• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Ισχυρότερος στα χαρτιά και στην πράξη ο κινητήρας του VF (17 ίπποι στον τροχό), ενώ ο κινητήρας του GTR έχει ψηλότερα τον κόφτη (πάνω από τις 10.000 σαλ) και απέδωσε 14,6 ίππους στο δυναμόμετρο του Κ. Περβολαράκη.

Ισχυρότερος στα χαρτιά και στην πράξη ο κινητήρας του VF (17 ίπποι στον τροχό), ενώ ο κινητήρας του GTR έχει ψηλότερα τον κόφτη (πάνω από τις 10.000 σαλ) και απέδωσε 14,6 ίππους στο δυναμόμετρο του Κ. Περβολαράκη.

Κινητήρας

 

Αρκεί μια ματιά στα αυτοκόλλητα για να καταλάβεις ότι αυτά τα παπιά κρύβουν κάτι διαφορετικό και κάτω από τα πλαστικά τους, με τα νούμερα  150 και 185 να αναφέρονται στον κυβισμό των τετράχρονων υγρόψυκτων κινητήρων! Η Honda είχε έτοιμη μια δυνατή καρδιά για μεταμόσχευση από το CBR 150R και την τοποθέτησε κάθετα στο GTR βοηθώντας το να αποδώσει  στο δυναμόμετρο FUCΗS του Κ.Περβολαράκη 14,5 ίππους στον τροχό με γραμμική καμπύλη που σταματά να ανεβαίνει στις 9.000 σ.α.λ . Η SYM το πήγε ένα βήμα παραπέρα τοποθετώντας επίσης κάθετα, έναν κινητήρα 183 κυβικών που με την σειρά του απέδωσε 16,8  ίππους στον τροχό στις ίδιες σ.α.λ, καθιστώντας το VF το δυνατότερο της κατηγορίας.

Τα παραπάνω νούμερα φυσικά μεταφράζονται και σε επιδόσεις , καθώς τα δύο παπιά είναι ικανά να ¨στεναχωρήσουν¨ πολλές μοτοσυκλέτες και σκούτερ με περισσότερα κυβικά στα φανάρια. Έχεις στη διάθεσή σου συμπλέκτη και 6 τάχυτο κιβώτιο που ¨απλώνει¨ την δύναμη τους στο δρόμο, ενώ η κατανάλωση παραμένει  πάντα σε χαμηλά επίπεδα που σπάνια ξεπερνούν τα 3 λίτρα/100χλμ. Το VF θα κάψει ελάχιστα περισσότερο όμως θα χρειαστεί λιγότερες στάσεις για ανεφοδιασμό, αφού το ρεζερβουάρ του χωρά 1,5λίτρο βενζίνης παραπάνω.
 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΟ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