Suzuki GSX-1540 Big CC

Πόσοι ίπποι μπορούν να βγουν από ένα παλιότερο Suzuki GSX-1100; Σίγουρα περισσότεροι από 600, από ότι φαίνεται! Διαβάστε…

SUZUKI: scooter κάνε το δικό σου .. εύκολα!

Τα Suzuki GSX-1100 έμεινα στην ιστορία για τους «αλεξίσφαιρους» κινητήρες τους, που άντεχαν μεγάλες τροποποιήσεις και σημαντικά περισσότερα άλογα, από τα εργοστασιακά τους. Όντας ιδιοκτήτης ενός GSX-1100, ο επικεφαλής του βελτιωτικού οίκου Big CC Racing αποφάσισε να το φτάσει στα άκρα, προκειμένου να επιδείξει για τι είναι ικανός.

Η μοτοσυκλέτα που βλέπετε, λοιπόν, ονομάζεται αυθαίρετα Suzuki GSX-1540. Ο λόγος είναι φυσικά η νέα χωρητικότητα του κινητήρα, ο οποίος αυξήθηκε κατά 440 ολόκληρα κυβικά, από την στοκ μορφή του. Όπως βλέπετε, ξεχωρίζει το turbo και το τεράστιο intercooler στα αριστερά της μοτοσυκλέτας, το οποίο λειτουργεί με νερό.

Στο εσωτερικό του κινητήρα, τίποτα δεν έχει μείνει εργοστασιακό: Πιστόνια και μπιέλες έδωσαν την θέση τους σε πανίσχυρα σφυρήλατα κομμάτια, ο στρόφαλος ανακατασκευάστηκε, ενώ αλλαγμένες είναι και οι βαλβίδες. Η κεφαλή υπέστη ολική ανακατασκευή και ροϊκή εξέλιξη. Εντυπωσιακό είναι μάλιστα το γεγονός, ότι παρά την τεράστια αύξηση κυβισμού, η διαδρομή του στροφάλου παρέμεινε ίδια και μόνο η διάμετρος των κυλίνδρων αυξήθηκε! Στην εισαγωγή, μια τετράδα σωμάτων ψεκασμού από Kawasaki ZZR1400 αναλαμβάνει την εργασία.

Πόσους ίππους βγάζει λοιπόν αυτό το τέρας; Σύμφωνα με τον κατασκευαστή του, 600! Καθόλου άσχημα, για μια μοτοσυκλέτα του  1983…