγαλύτερων γυμνών μοντέλων SRK, κάτι το οποίο είναι οφθαλμοφανές όχι μόνο από τις γραμμές του αλλά και από τον εμπρός προβολέα. Ο πίνακας οργάνων είναι ψηφιακός και παρέχει στον αναβάτη όλες τις απαραίτητες πληροφορίες για την μοτοσυκλέτα, ενώ με την τιμή των 2.195 ευρώ, αποτελεί μία από τις πιο προσιτές επιλογές στην κατηγορία του, η οποία βέβαια δεν είναι πολυπληθείς. Έρχεται σε δύο χρώματα, μαύρο και λευκό, και τα δύο με κόκκινες λεπτομέρειες.