Ο λασπωτήρας του Benelli είναι στερεωμένος στο ψαλίδι και η εξάτμιση θυμίζει after market. Πιο «αυστηρό» ύφος για το Suzuki με παραδοσιακής σχεδίασης πίσω μέρος.

Η άποψή μας

Benelli TRK 251 και Suzuki V-Strom 250 αποτελούν δυο πολύ ενδιαφέρουσες επιλογές για όσους θέλουν μια φιλική μικρού κυβισμού μοτοσυκλέτα, η οποία όχι μόνο θα τους μεταφέρει με άνεση μέσα στην πόλη, αλλά θα τους επιτρέψει να κάνουν μικρά ταξίδια εκτός αυτής. Το V-Strom 250 μπορεί να υπερτερεί λίγο λόγω του κινητήρα, όμως τα 450 ευρώ περισσότερα που κοστίζει δεν είναι αμελητέα και μπορεί να παίξουν καθοριστικό ρόλο στην απόφαση του υποψήφιου αγοραστή. Το TRK 251 από την άλλη πλευρά είναι συνολικά πιο άνετο, έχει μικρότερη κατανάλωση και αποτελεί μια πολύ καλή value for money επιλογή. Όμως, όπως σε όλα τα πράγματα που είναι οριακά, μπαίνει το προσωπικό γούστο του καθενός στην τελική επιλογή.



Benelli TRK 251
Κινητήρας   
Τύπος  4T, 1K, Υ/Ψ, 4Β
Κυβισμός (κ.εκ.)  249,2
Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.) 72 Χ 61,2
Συμπίεση (:1) 11,2
Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.)  24,1 / 9.500
Ροπή (kg-m/σ.α.λ.)  2,16 / 8.000
Τροφοδοσία  Ηλ. Ψεκασμός
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα)  17
Κατανάλωση (λτ./100χλμ.) 3,9
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)  140
Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα   
Τύπος  Aτσάλινο σωληνωτό 
Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις  Ανεστραμμένο πιρούνι 41χιλ / O 
Διαδρομή (χλστ.)  120
Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις  Μονό αμορτισέρ / ΠΕ
Διαδρομή (χλστ.)  51
Φρένα Ε (χλστ.) Δ/280, 4E, ABS
Φρένα Π (χλστ.) Δ/240, 1E, ABS
Τροχοί - Ελαστικά   
Ελαστικό Ε 110/70-ZR17 METZELER
Ελαστικό Π 150/60-ZR17 METZELER
Διαστάσεις / Βάρος   
Μήκος (χλστ.) 2.100
Πλάτος (χλστ.) 840
Μεταξόνιο (χλστ.) 1.450
΄Ύψος σέλας (χλστ.) 835
Βάρος (κιλά)  153 (στεγνό)
Εξοπλισμός   
ABS / Ρυθμ. Ν / Ο
Τraction Control / Ρυθμ.  Ο
Στροφόμετρο Ν
Immobilizer  Ο
Yπολογιστής ταξιδιού  Ο
Μερικός χιλιομετρητής  Ν
Ένδειξη βενζίνης  Ν
Δείκτης θερμοκρασίας  Ν
Θερμοκρασία περιβάλλοντος  Ο
Ζελατίνα / Ρυθμ.  Ν / Ο
Ρυθμιζόμενες μανέτες Σ/Φ Ο / Ν
Πλάγιο σταντ  Ν
Κεντρικό σταντ  Ο
Χειρολαβές / Σχάρα  Ν / Ν
Ρυθμιζόμενες αναρτησεις Ε/Π  Ο / Ν
Μετρήσεις  
0 - 50 (δευτερόλεπτα) 2,7
0 - 100 (δευτερόλεπτα) 10,6
40 - 80  (δευτερόλεπτα) 4η σχέση 6
100 - 0  (μέτρα) 45,8


