RCX185: Σπορ παπί, με 18 άλογα, συμπλέκτη και ανεστραμμένο πιρούνι
RCX185: Σπορ παπί, με 18 άλογα, συμπλέκτη και ανεστραμμένο πιρούνι
RCX185: Σπορ παπί, με 18 άλογα, συμπλέκτη και ανεστραμμένο πιρούνι
RCX185: Σπορ παπί, με 18 άλογα, συμπλέκτη και ανεστραμμένο πιρούνι
RCX185: Σπορ παπί, με 18 άλογα, συμπλέκτη και ανεστραμμένο πιρούνι
  • RCX185: Σπορ παπί, με 18 άλογα, συμπλέκτη και ανεστραμμένο πιρούνι
  • RCX185: Σπορ παπί, με 18 άλογα, συμπλέκτη και ανεστραμμένο πιρούνι
  • RCX185: Σπορ παπί, με 18 άλογα, συμπλέκτη και ανεστραμμένο πιρούνι
  • RCX185: Σπορ παπί, με 18 άλογα, συμπλέκτη και ανεστραμμένο πιρούνι
  • RCX185: Σπορ παπί, με 18 άλογα, συμπλέκτη και ανεστραμμένο πιρούνι

RCX185: Σπορ παπί, με 18 άλογα, συμπλέκτη και ανεστραμμένο πιρούνι

Υδρόψυκτος κινητήρας 174cc με απόδοση 18,2 ίππων
Ατσάλινο πλαίσιο με ανεστραμμένο πιρούνι και μονό αμορτισέρ
Μεγάλοι δίσκοι μαργαρίτα και μονάδα ABS
Στα 12 κιλά μόλις το βάρος του και τιμή στα 2.985 ευρώ

BENELLI: RCX 185 Το super παπί.

Υδρόψυκτος κινητήρας 174cc με απόδοση 18,2 ίππων

Όταν ακούμε τη λέξη, παπί στο μυαλό μας έρχεται η εικόνα ενός μικρού δικύκλου-εργάτη που μπορεί να σε μεταφέρει από το σημείο "Α" στο σημείο "Β". Η Benelli όμως, με το γνωστό πλέον σε όλους μας RCX 185i, προσθέτει σπορ πινελιές με έναν κινητήρα μεγαλύτερου κυβισμού, συμπλέκτη και περιφερειακά που δεν συναντάμε σε παπιά, δημιουργώντας ένα σύνολο που μπορεί να γίνει αντικείμενο πόθου των νέων και όχι μόνο. Το RCX 185i, εφοδιάζεται με ένα μονοκύλινδρο, υδρόψυκτο κινητήρα 174cc με έναν επικεφαλής εκκεντροφόρο, 4 βαλβίδες και απόδοση 18,2 ίππων στις 9.500 σαλ. Η ροπή του αγγίζει τα 15,2 Nm στις 6.000 σαλ, ενώ ο ηλεκτρονικός ψεκασμός κρατάει την κατανάλωση σε χαμηλά επίπεδα αφού στην δοκιμή του Moto Τρίτη έκαψε 2,4λ/100χλμ με "ζωηρούς" ρυθμούς οδήγησης. Στο κιβώτιο ταχυτήτων συναντάμε χειροκίνητο συμπλέκτη που δίνει την αίσθηση οδήγησης μοτοσυκλέτας, ενώ αποτελείται από 6 σχέσεις και όχι 4 όπως στα περισσότερα παπιά με ημι-αυτόματο σασμάν.

Ατσάλινο πλαίσιο με ανεστραμμένο πιρούνι και μονό αμορτισέρ

Το ατσάλινο, σωληνωτό πλαίσιο του RCX 185i είναι αρκετά πιο άκαμπτο από αυτά των παραδοσιακών παπιών, ώστε να δίνει καλύτερη πληροφόρηση στον αναβάτη στην πιο γρήγορη οδήγηση, ενώ σε αυτό τοποθετείται εμπρός ένα ανεστραμμένο πιρούνι με 88 χλστ διαδρομής. Είναι το μοναδικό παπί με ανεστραμμένο πιρούνι, ενώ πίσω υπάρχει ένα κεντρικά τοποθετημένο monoshock, υδραυλικό αμορτισέρ με διαδρομή εμβόλου 27 χλστ και ρυθμιζόμενη προφόρτιση Οι τροχοί του είναι από χυτό αλουμίνιο και με 17 ίντσες διάμετρο φυσικά, αποκτούν ελαστικά διαστάσεων 70/90 εμπρός και 110/70 πίσω για αυξημένα επίπεδα πρόσφυσης και σταθερότητας σε υψηλότερες ταχύτητες.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Μεγάλοι δίσκοι μαργαρίτα και μονάδα ABS

Ο ηλεκτρονικός ψεκασμός της Delphi, συνδράμει στην επίτευξη πλήρωσης των Euro5 προδιαγραφών, ενώ με την κατανάλωση που αναφέραμε και το ρεζερβουάρ των 4,8 λίτρων, η αυτονομία του είναι στα 200 χιλιόμετρα, μία από τις μεγαλύτερες στην κατηγορία του. Στο σύστημα πέδησης του RCX 185i συναντάμε μεγάλα δισκόφρενα "μαργαρίτα" διαμέτρου 240 χλστ εμπρός και 220 χλστ πίσω με δαγκάνες δύο και ενός εμβόλου αντίστοιχα. Την πέδηση επιβλέπει μονάδα ABS ώστε να μην μπλοκάρουν οι τροχοί σε απότομες επιβραδύνσεις κάνοντας πιο ασφαλή την οδήγηση. Στο αποτελεσματικό φρενάρισμα συνδράμουν και τα πιο φαρδιά ελαστικά, ενώ επιτρέπουν στον αναβάτη και να πλαγιάζει με μεγαλύτερη σιγουριά.

Στα 126 κιλά μόλις το βάρος του και τιμή στα 2.985 ευρώ

Το Benelli RCX 185i έχει μαζεμένες διαστάσεις, αφού το συνολικό του πλάτος φτάνει τα 675 χλστ μόλις και το ύψος της σέλας είναι στα 787 χλστ, κάνοντας την διήθηση και της αλλαγές λωρίδας ανάμεσα από τα αυτοκίνητα εύκολη υπόθεση. Το βάρος του άνευ υγρών είναι στα 126 κιλά και δεν πρέπει να ξεπερνάει τα 132 κιλά γεμάτο, ένα ακόμα θετικό του στοιχείο του σπορ παπιού. Διατίθεται σε τρεις χρωματισμούς: Λευκό, Μαύρο και Ανθαρκί με Fluo λεπτομέρειες και η τιμή του είναι στα 2.985 ευρώ. Η Benelli μάλιστα προσφέρει τριετή εγγύηση και 24 άτοκες δόσεις για την αγορά του μοντέλου, με προκαταβολή του 30% της συνολικής αξίας του.