Καθώς μιλάμε για παπιά, η θέση οδήγησης είναι οικεία για την κατηγορία, αφού ο σπορ χαρακτήρας πρέπει να συνδυάζεται με πρακτικότητα και στην καθημερινή μετακίνηση. Πιο σπορ εμφανίζεται το GTR, με σκληρή σέλα που τοποθετεί τον αναβάτη ¨πάνω¨στο δίκυκλο και με χαμηλότερο τιμόνι,στοιχεία που σε βάζουν συνεχώς στην πρίζα για γρήγορη οδήγηση,υπενθυμίζοντάς σου ότι οδηγείς ένα super- παπί. Παρόμοια στρατηγική ακολουθεί και το VF με ψηλό κεντρικό τούνελ και σέλα δύο επιπέδων, η οποία όμως είναι αρκετά πιο μαλακή ώστε σε συνδυασμό με το ψηλότερα τοποθετημένο τιμόνι να σε κρατά πιο ξεκούραστο στην πολύωρη χρήση, προσθέτοντας πολύτιμους πόντους στην άνεση. Και τα δύο έχουν αρκετό χώρο για τον συνεπιβάτη, ενώ αν περιμένετε αποθηκευτικό χώρο κάτω από τις σέλες ξεχάστε το. Μιλάμε για σπορ κατασκευές που έχουν χώρο μόνο για τα απαραίτητα έγγραφα.
Τα πόδια θα βολευτούν χωρίς δυσκολία πατώντας στα μαρσπιέ , που στην περίπτωση του VF είναι αναδιπλούμενα ξεφεύγοντας από τα δεδομένα των παπιών σε αντίθεση με τα σταθερά του GTR. Οι ομοιότητες συνεχίζονται στα όργανα όπου τα δύο μοντέλα συνδυάζουν ένα μεγάλο αναλογικό στροφόμετρο με ψηφιακή οθόνη που παρέχει τις απαραίτητες πληροφορίες όπως ταχύμετρο, μερικό χιλιομετρητή, ένδειξη σχέσης και στάθμη βενζίνης . Πλουσιότερη σε ενδείξεις είναι αυτή του VF, καθώς διαθέτει επίσης έναν επιπλέον χιλιομετρητή, ρολόι και βολτόμετρο. Οι διακόπτες τους είναι απλοί τόσο σε λειτουργία όσο και σε εμφάνιση και οι κλειδαριές τους διαθέτουν αντικλεπτικό πορτάκι, όπως αρκετά σκούτερ.
Λοιπόν σχετικά με αυτό το θέμα της βροχής, μπορώ να ομολογισω ότι μετά από 35 χρόνια χρησης διαφόρων δικύκλων υπό την κατοχή μου, το vfm είναι το πρώτο δίκυκλο που δεν μου λερώνει τα παπούτσια επειδή είναι τέτοια η κατασκευή της καρίνας που δεν αφήνει τα νερά να φύγουν προς τα πλάγια. Για να μην παρεξηγηθουμε εννοούμε πάντα σε συνθήκες κίνησης πόλης και μέχρι 50 χ/ω ταχύτητα. Αυτά μετά από καθημερινή χρηση και όλο τον χειμώνα έως σήμερα. Το έχω ήδη στην κατοχή μου 7 μήνες με ήδη 8000 χιλιομετρα στο κοντέρ. Απλή πιστοποίηση κάνω για τα σχόλια περί βρεγμενων ποδιών σε βροχή.
Δεν αντιλέγω ωραία και τα δύο άλλα με εξωφρενική τιμή του Χόντα.
3.500 και όταν βρέχει καλύτερα να μην τα κυκλοφορίας.
Προστασία ποδιών μηδέν,και μην μου πει κάποιος ε πάει σε στυλ μηχανής.
Αν πηγαίνει σε στυλ μηχανής με αυτά τα λεφτά αγοράσεις εργαλείο!!!!
Θα προτιμούσα με αυτά τα χρήματα ένα σκούτερ,και προστασία αέρα βροχής,και χώρο για αντικείμενα.
Νομίζω ότι πάνε να μας πιάσουν τον κωλο!!!
Λοιπόν σχετικά με αυτό το θέμα της βροχής, μπορώ να ομολογισω ότι μετά από 35 χρόνια χρησης διαφόρων δικύκλων υπό την κατοχή μου, το vfm είναι το πρώτο δίκυκλο που δεν μου λερώνει τα παπούτσια επειδή είναι τέτοια η κατασκευή της καρίνας που δεν αφήνει τα νερά να φύγουν προς τα πλάγια. Για να μην παρεξηγηθουμε εννοούμε πάντα σε συνθήκες κίνησης πόλης και μέχρι 50 χ/ω ταχύτητα. Αυτά μετά από καθημερινή χρηση και όλο τον χειμώνα έως σήμερα. Το έχω ήδη στην κατοχή μου 7 μήνες με ήδη 8000 χιλιομετρα στο κοντέρ. Απλή πιστοποίηση κάνω για τα σχόλια περί βρεγμενων ποδιών σε βροχή.
Δεν αντιλέγω ωραία και τα δύο άλλα με εξωφρενική τιμή του Χόντα. 3.500 και όταν βρέχει καλύτερα να μην τα κυκλοφορίας. Προστασία ποδιών μηδέν,και μην μου πει κάποιος ε πάει σε στυλ μηχανής. Αν πηγαίνει σε στυλ μηχανής με αυτά τα λεφτά αγοράσεις εργαλείο!!!! Θα προτιμούσα με αυτά τα χρήματα ένα σκούτερ,και προστασία αέρα βροχής,και χώρο για αντικείμενα. Νομίζω ότι πάνε να μας πιάσουν τον κωλο!!!