Suzuki V-Strom 250
Κινητήρας   
Τύπος  4Τ, 2Κ, Υ/Ψ
Κυβισμός (κ.εκ.)  248
Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.) 53,5 Χ 55,2
Συμπίεση (:1) 11,5
Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.)  25/8.000
Ροπή (kg-m/σ.α.λ.)  2,35/6.500
Τροφοδοσία  Ηλ.Ψεκασμός
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα)  17,3
Κατανάλωση δοκιμής (λτ./100χλμ.) 4,2
Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα   
Τύπος  Δ/Α
Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις  Τηλεσκοπικό πιρούνι
Διαδρομή (χλστ.)  Δ/Α
Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις  Μονό αμορτισέρ
Διαδρομή (χλστ.)  Δ/Α
Φρένα Ε (χλστ.) Δ/290, 2Ε, ABS
Φρένα Π (χλστ.) Δ/240, 1Ε, ABS
Τροχοί - Ελαστικά   
Ελαστικό Ε 110/80-17
Ελαστικό Π 140/70-17
Διαστάσεις / Βάρος   
Μήκος (χλστ.) 2.150
Πλάτος (χλστ.) 790
Μεταξόνιο (χλστ.) 1.425
΄Ύψος σέλας (χλστ.) 790
Βάρος (κιλά)  188
Εξοπλισμός   
ABS / Ρυθμ. N/O
Τraction Control / Ρυθμ.  O/O
Στροφόμετρο N
Immobilizer  N
Yπολογιστής ταξιδιού  N
Μερικός χιλιομετρητής  N
Ένδειξη βενζίνης  N
Δείκτης θερμοκρασίας  O
Θερμοκρασία περιβάλλοντος  O
Ζελατίνα / Ρυθμ.  N/O
Πλάγιο σταντ  N
Κεντρικό σταντ  O
Χειρολαβές / Σχάρα  N/Ν
Ρυθμιζόμενες αναρτησεις Ε/Π  O/N
Χειρολαβές / Σχάρα  N/O
Ρυθμιζόμενες αναρτησεις Ε/Π  O/N
Μετρήσεις  
0 - 50 (δευτερόλεπτα) 2,6
0 - 100 (δευτερόλεπτα) 10,3
40 - 80  (δευτερόλεπτα) 4η σχέση 5,3
0 - 400  (δευτερόλεπτα)  
100 - 0  (δευτερόλεπτα) 44,3

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

  • Nikos

    6.1.2020 το άρθρο , Αύγουστος του 2019 τα σχόλια!!! Σκέφτομαι το ΤΡΚ251 αλλά κοιτώ και το μεγαλύτερο και το CB500X. Το θέμα με τα σχόλια που αναφέρουν ταχύτητες και ροπές είναι ότι για μέσα στην πόλη ποτέ δεν θα τα πιάσει κάποιος οπότε για εργάτες αυτές οι μηχανές είναι όλες τους ευπρόσδεκτες.

      2
  • NEKTARIOS

    Κατοχος του versys Χ 300 απο το 17....ειχα δει το σουζουκι και το BMW τα οδηγησα εβαλα τα γελια και πηρα το παραπανω. Το σουζουκι ειναι το πλεον απογοητευτικο ....πολυ βαρυ και με 2 ατομα δεν παει βημα και καιει πολυ. Το μπενελι δεν το ξερω αλλα αν διαλεγα θα το επερνα με κλειστα ματια !

      10
  • Philip

    30+ χρόνια μοτοσικλετιστής, παλαιός ταξιδευτής κυρίως με Transalp είπα να πέσω πια στα κυβικά για μια ελαφρύτερη αίσθηση κυρίως στην πόλη. Αποτέλεσμα το μικρό. V strom να το κρατήσω μόλις 8 μήνες. Δεν είναι κακό αλλά από δύναμη απογοητευτικό και ιδιαίτερα με δεύτερο άτομο. Έφυγε και ξαναγύρισα στην γνωστή δοκιμασμένη συνταγή: CB500X '19. Για μένα η τέλεια λύση. Ευχαριστώ για τη φιλοξενία , ευχαριστώ HONDA!

      16
  • makis

    Φτιαξτε ενα BENELLI με 19,17 ζαντες με ακτινες και ουσιαστικα θα ειναι ο διαδοχος του ΝΧ250.Ελπιζω και στην ποιοτητα κατασκευης.

      6