Χαρακτηριστική εμφάνιση αγωνιστικών μοτοσυκλετών περασμένων δεκαετιών

Τροποποιημένο ρεζερβουάρ απο Ducati 750SS

Καθρέπτες στηριγμένοι στα άκρα του τιμονιού

Όμορφη η εκτεθειμένη εξάτμιση της Akrapovic

Χειροποίητο υποπλαίσιο και ουρά

Το κόκκινο και το λευκό συνδυάζονται αρμονικά

Ρετρό και supersport

Η «Big Red» είναι η τελευταία δημιουργία του Joe Loss, ο οποίος χρησιμοποίησε την προσωπική του KTM RC8 με τον ιδιαίτερο σχεδιασμό και τον κινητήρα των 150 ίππων. Το τελικό αποτέλεσμα είναι ένα μινιμαλιστικό Café Racer.

KTM: 390 DUKE 2024 Αποκτήστε το στο δίκτυο ΚΤΜ

Για την κατασκευή διατηρήθηκε το πλαίσιο και ο μεγάλος δικύλινδρος σε διάταξη V κινητήρας. Το φαίρινγκ και η ουρά, όμως έχει το χαρακτηριστικό στιλ αγωνιστικών μοτοσυκλετών προηγούμενων δεκαετιών. Το ρεζερβουάρ προέρχεται από μια Ducati 750SS, αλλά έχει δεχθεί τροποποιήσεις και η τρόμπα βενζίνης δεν βρίσκεται μέσα του.

Το υποπλαίσιο κατασκευάστηκε από την αρχή, για να ταιριάζει αρμονικά με το στιλ που ήθελε ο Joe. Χρησιμοποιήθηκε ένα φαίρινγκ της Dunstall, που ήρθε από την Αγγλία και τροποποιήθηκε μαζί με τη ζελατίνα για να συμβαδίζει με τον σχεδιασμό της υπόλοιπης μοτοσυκλέτας. Πολύ όμορφο είναι το εμπρός φανάρι με τη μοναδική ρετρό εμφάνιση, ενώ το μεγάλο ψυγείο του κινητήρα δε φαίνεται να παρεμβαίνει αρνητικά στο τελικό αποτέλεσμα.

Μεγάλη έμφαση έχει δοθεί στις λεπτομέρειες οπότε, το εμπρός φτερό έχει αλλαχθεί, ενώ έχει προστεθεί ένα LED πίσω φωτιστικό σώμα, διακριτικά φλας και καθρέπτες που στηρίζονται στα άκρα του τιμονιού. Οι Ιταλικής κατασκευής ζάντες, έχουν ακτίνες, χρησιμοποιούν  tubeless ελαστικά και δίνουν πόντους στην ρετρό εμφάνιση.

Για την επιλογή της βαφής, έγινε χρήση του photoshop, ώστε να βρεθεί η ιδανική λύση. Τελικά, ο Loss κατέληξε σε έναν συνδυασμό κόκκινου και λευκού από τον οποίο πήρε και το όνομά της.