Φυσικά τα δυο μοντέλα δεν απαρνούνται τον εαυτό τους, καθώς η σχεδίασή τους έχει το κλασσικό σχήμα των παπιών παρά τις επιθετικές γραμμές και τα φαρδιά πίσω ελαστικά. Με δυναμική όψη τόσο στο εμπρός όσο και στο ανασηκωμένο πίσω μέρος και έντονα γραφικά με αγωνιστικές επιρροές, τα δύο μοντέλα διαθέτουν παρόμοιο σχεδιασμό, αν και το VF φαίνεται ελαφρώς πιο ογκώδες στην άμεση σύγκριση μεταξύ τους. Οι μπροστινοί προβολείς βρίσκονται στην κλασσική για παπί θέση (στο GTR είναι LED), ενώ LED φωτιστικά χρησιμοποιούνται και στα δύο μοντέλα σε φλάς και φώτα ημέρας.
Στο πίσω μέρος συναντάμε μεγαλύτερες διαφορές στα φανάρια, όμως και εδώ η γενική φιλοσοφία σχεδιασμού είναι ίδια, συνδυάζοντας στοιχεία μοτοσυκλετών και παπιών. Το GTR διατίθεται σε δύο εκδόσεις (sporty, exclusive) με τρεις συνολικά χρωματισμούς (κόκκινο, μαύρο, μπορντό), ενώ το VF παρέχει περισσότερες χρωματικές επιλογές, καθώς συνδυάζει το μαύρο με χρυσό, κόκκινο, άσπρο και μπλε. Τα πλαστικά τους τμήματα διαθέτουν καρίνα τύπου μοτοσυκλέτας και η ποιότητα τους βρίσκεται πάνω από τον μέσο όρο της κατηγορίας , με το τελικό φινίρισμα που αποπνέει το Honda να βρίσκεται ένα κλικ παραπάνω.
Λοιπόν σχετικά με αυτό το θέμα της βροχής, μπορώ να ομολογισω ότι μετά από 35 χρόνια χρησης διαφόρων δικύκλων υπό την κατοχή μου, το vfm είναι το πρώτο δίκυκλο που δεν μου λερώνει τα παπούτσια επειδή είναι τέτοια η κατασκευή της καρίνας που δεν αφήνει τα νερά να φύγουν προς τα πλάγια. Για να μην παρεξηγηθουμε εννοούμε πάντα σε συνθήκες κίνησης πόλης και μέχρι 50 χ/ω ταχύτητα. Αυτά μετά από καθημερινή χρηση και όλο τον χειμώνα έως σήμερα. Το έχω ήδη στην κατοχή μου 7 μήνες με ήδη 8000 χιλιομετρα στο κοντέρ. Απλή πιστοποίηση κάνω για τα σχόλια περί βρεγμενων ποδιών σε βροχή.
Δεν αντιλέγω ωραία και τα δύο άλλα με εξωφρενική τιμή του Χόντα.
3.500 και όταν βρέχει καλύτερα να μην τα κυκλοφορίας.
Προστασία ποδιών μηδέν,και μην μου πει κάποιος ε πάει σε στυλ μηχανής.
Αν πηγαίνει σε στυλ μηχανής με αυτά τα λεφτά αγοράσεις εργαλείο!!!!
Θα προτιμούσα με αυτά τα χρήματα ένα σκούτερ,και προστασία αέρα βροχής,και χώρο για αντικείμενα.
Νομίζω ότι πάνε να μας πιάσουν τον κωλο!!!
Λοιπόν σχετικά με αυτό το θέμα της βροχής, μπορώ να ομολογισω ότι μετά από 35 χρόνια χρησης διαφόρων δικύκλων υπό την κατοχή μου, το vfm είναι το πρώτο δίκυκλο που δεν μου λερώνει τα παπούτσια επειδή είναι τέτοια η κατασκευή της καρίνας που δεν αφήνει τα νερά να φύγουν προς τα πλάγια. Για να μην παρεξηγηθουμε εννοούμε πάντα σε συνθήκες κίνησης πόλης και μέχρι 50 χ/ω ταχύτητα. Αυτά μετά από καθημερινή χρηση και όλο τον χειμώνα έως σήμερα. Το έχω ήδη στην κατοχή μου 7 μήνες με ήδη 8000 χιλιομετρα στο κοντέρ. Απλή πιστοποίηση κάνω για τα σχόλια περί βρεγμενων ποδιών σε βροχή.
Δεν αντιλέγω ωραία και τα δύο άλλα με εξωφρενική τιμή του Χόντα. 3.500 και όταν βρέχει καλύτερα να μην τα κυκλοφορίας. Προστασία ποδιών μηδέν,και μην μου πει κάποιος ε πάει σε στυλ μηχανής. Αν πηγαίνει σε στυλ μηχανής με αυτά τα λεφτά αγοράσεις εργαλείο!!!! Θα προτιμούσα με αυτά τα χρήματα ένα σκούτερ,και προστασία αέρα βροχής,και χώρο για αντικείμενα. Νομίζω ότι πάνε να μας πιάσουν τον κωλο!!!