Νέες Retro μοτοσυκλέτες στα 125 & 250cc από την αγγλική Mutt
Κλασικές μοτοσυκλέτες με αερόψυκτους κινητήρες από την Ασία
Στα 125cc & 250cc με απόδοση 12,5 και 27 ίππων τα νέα DRK
Με δίσκο 320 χλστ εμπρός και CBS
Ακτινωτοί τροχοί 18 ιντσών και 16λιτρο ρεζερβουάρ
Κλασικές μοτοσυκλέτες με αερόψυκτους κινητήρες από την Ασία
Η Mutt Motorcycles είναι μία νέα εταιρεία με έδρα το Birmingham της Αγγλίας, που ασχολείται αποκλειστικά με μοντέλα της retro κατηγορίας στα 125 και 250cc. Η Mutt κατασκευάζει κάποια από τα εξαρτήματα ενώ οι αερόψυκτοι, μονοκύλινδροι κινητήρες της προέρχονται από την "άπω Ανατολή", πιθανότατα δηλαδή από την Κίνα. Οι κινητήρες διατηρούν την κλασική εμφάνιση με τις ψύκτρες αφού είναι αερόψυκτοι ενώ τα μοντέλα τους μέχρι τώρα είναι 4, τα: FSR, Akita, Razorback και Mastiff. Φέτος η εταιρεία θα επιχειρήσει να κάνει ένα βήμα μοντερνοποίησης κατασκευάζοντας δύο νέα μοντέλα στα 125 & 250cc με υδρόψυξη.
Στα 125cc & 250cc με απόδοση 12,5 και 27 ίππων τα νέα DRK
Τα νέα μοντέλα θα ονομάζονται Mutt DRK-01 και θα εξοπλίζονται με υδρόψυκτους κινητήρες, ηλεκτρονικό ψεκασμό, 2 επικεφαλής εκκεντροφόρους και 4 βαλβίδες. Το μοντέλο των 124cc έχει διάμετρο εμβόλου 58 χλστ και διαδρομή 47 χλστ ενώ αυτό των 249cc έχει διάμετρο 72 χλστ και διαδρομή 61,2 χλστ. Η προέλευσή τους παραμένει άγνωστη, αλλά γνωρίζουμε πως θα αποδίδουν 13,5 και 27 ίππους στις 10.000 και 9.500 σαλ αντίστοιχα, με την ροπή τους να είναι στα 11 Nm και 22 Nm στις 7.500 και 7.000 σαλ (διπλάσια ιπποδύναμη και ροπή για το 250άρι δηλαδή). Αυτό σημαίνει ότι το DRK-01 στα 124cc μπορεί να οδηγηθεί με δίπλωμα Α1 ενώ το μοντέλο στα 249cc απαιτεί δίπλωμα κατηγορίας Α2. Οι δύο μοτοσυκλέτες έχουν 6τάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων ενώ η Mutt ισχυρίζεται πως το μικρό αδελφάκι καταναλώνει μόλις 1,9 λίτρα ανά 100 χλμ.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Με δίσκο 320 χλστ εμπρός και CBS
Το πλαίσιό τους είναι ένα κλασικής φιλοσοφίας ατσάλινο σωληνωτό, όπως επίσης και το ψαλίδι, το οποίο αποσβένει τις κακοτεχνίες του δρόμου συνεργαζόμενο με δύο αμορτισέρ. Το ανεστραμμένο τηλεσκοπικό πιρούνι εμπρός είναι ένα από τα πιο μοντέρνα χαρακτηριστικά των DRK-01, ενώ στο σύστημα πέδησης συναντάμε έναν δίσκο διαμέτρου 320 χλστ εμπρός, με ακτινικά τοποθετημένη τετραπίστονη δαγκάνα και έναν δίσκο 240 χλστ πίσω. Υπάρχει επίσης σύστημα συνδυαζόμενης πέδησης, CBS (στοιχείο υποχρεωτικό για τις μοτοσυκλέτες έως 125cc στην Ε.Ε.), ενώ δεν έχει ακουστεί ακόμα κάτι για ABS, πράγμα που σημαίνει ότι δεν θα μπορεί να εισαχθεί στις χώρες της Ε.Ε. το μοντέλο των 250cc εάν δεν εξοπλιστεί με το σύστημα αυτό, καθώς είναι υποχρεωτικό από την νομοθεσία.
Ακτινωτοί τροχοί 18 ιντσών και 16λιτρο ρεζερβουάρ
Οι κομψοί ακτινωτοί τροχοί των Mutt DRK-01 είναι tubeless και έχουν διάμετρο 18 ιντσών εμπρός και πίσω, μία ασυνήθιστη επιλογή διαστάσεων. Τα ελαστικά τους είναι διαστάσεων 120/90, και πάλι ίδια εμπρός και πίσω, ενώ έχουν προσανατολισμό μικτής χρήσης, στοιχείο που ταιριάζει απόλυτα με την εμφάνιση και τον χαρακτήρα τους. Με το ρεζερβουάρ των 16 λίτρων γεμάτο το DRK-01 125 ζυγίζει 156 κιλά και το DRK-01, 166 κιλά με το ωφέλιμο φορτίο τους να έρχεται στα 165 κιλά. Το ύψος της σέλας και για τα δύο είναι 795 χλστ και διαθέτουν Full LED φωτιστικά σώματα, αλουμινένιο τιμόνι, ρυθμιζόμενες μανέτες επίσης από αλουμίνιο και ένα τελικό εξάτμισης που μοιάζει aftermarket αλλά είναι αυτό με το οποίο έρχεται από το εργοστάσιο. Δεν γνωρίζουμε εάν θα εισάγει κανείς τις μοτοσυκλέτες της Mutt στην Ελλάδα και εφόσον αυτό γίνει, το πόσο θα κοστίζουν, αλλά η τιμή τους στην Αγγλία είναι στα 4.295 ευρώ για το 125άρι και στα 5.000 ευρώ περίπου για το 250άρι (χωρίς ABS). Είναι πάντως πολύ όμορφες μοτοσυκλέτες με αρκετά καλά χαρακτηριστικά για την κατηγορία τους τα οποία θα μπορούσαν να "κλέψουν" ένα τίμιο μερίδιο της αγοράς και στην χώρα μας.