Ισχυρότερος στα χαρτιά και στην πράξη ο κινητήρας του VF (17 ίπποι στον τροχό), ενώ ο κινητήρας του GTR έχει ψηλότερα τον κόφτη (πάνω από τις 10.000 σαλ) και απέδωσε 14,6 ίππους στο δυναμόμετρο του Κ. Περβολαράκη.

Ισχυρότερος στα χαρτιά και στην πράξη ο κινητήρας του VF (17 ίπποι στον τροχό), ενώ ο κινητήρας του GTR έχει ψηλότερα τον κόφτη (πάνω από τις 10.000 σαλ) και απέδωσε 14,6 ίππους στο δυναμόμετρο του Κ. Περβολαράκη.

Κινητήρας

Αρκεί μια ματιά στα αυτοκόλλητα για να καταλάβεις ότι αυτά τα παπιά κρύβουν κάτι διαφορετικό και κάτω από τα πλαστικά τους, με τα νούμερα  150 και 185 να αναφέρονται στον κυβισμό των τετράχρονων υγρόψυκτων κινητήρων! Η Honda είχε έτοιμη μια δυνατή καρδιά για μεταμόσχευση από το CBR 150R και την τοποθέτησε κάθετα στο GTR βοηθώντας το να αποδώσει  στο δυναμόμετρο FUCΗS του Κ.Περβολαράκη 14,5 ίππους στον τροχό με γραμμική καμπύλη που σταματά να ανεβαίνει στις 9.000 σ.α.λ . Η SYM το πήγε ένα βήμα παραπέρα τοποθετώντας επίσης κάθετα, έναν κινητήρα 183 κυβικών που με την σειρά του απέδωσε 16,8  ίππους στον τροχό στις ίδιες σ.α.λ, καθιστώντας το VF το δυνατότερο της κατηγορίας.

Τα παραπάνω νούμερα φυσικά μεταφράζονται και σε επιδόσεις , καθώς τα δύο παπιά είναι ικανά να ¨στεναχωρήσουν¨ πολλές μοτοσυκλέτες και σκούτερ με περισσότερα κυβικά στα φανάρια. Έχεις στη διάθεσή σου συμπλέκτη και 6 τάχυτο κιβώτιο που ¨απλώνει¨ την δύναμη τους στο δρόμο, ενώ η κατανάλωση παραμένει  πάντα σε χαμηλά επίπεδα που σπάνια ξεπερνούν τα 3 λίτρα/100χλμ. Το VF θα κάψει ελάχιστα περισσότερο όμως θα χρειαστεί λιγότερες στάσεις για ανεφοδιασμό, αφού το ρεζερβουάρ του χωρά 1,5λίτρο βενζίνης παραπάνω.
 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Moto Traffic ΑΡΝΑΟΥΤΟΓΛΟΥ - ΣΙΑΦΑΚΑΣ: Νέα μοντέλα & γνήσια ανταλλακτικά SYM-DAYTONA

  • Σακης

    Λοιπόν σχετικά με αυτό το θέμα της βροχής, μπορώ να ομολογισω ότι μετά από 35 χρόνια χρησης διαφόρων δικύκλων υπό την κατοχή μου, το vfm είναι το πρώτο δίκυκλο που δεν μου λερώνει τα παπούτσια επειδή είναι τέτοια η κατασκευή της καρίνας που δεν αφήνει τα νερά να φύγουν προς τα πλάγια. Για να μην παρεξηγηθουμε εννοούμε πάντα σε συνθήκες κίνησης πόλης και μέχρι 50 χ/ω ταχύτητα. Αυτά μετά από καθημερινή χρηση και όλο τον χειμώνα έως σήμερα. Το έχω ήδη στην κατοχή μου 7 μήνες με ήδη 8000 χιλιομετρα στο κοντέρ. Απλή πιστοποίηση κάνω για τα σχόλια περί βρεγμενων ποδιών σε βροχή.

      6
  • Tasos

    Δεν αντιλέγω ωραία και τα δύο άλλα με εξωφρενική τιμή του Χόντα. 3.500 και όταν βρέχει καλύτερα να μην τα κυκλοφορίας. Προστασία ποδιών μηδέν,και μην μου πει κάποιος ε πάει σε στυλ μηχανής. Αν πηγαίνει σε στυλ μηχανής με αυτά τα λεφτά αγοράσεις εργαλείο!!!! Θα προτιμούσα με αυτά τα χρήματα ένα σκούτερ,και προστασία αέρα βροχής,και χώρο για αντικείμενα. Νομίζω ότι πάνε να μας πιάσουν τον κωλο!!!

      55