Παρόμοιες οι λύσεις στα περιφερειακά. Το GTR αποδεικνύεται καλύτερο στα φρένα παρά τις μονοπίστονες δαγκάνες του.

Παρόμοιες οι λύσεις στα περιφερειακά. Το GTR αποδεικνύεται καλύτερο στα φρένα παρά τις μονοπίστονες δαγκάνες του.

Πλαίσιο – αναρτήσεις- Φρένα

Δεν είναι μόνο ο κινητήρας που ξεφεύγει από τα όρια των παπιών, αφού και τα πλαίσια δεν είναι συνηθισμένα σε αυτήν την κατηγορία. Και τα δύο μοντέλα χρησιμοποιούν διπλό ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο σε συνδυασμό με ένα σεβαστών διαστάσεων ψαλίδι, ώστε να υπάρχει η απαραίτητη ακαμψία για να ¨κατέβουν¨ με ασφάλεια στον δρόμο περισσότεροι από 15 ίπποι, όταν το συνολικό βάρος σε καμία από τις δύο περιπτώσεις δεν ξεπερνά τα 130 κιλά (GTR 122kg – VF 129kg). Στις αναρτήσεις συναντάμε τηλεσκοπικό πιρούνι και μονό αμορτισέρ σε αντίθεση με τα διπλά των περισσότερων παπιών, ενώ οι τροχοί και στα δύο μοντέλα είναι 17 ιντσών με ελαστικά διαστάσεων 90/80-17 και 120/70-17.

Οι επιδόσεις φυσικά χρειάζονται και τα αντίστοιχα φρένα. Το GTR εξοπλίζεται με δίσκους 255χιλ εμπρός και 220χιλ πίσω με σύστημα ABS που επεμβαίνει και στους δύο τροχούς, σε αντίθεση με το VF του οποίου το σύστημα ABS επεμβαίνει μόνο μπροστά στον δίσκο 250χιλ και όχι πίσω όπου συναντάμε δίσκο 200χιλ. Τα παραπάνω έχουν σαν αποτέλεσμα το GTR να χρειάζεται 50,9 μέτρα για να ακινητοποιηθεί από τα 100χλμ/ώρα , απόσταση μικρότερη κατά 4,7 μέτρα σε σχέση με το VF (55,6 μέτρα). 
 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Moto Traffic ΑΡΝΑΟΥΤΟΓΛΟΥ - ΣΙΑΦΑΚΑΣ: Νέα μοντέλα & γνήσια ανταλλακτικά SYM-DAYTONA

  • Σακης

    Λοιπόν σχετικά με αυτό το θέμα της βροχής, μπορώ να ομολογισω ότι μετά από 35 χρόνια χρησης διαφόρων δικύκλων υπό την κατοχή μου, το vfm είναι το πρώτο δίκυκλο που δεν μου λερώνει τα παπούτσια επειδή είναι τέτοια η κατασκευή της καρίνας που δεν αφήνει τα νερά να φύγουν προς τα πλάγια. Για να μην παρεξηγηθουμε εννοούμε πάντα σε συνθήκες κίνησης πόλης και μέχρι 50 χ/ω ταχύτητα. Αυτά μετά από καθημερινή χρηση και όλο τον χειμώνα έως σήμερα. Το έχω ήδη στην κατοχή μου 7 μήνες με ήδη 8000 χιλιομετρα στο κοντέρ. Απλή πιστοποίηση κάνω για τα σχόλια περί βρεγμενων ποδιών σε βροχή.

      6
  • Tasos

    Δεν αντιλέγω ωραία και τα δύο άλλα με εξωφρενική τιμή του Χόντα. 3.500 και όταν βρέχει καλύτερα να μην τα κυκλοφορίας. Προστασία ποδιών μηδέν,και μην μου πει κάποιος ε πάει σε στυλ μηχανής. Αν πηγαίνει σε στυλ μηχανής με αυτά τα λεφτά αγοράσεις εργαλείο!!!! Θα προτιμούσα με αυτά τα χρήματα ένα σκούτερ,και προστασία αέρα βροχής,και χώρο για αντικείμενα. Νομίζω ότι πάνε να μας πιάσουν τον κωλο!!!

      55