Οδηγώντας

Όσο εντυπωσιάζουν τα τεχνικά χαρακτηριστικά, άλλο τόσο εντυπωσιάζεσαι όταν βρεθείς επάνω στη σέλα τους. Η δύναμη είναι εμφανής από τα πρώτα μέτρα,όπου καταλαβαίνεις ότι αυτά τα παπιά παίζουν σε δική τους κατηγορία. Δεν θα δυσκολευτούν να εμφανίσουν στα ψηφιακά κοντέρ τους τριψήφια νούμερα που σταματούν μετά τα 140 χλμ/ώρα όταν οι συνθήκες ευνοούν, με τα περισσότερα κυβικά του VF να κερδίζουν στον τομέα των επιδόσεων. Το SYM χρειάζεται  11 δευτερόλεπτα για τα 0-100χλμ/ώρα όταν το Honda χρειάζεται 2,3 δεύτερα παραπάνω , ενώ η πραγματική τελική του αγγίζει τα 126,5 χλμ/ώρα ξεπερνώντας κατά 5χλμ το GTR. Έτσι μαζί τους θα μπορέσεις να βγεις από τα τείχη του αστικού περιβάλλοντος και να κινηθείς ακόμα και στον αυτοκινητόδρομο με ταχύτητες κοντά στα 100χλμ, στοιχείο που διευρύνει τους ορίζοντές τους.

Στην πόλη θυμούνται τον παπίσιο εαυτό τους και χώνονται κυριολεκτικά παντού κερδίζοντας σε ευελιξία οποιοδήποτε δίτροχο ανεξαρτήτως κυβικών. Το ελαφρώς μικρότερο βάρος του GTR και το στενότερο τιμόνι θα του δώσουν ένα ανεπαίσθητο προβάδισμα στην πυκνή κίνηση, όμως εφόσον κινείσαι καθημερινά στους ελληνικούς δρόμους θα εκτιμήσεις περισσότερο την μαλακότερη σέλα και τις πιο ενδοτικές αναρτήσεις του VF που φιλτράρουν καλύτερα τις λακκούβες του οδοστρώματος. Το πιο ¨σφιχτό¨ στήσιμο του GTR δίνει περισσότερο σπορ αίσθηση στις στροφές , με τα φαρδιά ελαστικά να αυξάνουν τα περιθώρια πρόσφυσης θυμίζοντας μοτοσυκλέτα. Σε παραπλήσια επίπεδα κινείται και το VF, χωρίς μάλιστα να περιορίζεται από μη αναδιπλούμενα μαρσπιέ, οπότε τα δύο παπιά μπορούν κάλλιστα να συνεχίσουν την ¨κόντρα¨ τους από τους δρόμους σε μια πίστα καρτ.

¶λλωστε δεν είναι καθόλου τυχαίο ότι ήδη έχουν εμφανιστεί βελτιωτικά προϊόντα για το GTR, καθώς οι αγώνες παπιών είναι αρκετά διαδεδομένοι στις χώρες της ¶πω Ανατολής. Όσοι διαμαρτύρονται ότι η χρήση συμπλέκτη αλλοιώνει την ευκολία για την οποία φημίζεται η κατηγορία, μάλλον δεν πρόκειται ποτέ να αξιοποιήσουν τις δυνατότητες των δύο μοντέλων. Για τους υπόλοιπους ο ελαφρύς συμπλέκτης και το 6τάχυτο κιβώτιο όχι μόνο δεν θα αποτελεί πρόβλημα, αλλά θα τους χαρίζει την απαραίτητη ακρίβεια που αναζητούν, γεφυρώνοντας ιδανικά το μεγάλο xάσμα που υπήρχε μεταξύ μοτοσυκλέτας και παπιού. Ήρθε ο καιρός που οι παλαιότεροι θα θυμηθούν και οι νέοι θα ανακαλύψουν ότι μπορείς να οδηγείς και παπί με δύο χέρια...
 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Moto Traffic ΑΡΝΑΟΥΤΟΓΛΟΥ - ΣΙΑΦΑΚΑΣ: Νέα μοντέλα & γνήσια ανταλλακτικά SYM-DAYTONA

  • Σακης

    Λοιπόν σχετικά με αυτό το θέμα της βροχής, μπορώ να ομολογισω ότι μετά από 35 χρόνια χρησης διαφόρων δικύκλων υπό την κατοχή μου, το vfm είναι το πρώτο δίκυκλο που δεν μου λερώνει τα παπούτσια επειδή είναι τέτοια η κατασκευή της καρίνας που δεν αφήνει τα νερά να φύγουν προς τα πλάγια. Για να μην παρεξηγηθουμε εννοούμε πάντα σε συνθήκες κίνησης πόλης και μέχρι 50 χ/ω ταχύτητα. Αυτά μετά από καθημερινή χρηση και όλο τον χειμώνα έως σήμερα. Το έχω ήδη στην κατοχή μου 7 μήνες με ήδη 8000 χιλιομετρα στο κοντέρ. Απλή πιστοποίηση κάνω για τα σχόλια περί βρεγμενων ποδιών σε βροχή.

      6
  • Tasos

    Δεν αντιλέγω ωραία και τα δύο άλλα με εξωφρενική τιμή του Χόντα. 3.500 και όταν βρέχει καλύτερα να μην τα κυκλοφορίας. Προστασία ποδιών μηδέν,και μην μου πει κάποιος ε πάει σε στυλ μηχανής. Αν πηγαίνει σε στυλ μηχανής με αυτά τα λεφτά αγοράσεις εργαλείο!!!! Θα προτιμούσα με αυτά τα χρήματα ένα σκούτερ,και προστασία αέρα βροχής,και χώρο για αντικείμενα. Νομίζω ότι πάνε να μας πιάσουν τον κωλο!!!

      55